Gå til innhold

Hvem er verdens vakreste mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

La oss si at det plutselig hadde blitt slutt mellom deg og kjæresten din. Etter en stund hadde du blitt sammen med en ny mann. Hadde du da forsatt synes at kjæresten(x'en) din var verdens vakreste? Mens den nye kjæresten din ikke var så fin.

Anonymous poster hash: e5785...d00

Slapp av litt. Hvorfor diskutere at jeg synes han er verdens vakreste? For alt du vet så kan det også være at han er det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min.

post-32667-0-87903600-1387302662_thumb.j

Og Johnny Depp da han var ung er jo heller ikke dårlig...

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vakreste mennene er de man finner på utestedene ved Solli plass og Vika <3

Anonymous poster hash: 1a641...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vena Cava

Verdens kjekkeste mann?

Min :)

Ikke bare fordi jeg er forelsket men fordi han ER det. Har syntes det fra dag 1 og før jeg ble glad i han. Ingen av mine esker kan sammenlignes (det kunne de ikke når jeg var sammen med dem heller), heller ikke noen av disse kjendismannfolka.

Jeg er heldig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

La oss si at det plutselig hadde blitt slutt mellom deg og kjæresten din. Etter en stund hadde du blitt sammen med en ny mann. Hadde du da forsatt synes at kjæresten(x'en) din var verdens vakreste? Mens den nye kjæresten din ikke var så fin. Anonymous poster hash: e5785...d00

Kan godt hende hun hadde fortsatt å syntes at sin ex hadde forblitt visuelt penere å se på enn sin nye flamme, uansett hvor forelsket hun hadde vært.

Går Ann å være forelsket men likevel greie å skille mellom hva som er pent å se på og ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann med estetisk sans , føler jeg at jeg kan svare på dette. Det er , eller var Marlon Brando . Er fullstendig klar over at han er død, men svarer han likevel. Ingen over, ingen ved siden. Sitat slutt.

Med hilsen fra:

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er den vakreste skapningen :hjerte: Det er ikke fordi jeg er "forelska" i han at jeg synes det. Han var en kjekkas selv før jeg falt for han.

Men, om jeg skal se bort i fra han for en stund.

- Christian Bale, oh my god, han er lekker

http://gothamtrending.files.wordpress.com/2011/07/christian-bale-is-bruce-wayne-batman-in-the-dark-knight-rises.jpg

- Rupert Grint (egentlig er han den første på lista). Han er en god blanding av søt og kjekk.

http://4.bp.blogspot.com/-14Bho4oO8BQ/UiyM6KxtmiI/AAAAAAAAGzc/B_2yR0m7NQk/s320/tumblr_static_600full-rupert-grint.jpg

- Bradley Cooper

http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20130830220235/marvelmovies/images/a/a7/Bradley_Cooper.jpg

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg synes at Elijah Wood er helt utrolig vakker. Han ser kanskje ikke så mandig ut, men han har veldig symmetriske og fine trekk. Og veldig vakre øyne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså.. bare for å være en skikkelig teit, sjalu gubbe; rent statistisk er kanskje 3 % (ikke heng dere opp dette tallet, ren gjetting), eller en liten del av verdens befolkning kjente. Hva med oss andre stakkarer? Det er fortsatt 97-99 % av mannfolka i verden som ikke får vist seg frem, så jeg tror at verdens vakreste mann ikke er kjent! Statistisk sett er det en enda kjekkere kar der ute som ingen vet om, derfor er kåringer som "verdens mest sexy mann" laget på en svært dårlig grunnlag og jeg sier meg derfor fornøyd med å være en sexylubben, fattig student! :opplyser:

Ha fortsatt en fin desember og en riktig god jul!



Anonymous poster hash: 8bea2...697

post-37809-0-69903700-1387398797_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tingen er at jeg gjorde ikke det :)

Og jeg synes min kjæreste var veldig kjekk før jeg fikk følelser for han.

Jeg vet nok dette best selv :P

Men nå sporer du av. Jeg svarte bare på TS sitt spørsmål jeg.

Jeg er dessuten ikke den eneste jenta som finner min kjæreste attraktiv :)

Jeg vil bare kommentere at jeg tror deg :)

Det er nemlig tull å hevde at alle mener at sin egen kjæreste er den vakreste. Min mann har et ok utseende, men jeg har aldri syntes han var vakker. Detimot har jeg jobbet sammen med verdens vakreste mann. Veldig hyggelig fyr, likte ham godt og nøt synet av ham. Men forelsket ble jeg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg vil bare kommentere at jeg tror deg :)

Det er nemlig tull å hevde at alle mener at sin egen kjæreste er den vakreste. Min mann har et ok utseende, men jeg har aldri syntes han var vakker. Detimot har jeg jobbet sammen med verdens vakreste mann. Veldig hyggelig fyr, likte ham godt og nøt synet av ham. Men forelsket ble jeg aldri.

Hehe, sant :) det har ikke alltid med forelskelse å gjøre, selv om man selvsagt blir finere i øynene til den som er forelsket i en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...