Gå til innhold

Dere som er over gjennomsnittet hårete,og ikke er så nøye med barbering...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ekstremt hårete, men har en ekstrem vekst. Barberer jeg meg på dagen, har jeg allerede stubber her og der i løpet av kvelden.

Frustrerende!

Jeg syns det er helt forferdelig med dette håret, men orker ikke barebere meg hele tiden heller. Må ikke ha glattbarbert høne, gjør ingenting om det er litt der...men ellers på kroppen liker jeg å ha minst mulig hår. Synd det er pinlig å f.eks. gå i shorts på sommeren med svart pels på leggene...jeg personlig syns det er lite attraktivt.

Anonymous poster hash: a37a5...fef

Veldig synd at kvinner skal føle seg mindre attraktive pga noe så naturlig som kroppshår...,selv om jeg vet at det er sånn trenden er.

Dere kvinner skulle heller vært stolte av en kraftig og voksen busk,enten det er her eller der på kroppen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjemmes ikke. Barberer meg når jeg vil føle meg ekstra sexy for sambo, men aldri vært noe jeg gremmes over! Kjønnshår er helt naturlig og noe alle har.



Anonymous poster hash: 8fbc5...a39
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjemmes ikke. Barberer meg når jeg vil føle meg ekstra sexy for sambo, men aldri vært noe jeg gremmes over! Kjønnshår er helt naturlig og noe alle har.

Anonymous poster hash: 8fbc5...a39

Ja,nettopp :) Det burde være Like naturlig som hår på hodet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som velger å være hårete gjør det jo som regel ikke det av latskap. Regner med at de syns det er finere og de føler seg mer vel med hår.

Alle jeg har sett her inne sier at de føler seg bedre med å barbere,er det noen som føler seg mest vel med hår da ? Jeg er mann og trives best med å ha full,ubarbert busk der nede og andre steder på kroppen..Må da være noen kvinner som også føler seg mest vel med det ??

Anonymous poster hash: c74b8...bc5

Jeg vet ikke om jeg er mer eller ca gjennomsnittlig hårete, men jeg gidder ikke streve med å drive å barbere meg nedentil hele tiden. Jeg foretrekker at det ikke er altfor hårete, for da kan det begynne å klø, men ser heller ikke poenget i å henge meg opp i hvordan det ser ut og bruke utrolig mye tid på det. Det er vel en slags latskap, men også en protest mot at det skal regnes som latskap å ikke være ekstremt opphengt i, og bruke masse energi, tid og penger, på å se 'best mulig' ut på alle kroppsdeler og fra alle vinkler osv. Jeg liker heller ikke å barbere meg nedentil for da er det mer ubehagelig for meg å ha sex, blir sår og det gjør penetrering vondt i starten.

Anonymous poster hash: a879b...03c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg er mer eller ca gjennomsnittlig hårete, men jeg gidder ikke streve med å drive å barbere meg nedentil hele tiden. Jeg foretrekker at det ikke er altfor hårete, for da kan det begynne å klø, men ser heller ikke poenget i å henge meg opp i hvordan det ser ut og bruke utrolig mye tid på det. Det er vel en slags latskap, men også en protest mot at det skal regnes som latskap å ikke være ekstremt opphengt i, og bruke masse energi, tid og penger, på å se 'best mulig' ut på alle kroppsdeler og fra alle vinkler osv. Jeg liker heller ikke å barbere meg nedentil for da er det mer ubehagelig for meg å ha sex, blir sår og det gjør penetrering vondt i starten.

Anonymous poster hash: a879b...03c

Jeg synes det flott at noen kvinner tør å være ubarberte :) For min del synes jeg tvert imot at det er det fineste også !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sløv med barberingen, men når jeg dusjer nå om ca en time skal jeg shave meg nedentil, på beina og under armene!

Skal snart ta en "Hollywood" for å glede ham. DVS vokse vekk absolutt alt. Fin bursdagsgave ... :-P

For å svare på spørsmålet. Nei, jeg blir ikke flau over å være hårete nedentil eller på beina, men under armene kan det være litt flaut.

Jeg er ikke over gjennomsnittet hårete heller, så ... Har normal behåring.

