Gå til innhold

Hvilken kropp foretrekker dere på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dude91

Ok, dere som snakker så varmt om spesifikke tall i forhold til høyde: Hvordan ser dere om vedkommende er "over 180 cm" eller "helst 185 cm"? Hvis dere er 165 cm selv, vil de fleste menn rage langt over dere og dere feilberegne høyden som følge av dette. Det som har blitt sagt er at idealhøyden er 183 cm.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kropp er skumle greier.. nå har jeg trent i årevis, og ser ikke på meg selv som noe "særlig uvanlig".. men nå har jeg hørt fra 2 ekser og en 3. person, at jeg har en... griselekker kropp.Og det som er felles med alle 3? De føler ikke at de har en kropp som "matcher" meg. De ser på meg som en treningsnarkoman (det er jo forsåvidt rett), men selv om jeg har sagt til alle 3, at de er verdens vakreste, så har alle 3 følt for å trene.. altså.. de føler seg ikke god nok.Så jeg vet ikke jeg...Det er moro å få kompliment for alt arbeidet jeg har lagt bak min kropp. Men det er litt kjipt, at de føler seg "underlegne"... for jeg gir seriøst en lang fanden i om de jeg er interessert i er godt trent eller ei. Så lenge de ikke ser ut som noen rusbrusjenter (og om noen lurer på hvordan de ser ut.. så er det typiske jenter som aldri har verken spist bra i sitt liv, trent i sitt liv, og går rundt og lever på den tro at de er guds gave til enhver mann... nei takk). Anonymous poster hash: 5baa6...0c3

Det der er SÅ sant, jeg opplevde akkurat det samme. Han var altfor deilig, og da ville jeg ikke ha han mer fordi jeg følte meg så underlegen.

Anonymous poster hash: dd594...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dere som snakker så varmt om spesifikke tall i forhold til høyde: Hvordan ser dere om vedkommende er "over 180 cm" eller "helst 185 cm"? Hvis dere er 165 cm selv, vil de fleste menn rage langt over dere og dere feilberegne høyden som følge av dette. Det som har blitt sagt er at idealhøyden er 183 cm.

183 er ikke idealhøyde for meg hvertfall. Jeg er 173, så med mine sko på 15 cm vil jo mannen bli lavere enn meg. Uaktuelt. Dvs nærmere 190 er en bra høyde på menn. Men helst ikke over 195, for da får jeg så vondt i nakken :P

Edit: jeg foretrekker høye og slanke menn. Ikke for store muskler, synes det ser så rart ut ved siden av meg når jeg er så tynn. Vi skal matche hverandre.

Endret av Pompom
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dere som snakker så varmt om spesifikke tall i forhold til høyde: Hvordan ser dere om vedkommende er "over 180 cm" eller "helst 185 cm"? Hvis dere er 165 cm selv, vil de fleste menn rage langt over dere og dere feilberegne høyden som følge av dette. Det som har blitt sagt er at idealhøyden er 183 cm.

Jeg er 165 cm selv, men det finnes da massevis av kvinner som er høyere. :vetikke:

Det er neppe særlig vanskelig for en kvinne på 180 cm å se forskjell på 175 cm og 185 cm. Ikke for meg heller forsåvidt, men jeg bryr meg ikke om høyde.

For å svare på spørsmålet til TS - jeg foretrekker at mannen trener, men ikke har overdimensjonerte muskler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dere som snakker så varmt om spesifikke tall i forhold til høyde: Hvordan ser dere om vedkommende er "over 180 cm" eller "helst 185 cm"? Hvis dere er 165 cm selv, vil de fleste menn rage langt over dere og dere feilberegne høyden som følge av dette. Det som har blitt sagt er at idealhøyden er 183 cm.

Man utvikler jo en feeling i forhold til hva man liker? Selv har jeg feks en kjæreste på 185, så det har blitt "normen" for meg, dvs at de som avviker rundt 10cm eller mer fra hans høyde virker veldig lave eller veldig høye for meg. Men jeg er med på at det er faktorer som påvirker oppfattelse av høyde, feks virker tynne menn høyere, og kraftige menn lavere, så det kan etter min erfaring gjøre at jeg bommer med +/- 5 cm omtrent.

