Gå til innhold

20 år og 11 sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Det er ikke mange. Jeg er 24 og har hatt rundt 60 sexpartnere.

Anonymous poster hash: d4150...a15

Er forresten kvinne. Så trekker vel snittet opp

Anonymous poster hash: d4150...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Det er lite ift mine 25-30 (jeg er 22 år gammel)

Anonymous poster hash: 46510...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i det hele tatt noen her inne uten et titalls antall partnere? Det er så merkelig at "alle" her inne har hatt det. Er det kanskje flere med mange partnere som leser på et sexforum? I min omgangskrets er det ikke vanlig i det hele tatt. Og det blir i hvert fall ikke sett på som noe å være stolt av. Heller litt ekkelt.

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Er det i det hele tatt noen her inne uten et titalls antall partnere? Det er så merkelig at "alle" her inne har hatt det. Er det kanskje flere med mange partnere som leser på et sexforum? I min omgangskrets er det ikke vanlig i det hele tatt. Og det blir i hvert fall ikke sett på som noe å være stolt av. Heller litt ekkelt.

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

Tipper det er en sammenheng der, ja.

Jeg kan telle mine på én hånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er en sammenheng der, ja.

Jeg kan telle mine på én hånd...

Jeg må bruke to hender (ikke alle fingrene, da), men er godt over 30... :)

Tror ikke det er normalen å ha 20-30 partnere i 20-årene (eller senere).

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du praktiserer sikker sex, kjør på!! Sex er til for å nytes :) finnes ikke noe som heter for mange. Det finnes sex som sårer andre ( utroskap) eller sex som er tåpelig ( sex med noen fordi man ikke tørr å si nei, sex med noen fordi man har lyst å skryte om det senere, sex med noen som hevn på kjæreste/venn etc)

Så lenge du ikke smitter noen eller sårer noen syns jeg man kan ha sex med så mange man begjærer uten at dette betyr at man er løs etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som ikke er interessert i et forhold med en jente som har hatt så mange sexpartnere.

det er jo hun som velger hvem hun forteller det til. jeg har også hatt mange sexpartnere, har aldri hatt noe problem med å bli tatt seriøst som en livspartner...

Anonymous poster hash: f87af...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig det?

Har inntrykk av at det er en myte.

En ting er at menn har preferanser og at kanskje menn flest foretrekker at en kvinne ikke ligger rundt over en lav sko, men fra mine opplevelser i det virkelige liv vet jeg ikke om en eneste kvinne som ikke har fått seg kjæreste fordi hun har hatt for mange partnere.

Forsåvidt ikke jeg heller, men det virker somregel sånn her inne :P ikke det at jeg tror på mye som blir skrevet på kg altså.. Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnitt i antall partnere er 6 stk gjennom et helt liv. Da er det enkelt å se for seg hva som er mye og ikke.

Jeg synes det er mange!



Anonymous poster hash: 7dea6...b37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i de som er dømmende, de er ikke din type mennesker uansett.

Har flere venninner som har liggi med 60+, et par venninner som kun har hatt en. De som er mest dømmende er de som har ligget med få, og deres usikkerhet gjenspeiles. Ikke la det gå utover deg, bare overse dem og drit i hva andre synes. Bry deg heller om hva du selv synes, og om du selv synes det begynner å bli mange og du ønsker å ikke få så veldig mange flere på 'lista', få deg heller en fuck-buddy som kan være til gjenbruk. ;)



Anonymous poster hash: 377e1...74c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnitt i antall partnere er 6 stk gjennom et helt liv. Da er det enkelt å se for seg hva som er mye og ikke.

Jeg synes det er mange!

Anonymous poster hash: 7dea6...b37

Jeg vil gjerne se kilden til denne statistikken. :P

Anonymous poster hash: 377e1...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det i det hele tatt noen her inne uten et titalls antall partnere? Det er så merkelig at "alle" her inne har hatt det. Er det kanskje flere med mange partnere som leser på et sexforum? I min omgangskrets er det ikke vanlig i det hele tatt. Og det blir i hvert fall ikke sett på som noe å være stolt av. Heller litt ekkelt.

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

Så klart er det det, eller kan du ikke lese? For det er nemlig mange her i tråden som ikke har hatt mange sexpartnere og reagerer på antallet til ts. Et mer meningsløst innlegg enn dette skal man lete lenge etter.

Anonymous poster hash: eff85...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i de som er dømmende, de er ikke din type mennesker uansett. Har flere venninner som har liggi med 60+, et par venninner som kun har hatt en. De som er mest dømmende er de som har ligget med få, og deres usikkerhet gjenspeiles. Ikke la det gå utover deg, bare overse dem og drit i hva andre synes. Bry deg heller om hva du selv synes, og om du selv synes det begynner å bli mange og du ønsker å ikke få så veldig mange flere på 'lista', få deg heller en fuck-buddy som kan være til gjenbruk. ;)Anonymous poster hash: 377e1...74c

Jeg hadde blitt mer usikker på meg selv av å ha ligget med 60 stk enn noen få. Og usikre tror jeg de som ligger med mange ofte er. De trenger en overfladisk bekreftelse og de er redde for dypere forhold av frykt for avvisning.

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart er det det, eller kan du ikke lese? For det er nemlig mange her i tråden som ikke har hatt mange sexpartnere og reagerer på antallet til ts. Et mer meningsløst innlegg enn dette skal man lete lenge etter. Anonymous poster hash: eff85...2d8

Jeg fikk et annet inntrykk enn deg da jeg leste tråden. Er det et stort problem for deg? Jeg oppfatter det slik at det er en ubalanse i antall partnere man har hatt fra dette forumet i forhold til den virkelige verden der ute.

Anonymous poster hash: 2b94e...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjennomsnitt i antall partnere er 6 stk gjennom et helt liv. Da er det enkelt å se for seg hva som er mye og ikke.

Jeg synes det er mange!

Anonymous poster hash: 7dea6...b37

Gjennomsnitts antall i Norge er 12,1 faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Forsåvidt ikke jeg heller, men det virker somregel sånn her inne :P ikke det at jeg tror på mye som blir skrevet på kg altså..

Så du har ikke hatt noen problemer?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år, mann. Har hatt 6,5 forskjellige partnere



Anonymous poster hash: 188a6...2aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninnen min er 22 og har nettopp rundet 20 sexpartnere.. jeg personlig synes det er ganske mye.



Anonymous poster hash: 8ae46...12c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...