Gå til innhold

Dere som er på Sukker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får kanskje en eller to i uka fra nye personer, så det er ikke alle jenter som har en full postkasse.. (23 år, har bilde, ser helt normal ut, gratisbruker).

Anonym poster: aa60fe420ee352ef5504dd85b9eb4125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Dere jenter har det litt for lett synes nå jeg.. :) 5-6 meldinger hver dag.. Okei... :tommelopp:

Sier jo ingenting om kvaliteten på meldingene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jo ingenting om kvaliteten på meldingene da.

Har fått to ordentlige meldinger. Ellers er det ca sånn: "do veldi søtt!" eller "du er deilig! jeg er velutstyrt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått to ordentlige meldinger. Ellers er det ca sånn: "do veldi søtt!" eller "du er deilig! jeg er velutstyrt!"

Hehe.. Da så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kanskje en eller to i uka fra nye personer, så det er ikke alle jenter som har en full postkasse.. (23 år, har bilde, ser helt normal ut, gratisbruker).

Anonym poster: aa60fe420ee352ef5504dd85b9eb4125

Jeg synes det høres bra ut det. Sikkert noen som ikke får noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres bra ut det. Sikkert noen som ikke får noe som helst.

Poenget mitt var ikke å klage på det altså :P jeg bare ville si at det ikke er automatisk full postkasse selv om man er jente i tjueåra..

Anonym poster: aa60fe420ee352ef5504dd85b9eb4125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kanskje en eller to i uka fra nye personer, så det er ikke alle jenter som har en full postkasse.. (23 år, har bilde, ser helt normal ut, gratisbruker).

Anonym poster: aa60fe420ee352ef5504dd85b9eb4125

Men 1-2 i uka er fortsatt et hav bedre enn 1-2 i året. Sistnevnte er jo så ille at man er nødt til å begynne å tvile litt på seg selv. Dog er det nok ikke så uvanlig for menn at det er sånn.

Anonym poster: c25afb6cb5525848b788d78cb9bba3fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med andre ord, Møteplassen er bedre enn Sukker?

Men for kvinner da? Eller funker Sukker for menn også?

Til fyren over her: Må man være veldig ivrig med å sende meldinger til titalls jenter før man får svar?

Tenker bare hvis jenter allerede får bøttevis av meldinger allerede.

Vet ikke om møteplassen er bedre enn sukker, jeg har bare opplevd å få mange flere henvendelser der. Kvaliteten på medlemmene er kanskje litt ymse på møteplassen, virker som et mer laid-back nettsted hvor listen for å kontakte noen er litt lavere. Hvor gammel er du? Og hvor bor du?

Jeg har inntrykk av at hovedtyngden av brukere på Sukker er fra Oslo-området og i alderspennet 22-23 til kanskje 40, med flest medlemmer kanskje i aldersgruppen 25-35.

Så det var ei som skrev hun fikk 5-6 meldinger om dagen. Det tror jeg er unntaket. Jeg kjenner mange dritflotte jenter som er på Sukker, og de får ikke så mange henvendelser.

Har også venninner som er superbrukere på Sukker, og de rapporterer om mye høyere trafikk på sine profil og flere henvendelser.

Endret av Nyttår
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Antall meldinger jeg får bestemmer ikke hvor mange jeg svarer. Leser alle og svarer hvis jeg er interessert. Veldig sjelden jeg svarer på meldinger, da jeg heller tar kontakt med de som er interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man bare ha et bilde før man kan lage en profil?

Eller kan man lage en profil uten bilde?

Jeg er usikker på om jeg vil inn på Sukker enda, vil bare inn og snoke litt først. .:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man bare ha et bilde før man kan lage en profil?

Eller kan man lage en profil uten bilde?

Jeg er usikker på om jeg vil inn på Sukker enda, vil bare inn og snoke litt først. . :)

Du trenger ikke ha bilde for å lage en profil, men du får sikkert veldig lite henvendelser uten bilde.. men nå var det jo heller ikke meninga å få masse hendendelser til å begynne med heller.. så ja, du kan lage profil uten bilde..

Endret av ma.B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget en ting nå som irriterte meg grenseløst med sukker. Tenkte jeg skulle se på profilen til spavalica (hope you don't mind), men ble nektet fordi jeg hadde for lav match! Så med andre ord blir jeg sperret for mange jenter fordi sukker ikke mener at vi matcher! På bakgrunn av et spørreskjema med mange uinteressante spørsmålene bare svarer kjapt på for å komme seg videre! Irriterende

Endret av pressplay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Oppdaget en ting nå som irriterte meg grenseløst med sukker. Tenkte jeg skulle se på profilen til spavalica (hope you don't mind), men ble nektet fordi jeg hadde for lav match! Så med andre ord blir jeg sperret for mange jenter fordi sukker ikke mener at vi matcher! På bakgrunn av et spørreskjema med mange uinteressante spørsmålene bare svarer kjapt på for å komme seg videre! Irriterende

Bare hvis brukeren har huket av på at hun kun vil dele profilen sin med de hun har match med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at hvis man ikke betaler, så kan man ikke svare på meldingene?

Siden det er så mange jenter som bare har gratistjenesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Oppdaget en ting nå som irriterte meg grenseløst med sukker. Tenkte jeg skulle se på profilen til spavalica (hope you don't mind), men ble nektet fordi jeg hadde for lav match! Så med andre ord blir jeg sperret for mange jenter fordi sukker ikke mener at vi matcher! På bakgrunn av et spørreskjema med mange uinteressante spørsmålene bare svarer kjapt på for å komme seg videre! Irriterende

Tror at du kan sjekke den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profilen bør sjekkes ja, hun har en flott profil og fantastisk søt er hun også :)

Er det slik at hvis man ikke betaler, så kan man ikke svare på meldingene?

Siden det er så mange jenter som bare har gratistjenesten..

Så lenge du er superbruker, kan alle kontakte deg, og du kan kontakte alle. Slik at de ikke trenger betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Profilen bør sjekkes ja, hun har en flott profil og fantastisk søt er hun også :)

Så lenge du er superbruker, kan alle kontakte deg, og du kan kontakte alle. Slik at de ikke trenger betale.

Så man MÅ være superbruker for å kunne være med i leken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det lønner seg ihvertfall. Ellers kan du kun skrive til jenter som er superbrukere. Da blir utvalget noe begrenset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at du kan sjekke den nå :)

Se der ja, mye bedre. Du har kanskje ikke fylt ut match-profilen? får ikke opp matchtallet på deg. Ikke det at jeg bryr meg om matchtallet, men kanskje det er flere som har hatt samme problem som meg hvis du ikke har noe matchtall i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...