Men jeg er ikke så opptatt av høyde som kjærestekriterie, selv om jeg forventer at menn er høyere enn meg er det bare fordi jeg er ganske lav, og jeg så godt som aldri møter menn på min høyde.

Anonymous poster hash: fe3bf...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, dere som snakker så varmt om spesifikke tall i forhold til høyde: Hvordan ser dere om vedkommende er "over 180 cm" eller "helst 185 cm"? Hvis dere er 165 cm selv, vil de fleste menn rage langt over dere og dere feilberegne høyden som følge av dette. Det som har blitt sagt er at idealhøyden er 183 cm.

Jeg har aldri hatt spesielle preferanser på høyden til en mann, men er likevel endt opp med en på 1,89. Jeg selv er bare 1,66. Får vondt i nakken av å stå og kysse :fnise: Ellers er jeg ganske fornøyd, for jeg kan gå med så høye sko jeg vil ved siden av han.

Men jeg hadde fortsatt vært sammen med han om han var 1,73 også :) Jeg velger ikke kjærlighet utfra høyde.

Min perfekte mannekropp er trent, uten for tydelige muskler. Sterk og fin i fast kropp. Bulende muskler og sinnssyke sixpacker er ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: 8bcdb...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt

Anonymous poster hash: 36fb4...752

..ser du virkelig på dette

Anonymous poster hash: e463c...055

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi diskutert pupper og kvinner fra herfra til helvete, men hva med menn a? Hva syntes dere er en flott kropp å se på? Link til bilder! Dette er ikke ment til å fornærme noen, jeg er bare nyskjerrig på din smak og preferanse!

Jeg har en ting for brede og maskuline skuldre og bryst, samt rygg. Ikke ølmage eller six-pack.

http://www.howcelebritiesloseweight.com/wp-content/uploads/2007/12/daniel_craig.jpg

http://birdreynolds.com/wp-content/uploads/Marky+Mark.jpg

:sengekos:

Anonymous poster hash: 45ae2...58d

Ikke at noen av dem hadde vunnet Olympia, men jeg syns det er ganske sykt at du "ikke tenner på six pack" og viser frem to steroidkropper der absene ikke er så veldig synlige. De har fortsatt kropper som de fleste menn ikke vil få noen gang, og som de fleste bruker snarveier til å få. Nei, jeg følte meg ikke truffet, jeg driver med fitness selv, men det provoserer meg hvilket snevert, overfladisk og gorenklet syn kvinner har på mannskroppen. "ikke six pack my ass. Mannen er nesten i 50-årene, og tok steroider for å bygge kroppen sine. Hva er det du forventer egentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

183 er ikke idealhøyde for meg hvertfall. Jeg er 173, så med mine sko på 15 cm vil jo mannen bli lavere enn meg. Uaktuelt. Dvs nærmere 190 er en bra høyde på menn. Men helst ikke over 195, for da får jeg så vondt i nakken :P

Edit: jeg foretrekker høye og slanke menn. Ikke for store muskler, synes det ser så rart ut ved siden av meg når jeg er så tynn. Vi skal matche hverandre.

Er litt omvendt for meg. Foretrekker at han er stor og muskuløs, og jeg liten ved siden av. Nå er samboeren min ganske diger, så kan jo være litt påvirket av det så klart. :fnise: Men jeg føler meg så beskyttet og trygg når jeg er sammen med han. Han veier nesten dobbelt så mye som meg, lite fett og mye muskler. Også liker jeg også skille mellom oss Mann-kvinne liksom! Mannen skal være stor og sterk, men kvinnen skal være mindre og feminin. :)

Når det er sagt så er ikke muskler noe krav, så lenge man har en normal kropp (Passelig høyde, ikke for tynn/tykk, ikke helt utrent osv.) og har en god personlighet for meg, så bryr jeg meg ikke :)

Anonymous poster hash: d4693...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at noen av dem hadde vunnet Olympia, men jeg syns det er ganske sykt at du "ikke tenner på six pack" og viser frem to steroidkropper der absene ikke er så veldig synlige. De har fortsatt kropper som de fleste menn ikke vil få noen gang, og som de fleste bruker snarveier til å få. Nei, jeg følte meg ikke truffet, jeg driver med fitness selv, men det provoserer meg hvilket snevert, overfladisk og gorenklet syn kvinner har på mannskroppen. "ikke six pack my ass. Mannen er nesten i 50-årene, og tok steroider for å bygge kroppen sine. Hva er det du forventer egentlig.

