Gå til innhold

Ta kontakt med en som har vært på TV, psyko ?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

nå ble jeg også veldig nysgjerrig!

nå ble jeg også veldig nysgjerrig!

Jeg òg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janus

Hvorfor bryr det dere hva slags kjent person en anonym bruker her inne har snakket med?

Det er jeg nysgjerrig på. :)

Jeg har også snakket med en kjent person, men jeg vet enda ikke hvem det er!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Det her er ikke kødd..

Jeg tok ikke akkurat kontakt med en kjendis som ts beskriver. Er vel mer hvordan jeg tilfeldig kom i kontakt med en person som har figurert i media.

Drev å chattet på en internasjonal chatteside hvor jeg kom i prat med en jente fra statene. En hyggelig chatt som endte med at vi utvekslet mail. Hun fikk bl.a. fortalt meg at hun drev med musikk. Jeg tenkte ikke noe videre over det, da jeg aldri hadde hørt navnet hennes før og hun heller ikke sa noe om at hun var kjent.

Siste mailen hun sendte meg ba hun meg om å gi henne en kommentar til et par låter hun ga meg link til (youtube). Og det var det. Sjekket forøvrig ikke ut disse låtene. Tenkte det sikkert bare var noe amatørmessige greier. Var opptatt på andre fronter og hun gikk fort i glemmeboken.

Så gikk det vel ett års tid da jeg kom over en artikkel i VG hvor jeg syntes det var noe kjent med personen i artikkelen. Etter litt graving i de små grå kom jeg på det var denne jenta jeg hadde hatt i kontakt med på chat og mail. Googlet henne, og joda. Hun var jo faktisk veldig kjent i USA. Hadde toppet billboardlista med et album og spilt i et par kjente musicalfilmer (jeg ser ikke på slikt..), samt hatt gjesteroller i Prison Break og Greys Anatomy.

Wow tenkte jeg da. Hehe. Her hadde jeg drevet å pratet med en kjendis. Så fant jeg frem mailkorrespondansen jeg hadde hatt med henne og sendte ny mail. Men fikk aldri svar. :-(

Har siden lurt på hvordan en såpass kjent person kunne utlevere seg slik til en fremmed person som hun gjorde. Men mulig det hadde noe med psyken hennes å gjøre. Har lest hun lider av en bipolar lidelse og har vært innlagt for depresjon, selvskading og spiseforstyrrelser.

haha det var lett å finne ut hvem hun er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også vite..:P

Og til TS: Gjør det. Jeg kontaktet en av artistene som virkelig var favorittene til mannen min for nesten 30år siden, de holder på ennå og han fikk svar. Tror sjeldent jeg har sett ham glise så mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skravle

Hvordan kan du vite sikkert at det var henne du faktisk chattet med? :)

Jeg synes du skal sende han en melding jeg, TS! Han setter nok pris på det uansett om han er singel eller ikke.

Edit: skrivefeil

Kan selvfølgelig aldri være helt sikker, men hun var ganske personlig og utleverte seg. Og det at hun på den tiden utifra det jeg siden har lest i media slet veldig psykisk. Som kanskje gjorde at hun der og da gikk litt ut av skallet enn hun normalt ville gjort. Gjør dumme ting og er desperat. Som å chatte med fremmede man ikke har kontroll på er. Vil også tro kjendiser flest har forsvarspiggene ute hele tiden ovenfor nye folk, da de er redd for å bli utnyttet og kun blir sett som kjendisen, ikke personen..

Vet ikke om hun hadde slettet mailen eller blokkert meg siden jeg ikke gadd å svare på siste mailen hennes.

Demi Lovato..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den anonyme personen "snakket" med Demi Lavato... Ikke sikker.. og tror muligens det kan ha vært en 14 med fritids... Tror nok ikke hun sitter å chatter med fremmede norske menn.

Anonym poster: f0367b4fe9511526246b16acd439cbfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil si ja grunnet min egen erfaring med dette. Tok kontakt med en yngre tv-kokk på NRK da jeg var 14-15, og sannelig utviklet ikke ting seg til det ene og det andre tross min unge alder. Ergo de som svarer på slike henvendelser er desperat over gjennomsnittet/har en skrue løs?

Er som det stikk motsatte, en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en solskinnshistorie...... :smilorange:

Jeg kjenner også en som var med på et sånt show. Han hadde ikke noe hell der, men ei som likte ham (men som ikke turde være på tv) skrev til ham etterpå. De er gift og har barn i dag.

Å ta kontakt er ikke farlig, bare du ikke gjør det utenfor stuevinduet hans, sender kjærlighetsbrev skrevet i blod ol.l :icon_lol:

Anonym poster: 26982a261858f32ffdea81ce7140d0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...