Gå til innhold

Hvilken kropp foretrekker dere på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har vi diskutert pupper og kvinner fra herfra til helvete, men hva med menn a? Hva syntes dere er en flott kropp å se på? Link til bilder! Dette er ikke ment til å fornærme noen, jeg er bare nyskjerrig på din smak og preferanse!

Jeg har en ting for brede og maskuline skuldre og bryst, samt rygg. Ikke ølmage eller six-pack.

http://www.howcelebritiesloseweight.com/wp-content/uploads/2007/12/daniel_craig.jpg

http://birdreynolds.com/wp-content/uploads/Marky+Mark.jpg

:sengekos:



Anonymous poster hash: 45ae2...58d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må først og fremst være høy og kraftig. Kraftig nakke og digre hender. Han må se maskulin ut

Anonymous poster hash: c6c27...7ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff!

Hehe, klarer ikke "pene" gutter.

Anonymous poster hash: c6c27...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kropp er skumle greier.. nå har jeg trent i årevis, og ser ikke på meg selv som noe "særlig uvanlig".. men nå har jeg hørt fra 2 ekser og en 3. person, at jeg har en... griselekker kropp.

Og det som er felles med alle 3? De føler ikke at de har en kropp som "matcher" meg. De ser på meg som en treningsnarkoman (det er jo forsåvidt rett), men selv om jeg har sagt til alle 3, at de er verdens vakreste, så har alle 3 følt for å trene.. altså.. de føler seg ikke god nok.

Så jeg vet ikke jeg...

Det er moro å få kompliment for alt arbeidet jeg har lagt bak min kropp. Men det er litt kjipt, at de føler seg "underlegne"... for jeg gir seriøst en lang fanden i om de jeg er interessert i er godt trent eller ei. Så lenge de ikke ser ut som noen rusbrusjenter (og om noen lurer på hvordan de ser ut.. så er det typiske jenter som aldri har verken spist bra i sitt liv, trent i sitt liv, og går rundt og lever på den tro at de er guds gave til enhver mann... nei takk).





Anonymous poster hash: 5baa6...0c3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW; kan vi ikke snakke stygt om andres preferanser? Er veldig typisk kg, men det er så liten vits å si seg imot andres personlige preferanser. Ingen kranglefanter i min tråd, takk. :pisk:

Alle får slikkepinner ( :danse:) hvis de oppfører seg pent.

TS.



Anonymous poster hash: 45ae2...58d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp er skumle greier.. nå har jeg trent i årevis, og ser ikke på meg selv som noe "særlig uvanlig".. men nå har jeg hørt fra 2 ekser og en 3. person, at jeg har en... griselekker kropp.

Og det som er felles med alle 3? De føler ikke at de har en kropp som "matcher" meg. De ser på meg som en treningsnarkoman (det er jo forsåvidt rett), men selv om jeg har sagt til alle 3, at de er verdens vakreste, så har alle 3 følt for å trene.. altså.. de føler seg ikke god nok.

Så jeg vet ikke jeg...

Det er moro å få kompliment for alt arbeidet jeg har lagt bak min kropp. Men det er litt kjipt, at de føler seg "underlegne"... for jeg gir seriøst en lang fanden i om de jeg er interessert i er godt trent eller ei. Så lenge de ikke ser ut som noen rusbrusjenter (og om noen lurer på hvordan de ser ut.. så er det typiske jenter som aldri har verken spist bra i sitt liv, trent i sitt liv, og går rundt og lever på den tro at de er guds gave til enhver mann... nei takk).

Anonymous poster hash: 5baa6...0c3

Rusbrusjenter, hehe! Den må jeg huske ;)

Anonymous poster hash: c6c27...7ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW; kan vi ikke snakke stygt om andres preferanser? Er veldig typisk kg, men det er så liten vits å si seg imot andres personlige preferanser. Ingen kranglefanter i min tråd, takk. :pisk:

Alle får slikkepinner ( :danse:) hvis de oppfører seg pent.

TS.

Anonymous poster hash: 45ae2...58d

Jeg vil ha! :)

Anonymous poster hash: c6c27...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff..tattoveringer er så syykt harry

Anonymous poster hash: f8029...283

Det er din mening, jeg har min. For meg, er han thumps up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei huff!

Lesbisk? Eller har du noe eksempel på det du mener er en fin kropp på en mann? :)

Anonymous poster hash: 20243...744

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst 185 eller over. Sterk, men ikke bulemuskler. Ingen tatovering. Hår på brystet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan like såå mange forskjellige typer, men hovedsaklig er det:

- Høy (et must for meg), helst over 1.80

- Brede skuldre

- Armmuskler, ikke tannpirkerarmer

- Muskuløs rygg

- Sixpack er ikke nødvendig, men bør ha en sterk og frisk mage

- Muskler i beina (altså de skal matche overkroppen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare han har fine armer og fingre, så er det ikke så nøye med resten. Tror jeg har en liten fetisj på muskuløse mannehender og armer. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store hender og ikke overvektig eller veldig undervektig.
Der har man mye å gå ut ifra, ja, men slik er det for mange. Kropp har egentlig ikke mye å si, heller ikke ansikt, så lenge den personen du møter har utstråling og behandler deg bra, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...