Behøver ikke å være steroider det der. Fullt oppnåelig med et ok kosthold og et fornuftig treningsprogram. Husk også at han er skuespiller, og deler av jobben hans vil være å holde seg i god form - i tillegg har han garantert kontinuerlig dialog med personlige trenere og kostholdseksperter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at noen av dem hadde vunnet Olympia, men jeg syns det er ganske sykt at du "ikke tenner på six pack" og viser frem to steroidkropper der absene ikke er så veldig synlige. De har fortsatt kropper som de fleste menn ikke vil få noen gang, og som de fleste bruker snarveier til å få. Nei, jeg følte meg ikke truffet, jeg driver med fitness selv, men det provoserer meg hvilket snevert, overfladisk og gorenklet syn kvinner har på mannskroppen. "ikke six pack my ass. Mannen er nesten i 50-årene, og tok steroider for å bygge kroppen sine. Hva er det du forventer egentlig.

Jeg er (utrolig nok) enig i at det er spesielt å vise et gammelt bilde av Mark Wahlberg som eksempel på en mann uten sixpack. Her et bilde fra samme periode.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at noen av dem hadde vunnet Olympia, men jeg syns det er ganske sykt at du "ikke tenner på six pack" og viser frem to steroidkropper der absene ikke er så veldig synlige. De har fortsatt kropper som de fleste menn ikke vil få noen gang, og som de fleste bruker snarveier til å få. Nei, jeg følte meg ikke truffet, jeg driver med fitness selv, men det provoserer meg hvilket snevert, overfladisk og gorenklet syn kvinner har på mannskroppen. "ikke six pack my ass. Mannen er nesten i 50-årene, og tok steroider for å bygge kroppen sine. Hva er det du forventer egentlig.

Kjæresten min er større enn de som er avbildet, og han bruker ikke steroider. :) jeg sier ikke at han ikke har lagt enormt mye arbeid inn i det, og at for den normale mann så er det ikke vanlig å se slik ut, og burde absolutt ikke være et krav, men å si at man liker det burde jo være greit?

De fleste menn liker jo også slike perfekte kvinner som vises over alt, men det betyr ikke at de ikke tenner på og liker mer normale jenter. Akkurat slik som noen jenter liker slike menn på bilde. :)

Anonymous poster hash: d4693...a0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt omvendt for meg. Foretrekker at han er stor og muskuløs, og jeg liten ved siden av. Nå er samboeren min ganske diger, så kan jo være litt påvirket av det så klart. :fnise: Men jeg føler meg så beskyttet og trygg når jeg er sammen med han. Han veier nesten dobbelt så mye som meg, lite fett og mye muskler. Også liker jeg også skille mellom oss Mann-kvinne liksom! Mannen skal være stor og sterk, men kvinnen skal være mindre og feminin. :)

Når det er sagt så er ikke muskler noe krav, så lenge man har en normal kropp (Passelig høyde, ikke for tynn/tykk, ikke helt utrent osv.) og har en god personlighet for meg, så bryr jeg meg ikke :)

Anonymous poster hash: d4693...a0f

Vi er uenig på hva vi foretrekker, men begrunnelsen vår er den samme :P jeg liker at mannen er høy fordi da føler jeg meg liten og feminin. Selv om kjæresten min er veldig tynn så er han fortsatt større enn meg. Kroppen hans er jo mye større i benbygningen selv om han ikke har spesielt med muskler. På den annen side så har jeg venninner som har sagt de ikke kunne hatt en kjæreste som han fordi da ville de følt seg tjukke.

