Gå til innhold

er rommenn hotte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei.

synes heller ikke noe om grekere ,franskmenn,tyrkere eller sånn heller.

Anonym poster: 9605b2c4c802a25673420afc22e4f80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Jeg hadde ikke pult dem på bildet i fylla engang, og det sier litt, for ølbrillene mine er helsikes duggete!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Nope, høye hygieniske menn er tingen! :icon_lol:

Dere vet jo ingenting om dem?! Hva vet dere vel om disse menneskene bortsett fra deres egne trangsynte holdninger??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han helt til høyre var nå litt søt da, ikke kjekk, men han så nå veldig snill ut! :)

Endret av Sofie_22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jadda

Foretrekker den grønne typen jeg.

På min vandring gjennom byens gater så kan jeg ikke si at jeg har sett en eneste attraktiv rommann (av den tiggende typen), de fleste ser skikkelig shabby ut. Godt mulig de ikke er møkkete men de ser dessverre sånn ut.

Så et program i går om amerikanske sigøynere, og der var det noen kjekke unge menn - men gudbedre for noen holdninger de hadde til de "utenforstående" som ikke var sigøynere. Vel, de sier at vi er rasister men de mangler ikke tilsvarende holdninger selv. Og sånn er det jo gjerne med de fleste folkegrupper, alle ser ned på noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ellers opplyse at disse folkene ikke tørker seg i ræva slik nordmenn gjør, men bruker hånda.

De mindre attraktive som er kledd som lasaroner og er skitne ser dere på gata. Bl.a. som flaskesamlere, tiggere og etter mørkets frembrudd stjeler ting de kommer over.

De kjekke romkarene blender seg mer inn i befolkningen, er velkledde og rene (kan taes for å være spanjakker,italienere), og egner seg da best som lommetyver, butikktyver og conartists.

Anonym poster: 8814101ede54274500aec6282aae9bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker den grønne typen jeg.

På min vandring gjennom byens gater så kan jeg ikke si at jeg har sett en eneste attraktiv rommann (av den tiggende typen), de fleste ser skikkelig shabby ut. Godt mulig de ikke er møkkete men de ser dessverre sånn ut.

Så et program i går om amerikanske sigøynere, og der var det noen kjekke unge menn - men gudbedre for noen holdninger de hadde til de "utenforstående" som ikke var sigøynere. Vel, de sier at vi er rasister men de mangler ikke tilsvarende holdninger selv. Og sånn er det jo gjerne med de fleste folkegrupper, alle ser ned på noen.

Nei. Det er bare hvite som ser ned på andre folkegrupper. Besøk siden til Antirasistisk senter eller les noe av Thomas Hylland Eriksen så ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Hvordan skal man svare på noe sånt da? Jeg kjenner ingen, så jeg vet ikke. Noen er sikkert kjekke, andre ikke. Men sånn generelt har jeg aldri vært særlig begeistra det sydlandske utseende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...