Gå til innhold

Første gang: din historie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min første gang var ikke særlig bra. Alle mine venninner hadde gjort det, og jeg var 18 år og ville bare få det unnagjort.

Hadde drukket og en fyr som tydeligvis ville ha seg noe hadde blitt med meg og noen venninner på nach.

Jeg var absolutt ikke tiltrukket av fyren, og han var litt småslesk. Det ble endel kløning og han "er du jomfru?!" og maste om at jeg måtte vise at jeg likte det. Det gjorde jeg jo ikke så ble bare liggende der mens han gjorde seg ferdig.

Rett etter stakk han bare, og har aldri sett han igjen.

Følte meg skikkelig tom og ekkel etterpå, og angret jo på at jeg ikke ventet.

Anonymous poster hash: 62bd0...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbeat

Vi var kjærester, han var en voksen mann, jeg en ung jente. Han var forsiktig og erfaren, alt i alt en fin opplevelse selv om jeg blødde endel etter at han hadde tatt jomfruhinnen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var kjærester, han var 16 jeg var 15. Vi bodde jo selvsagt hjemme begge to, så det ble tatt utendørs.. På vinteren! Endel fomling, fyren som sa han hadde hatt masse sex visste hverken hvor hull eller klitoris var. Etter et par jokk var han ferdig, og det var like greit for det var sinnsykt vondt. Vi var sammen i halvannet år, sexen ble bedre, men ikke noe ekstremt. Tok lang tid før jeg hadde sex med noen andre etter det, da jeg trodde sex egentlig ikke var noe godt :P

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et par måneder før min 16 årsdag, med en kjæreste jeg hadde hatt i et halvt år. Vi var hjemme alene hos meg og han var fire år eldre.

Jeg har en tendens til og begynne å le når jeg er nervøs, og denne gangen var ingen unntak. Han jokket et par ganger inn og ut mens han hele tiden spurte om det gikk greit og om jeg koste meg.

Det hele endte med at jeg etter ca 1 minutt brøt ut i krampelatter så både snørr og tårer rant, og jeg klarte ikke stoppe å le på 10 minutter.

Stakkars fyr, han var ikke særlig høy i hatten etter det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde rotet med en fyr over en lengre periode. Tenkte aldri at det kom til å føre til sex (så naiv jeg var da...). En gang vi rotet la han seg over meg og lot pikken ligge å hvile mellom beina mine. Så spurte han om jeg ville og ja...sånn var det. Ikke noe vakker historie, men ikke noe jeg angrer på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Vi var kjærester, han var 16 jeg var 15. Vi bodde jo selvsagt hjemme begge to, så det ble tatt utendørs.. På vinteren! Endel fomling, fyren som sa han hadde hatt masse sex visste hverken hvor hull eller klitoris var. Etter et par jokk var han ferdig, og det var like greit for det var sinnsykt vondt. Vi var sammen i halvannet år, sexen ble bedre, men ikke noe ekstremt. Tok lang tid før jeg hadde sex med noen andre etter det, da jeg trodde sex egentlig ikke var noe godt :P

Er nok mange som lar seg lure av en fyr som sier han har "masse erfaring" i den alderen ;)

Leser her hvor mange som husker debyen sin som vond og lite hyggelig....litt trist egentlig. Den stunden der burde jo vært et enormt høydepunkt. Men det er vel kanskje konsekvensen av at mange mister den "under press fordi veninna mi har jo gjort det" eller at de tar det med første og beste på en fest.

Mitt råd ville vel være å vente til man virkelig føler seg 100% fortrolig og trygg på gutten. Er han snill/omtenksom og gentleman ellers i livet, vil sansynligheten for at han vil behandle deg som en prinsesse i senga være megastor.