Men som du sier blir nok jeg også påvirket av at kjæresten min ser sånn ut og derfor foretrekker jeg det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

A-linjeformet på menn liker jeg dog ikke spesielt godt, heller ikke O-formet. :3

Sånn kropp som Jason Isaacs har derimot= ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke å være steroider det der. Fullt oppnåelig med et ok kosthold og et fornuftig treningsprogram. Husk også at han er skuespiller, og deler av jobben hans vil være å holde seg i god form - i tillegg har han garantert kontinuerlig dialog med personlige trenere og kostholdseksperter.

Han brukte 3-4 måneder, fra et mosjonsutgangspunkt til å bygge opp den kroppen der. Han er ingen dedikert løfter, selvfølgelig har han brukt steroider. Hvorfor skulle han ikke gjøre det. En mann på 50 bygger ikke en over gjennomsnittlig bra kropp på noen få måneder. Kroppen hans er oppnåelig naturlig ja, men å vedlikeholde den å bygge den opp krever mye mer enn det jenta gir inntrykk av. Å si du ikke liker six pack, men likevel vise til en kropp med så lav fettprosent at å vedlikeholde den året rundt er utfordrende nok. Han hadde en fenomenalt muskeltetthet under den perioden, langt over det gjennomsnittlige treningsgutter oppnår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er større enn de som er avbildet, og han bruker ikke steroider. :) jeg sier ikke at han ikke har lagt enormt mye arbeid inn i det, og at for den normale mann så er det ikke vanlig å se slik ut, og burde absolutt ikke være et krav, men å si at man liker det burde jo være greit?

De fleste menn liker jo også slike perfekte kvinner som vises over alt, men det betyr ikke at de ikke tenner på og liker mer normale jenter. Akkurat slik som noen jenter liker slike menn på bilde. :)

Anonymous poster hash: d4693...a0f

Jeg driter i hva jenta liker. Det er holdninger som provoserer meg. "liker ikke six pack." Jeg varierer alt i fra 8 til 17 prosent kroppsfett året gjennom, og når jeg er rundt 10 (slik som daniel Craig er der) regner jeg meg at jeg har sixpack, selv om jeg må flexe og stå under god belysning for at de skal synes. Det tar meg to måneder med streng diett og god trening for å komme ned til de 2 (fra 10 til 8 prosent) prosentene der sixpacken er fullt synlig og det provoserer meg at jente får det til å høres ut som om han er en av de vanlige mosjonistene på studio når han er i den formen der. Endret av Teeden
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må innrømme at jeg synes relativt kortvokste menn med mage er ganske tiltrekkende. De må gjerne ha en firkanta kroppsbygning/kraftig bygd.

Kjendiser som er litt slik er f.eks. Zach Galifianakis, Philip Hoffmann (som dessverre er død). Kommer ikke på flere, de spiller sjelden hovedrollen...



Anonymous poster hash: cbdea...d26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Fullt oppnåelig med et ok kosthold og et fornuftig treningsprogram.

Det er neppe oppnåelig med kun et "ok kosthold". Jeg trener kanskje seks dager med styrke i uka, og ofte har det vært hver dag. I tillegg kommer daglig utholdenhetstrening. Jeg har trent styrke lenge, blitt veldig sterk, men er ikke humongous.

Hvorvidt Wahlberg har drevet med steroider, vet jeg ikke. Det er helt klart mulig å oppnå den kroppen han hadde, uten steroider. Likevel vil dette kanskje kunne ta tiår med dedikasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker definerte muskler, men ikke når de ser ut som fitnessutøvere/bolere.. Men jeg har datet både direkte tynne menn, slanke menn uten muskler og min nåværende kjæreste som er rimelig godt trent, men ikke med en konstant hard sixpack (da må han stramme). Synes jo kroppen til typen er deiligere enn tidligere kjærester og flørter, men bryr meg egentlig ikke sånn veldig om kropp.



Anonymous poster hash: da57b...10c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakket jeg da først og fremst om Craig, og når jeg sier "ok kosthold" mener jeg at man får i seg ca det man trenger av næringsstoffer uten at det blir for mye kalorier, bare at man ikke er helt nazi og faktisk spiser annet enn kylling, fisk, grønnsaker og ris også. Wahlberg er uansett ikke veldig høy, da har du lettere for å se muskuløs ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...