Endret av TooHawt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det flott at noen kvinner tør å være ubarberte :) For min del synes jeg tvert imot at det er det fineste også !

OK. Skal jeg presisere i hver tråd at jeg liker ølvommer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjemmes over hårene jeg har på ryggen. Jeg har ganske lange, tynne hår på ryggen, korsryggen og på rumpa. Man ser de VELDIG godt i dagslys. Hvorfor jeg har det aner jeg ikke, men mistenker at det er fordi jeg som 8 åring barberte hele meg selv med barberhøvel (uten krem og alt, jeg visste jo ikke akkurat hvordan man gjorde det når jeg var så liten). Husker ikke hvorfor jeg gjorde det, men tror det var fordi jeg så antydning til hår på leggene og det likte jeg ikke, så da tok jeg like godt resten av kroppen..



Anonymous poster hash: 69a47...07f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Skal jeg presisere i hver tråd at jeg liker ølvommer?

Hva du skal skrive og ikke skal du få lov til å bestemme helt selv for min del...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg skamme meg over noe som er helt naturlig?

For all del, andre kvinner kan gjøre nett som de vil, jeg ser ikke ned på noen som barberer seg hver dag. Da forventer jeg samme respekt tilbake. Kan ikke si jeg skjemmes over de hårete leggene mine, ei heller hårene under armene.

Det er en like latterlig diskusjon som å spørre menn om de skjems over å ikke barbere ansiktet, for fy, hvem vil gå rundt med hår i trynet liksom :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle jeg skamme meg over noe som er helt naturlig?

For all del, andre kvinner kan gjøre nett som de vil, jeg ser ikke ned på noen som barberer seg hver dag. Da forventer jeg samme respekt tilbake. Kan ikke si jeg skjemmes over de hårete leggene mine, ei heller hårene under armene.

Det er en like latterlig diskusjon som å spørre menn om de skjems over å ikke barbere ansiktet, for fy, hvem vil gå rundt med hår i trynet liksom :klaske:

Endelig noen som har skjønt det ! Flott at det finnes kvinner som er naturlige,og har et avslappet forhold til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sjekke ut bare to bush, en dame som gror ut kroppshåret sitt og dokumenterer det på tumblr og en blogg.

http://www.baretobush.com/

http://baretobush.tumblr.com/

Anonymous poster hash: 0fb98...c81

Hun dama der var jo virkelig deilig på slutten,når det hadde fått vokst ut da !!! Aldri tenkt over det,men full busk er jo skikkelig HOT !!!!! :)

Anonymous poster hash: c74b8...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn mening er at man får gjøre som man selv føler for :) Det er absolutt et press i samfunnet på å være hårløs all over. Jeg gir blanke faen jeg :D Akkurat nå har jeg både full bush, hår på legga og under armene :) Om vinteren shaver jeg kun under armene, musa og legga vis jeg skulle føle for det. Når det blir mer kjolevær, og siden jeg elsker kjoler så shaver jeg legga. Ofte musa og men bare vis JEG vil :P Skulle en mann ikke like meg sånn så gir jeg totalt blanke faen ;) Min kropp- mine regler :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MIn mening er at man får gjøre som man selv føler for :) Det er absolutt et press i samfunnet på å være hårløs all over. Jeg gir blanke faen jeg :D Akkurat nå har jeg både full bush, hår på legga og under armene :) Om vinteren shaver jeg kun under armene, musa og legga vis jeg skulle føle for det. Når det blir mer kjolevær, og siden jeg elsker kjoler så shaver jeg legga. Ofte musa og men bare vis JEG vil :P Skulle en mann ikke like meg sånn så gir jeg totalt blanke faen ;) Min kropp- mine regler :D

I like you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg skamme meg over noe som er helt naturlig?

For all del, andre kvinner kan gjøre nett som de vil, jeg ser ikke ned på noen som barberer seg hver dag. Da forventer jeg samme respekt tilbake. Kan ikke si jeg skjemmes over de hårete leggene mine, ei heller hårene under armene.

Det er en like latterlig diskusjon som å spørre menn om de skjems over å ikke barbere ansiktet, for fy, hvem vil gå rundt med hår i trynet liksom :klaske:

Tror ikke mange kvinner er så avslappet til hårvekst som det du er :) Har du alltid vært sånn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...