Fryktelig synd at samfunnet er "bygget" opp på denne måten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var et mareritt! traff en fyr fra nettet. var 15år. ville bare bli ferdig med det, så to dager etter vi hadde blitt sammen, skjedde det. Det var vont, kleint, og jævligt :P ble slutt 4 dager senere... hehehhe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16, og fyren(24) hadde jeg rota litt med tidligere og bestemt meg for å ha sex med. Fant ut at han var for den idéen, så dro til han. Hadde vært klar for sex i et par år allerede og var sikker på at hinna var forduftet, så kjørte på og fortalte ikke at jeg var jomfru. Jomfrudommen ble dermed tatt i doggy;-) Dritdigg. Jeg var så klar, og kjemien stemte så til de grader. Hadde åpenbart gitt inntrykk av at jeg var "erfaren", og fyren fikk sjokk og dårlig samvittighet da jeg fortalte det et halvt år senere. Men jeg ville ikke gjort noe annerledes. Avgjørelsen var min hele veien, og fyren var ålreit. Var sammen med han i tre år etterpå, så akkurat det vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 år og slet med dårlig selvtillit. Møtte en type som var 4 år eldre enn meg på chatroulette og likte oppmerksomheten jeg fikk. Vi ble enige om å møtes, men hadde tydeligvis svært ulike forventninger til møtet da han ganske fort tok initiativ til sex. Ung og usikker som jeg var, stoppet jeg han aldri.. Følte vel at det var min egen feil som hadde gitt han feil inntrykk av hva jeg ville gjøre med han. Tror det er en av de største tabbene jeg har gjort i mitt liv, og skammer meg vanvittig mye.

Dere unge jenter der ute må aldri være redd for å si nei uansett situasjon. Takler fyren det dårlig, er han ikke verdt å ha sex med.



Anonymous poster hash: cc109...0a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin opplevelse med kjæresten. Vi var begge noe usikre, men det gikk fint. Vi var to kvinner, så det var ikke noe frykt for noe blod eller at det skulle gjøre vondt.



Anonymous poster hash: 1b95d...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninnene mine kjørte en Bare Bea da vi var 15. Vi skulle alle miste jomfrudommen ca samtidig. Etter en hadde gjort det så kjøpte resten kake på kafé og vi delte detaljer. Ganske moro.

Min første var med en fyr jeg hadde hatt en sommerflørt med. Han bodde langt unna, men vi tok bussen til hverandre av og til. Ene gangen bestemte vi oss for å ha sex, vi var forresten 15, jeg var jomfru og han hadde hatt sex en gang før. Han hadde fått tak i kondomer med sjokoladesmak og hadde satt på et eller annet band sin "greatest lovesongs" eller noe sånt. Hele greia skjedde i misjonær, og jeg var superanspent hele tiden. Hadde faktisk knyttet hendene mine så hardt at jeg slet med å åpne dem etterpå. Men da var det hvertfall gjort og jeg fikk kake av venninnegjengen.

Anonymous poster hash: 55faa...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 19 og ville ha det unnagjort. Hadde en som jeg hadde rota litt mer av og på en liten stund og som jeg stolte på. Drakk masse og fikk jobben gjort (han visste ikke at han var på jobb da.. :) ). Tror ikke det var spesielt vondt og det blødde heller ikke mye, men det var ikke akkurat romantisk.



Anonymous poster hash: cea67...783
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en som bodde i USA og han kom på besøk til meg i noen uker. Kort fortalt så var det et rent smertehelvete ettersom han hadde en gedigen kølle på 26 cm.. Vi var sammen i to år og hadde sex kanskje 3 ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en fin opplevelse med kjæresten. Vi var begge noe usikre, men det gikk fint. Vi var to kvinner, så det var ikke noe frykt for noe blod eller at det skulle gjøre vondt.

Anonymous poster hash: 1b95d...9f1

Hvorfor skulle det ikke gjøre vondt siden dere var to kvinner? Jeg har også hatt sex med venninner (11-13 årsaldern), men det var bare gnikking og ikke penetrering med dildo osv. Tenker ikke på det som at jeg mistet jomfrudommen liksom.

Anonymous poster hash: 34601...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke vondt siden det ikke var snakk om penetrering. Er ikke alle som praktiserer slik form for sex...



Anonymous poster hash: 1b95d...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...