Gå til innhold

Hvordan får jeg amerikansk Netflix?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det til for noen måneder siden da jeg hadde gratisversjonen på den norske. Nå har jeg kjøpt en måneds tilgang, og når jeg prøver å komme inn på den amerikanske, går det ikke. Jeg blir bare satt over på den norske siden. Jeg bruker Firefox til dette, samt Media Hint, som er forklart i diverse artikler. Derfor forstår jeg ikke hvorfor det ikke går nå. Noen som vet? :(



Anonymous poster hash: f6ebb...529
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått skjult IP'en min til en Amerikansk, får inn Amerikansk netflix ved hjelp av det.

Når sant sies vet jeg ikke hvordan man får det, bare prøv å google litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg fikk det til for noen måneder siden da jeg hadde gratisversjonen på den norske. Nå har jeg kjøpt en måneds tilgang, og når jeg prøver å komme inn på den amerikanske, går det ikke. Jeg blir bare satt over på den norske siden. Jeg bruker Firefox til dette, samt Media Hint, som er forklart i diverse artikler. Derfor forstår jeg ikke hvorfor det ikke går nå. Noen som vet? :(

Anonymous poster hash: f6ebb...529

Jeg må i hvert fall være koblet til internett via kabel og ikkw trådløs, vet ikke om det er noe du har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig i firefox, nå husker jeg ikke hva appen heter, men du kan google det. Jeg testet det ut og det funket for 1 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

Relatert spørsmål: Hvordan sjekker man om man har den norske eller den amerikanske? Jeg har endret innstilling på min Apple TV slik at det i teorien skal være amerikansk Netflix, men jeg har ingen måte å se forskjell på de, språket er på norsk i menyene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på american netflix addon + navnet på nettleseren din.



Anonymous poster hash: a8e2c...728
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Relatert spørsmål: Hvordan sjekker man om man har den norske eller den amerikanske? Jeg har endret innstilling på min Apple TV slik at det i teorien skal være amerikansk Netflix, men jeg har ingen måte å se forskjell på de, språket er på norsk i menyene uansett.

Jeg er faktisk litt usikker på om jeg har den amerikanske Netflixen på pcn, for jeg finner ikke Modern Family der, selv om Netflixen er på engelsk.

Men dersom du har norsk Netflix finner du 3 sesonger av Modern Family. Dersom du har amerikansk skal du, ifølge min Netflix, ikke ha noen sesonger av Modern Family,

Anonymous poster hash: a8e2c...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Relatert spørsmål: Hvordan sjekker man om man har den norske eller den amerikanske? Jeg har endret innstilling på min Apple TV slik at det i teorien skal være amerikansk Netflix, men jeg har ingen måte å se forskjell på de, språket er på norsk i menyene uansett.

I kategorioversikten får du opp mange flere kategorier på den amerikanske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tidenes noob på alt som har med datamaskiner, internett, fjernkontroller og all annen elektonikk å gjøre, men jeg fant ut av det etter et google-søk. Så ja, mitt råd er å google det :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

I kategorioversikten får du opp mange flere kategorier på den amerikanske :)

Har ikke brukt norsk Netflix på lenge heller. Hvor mange kategorier er det på den amerikanske/norske? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Har ikke brukt norsk Netflix på lenge heller. Hvor mange kategorier er det på den amerikanske/norske? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relatert spørsmål: Hvordan sjekker man om man har den norske eller den amerikanske? Jeg har endret innstilling på min Apple TV slik at det i teorien skal være amerikansk Netflix, men jeg har ingen måte å se forskjell på de, språket er på norsk i menyene uansett.

Modern Family er visst ikke på den amerikanske, så visst du finner Modern Family (3 sesonger) så har du den norske.

Anonymous poster hash: a8e2c...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hva som helst

Ok, ser ut som kategoriene stemmer med den amerikanske + ingen sesonger av Modern Family. Takk for hjelpen alle sammen!

Må innrømme jeg ikke er overveldet over utvalget på den amerikanske utgaven, så for meg enda større enn det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei dere! Nå har jeg prøvd både Firefox med media hint add on og crome med hola unblocker, men kommer fortsatt bare inn på den norske versjonen. Arg, hater å være så teknisk inkompetent!! Noen som kan hjelpe en frustrert sjel??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hei dere! Nå har jeg prøvd både Firefox med media hint add on og crome med hola unblocker, men kommer fortsatt bare inn på den norske versjonen. Arg, hater å være så teknisk inkompetent!! Noen som kan hjelpe en frustrert sjel??? :)

etter du lasta ned hola. Vises det en figur som forestiller en flamme med smilefjes oppe i høyre hjørne av skjermen oppe når du går inn på netflix? Har du prøvd å klikke på den? Du må inn å aktivere hola og velge land tror jeg og da velger du usa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Nå har jeg prøvd både Firefox med media hint add on og crome med hola unblocker, men kommer fortsatt bare inn på den norske versjonen. Arg, hater å være så teknisk inkompetent!! Noen som kan hjelpe en frustrert sjel??? :)

Hvordan er du koblet til internett? Kabel eller trådløst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter du lasta ned hola. Vises det en figur som forestiller en flamme med smilefjes oppe i høyre hjørne av skjermen oppe når du går inn på netflix? Har du prøvd å klikke på den? Du må inn å aktivere hola og velge land tror jeg og da velger du usa.

Skal sjekke når jeg kommer hjem. Har lasta det ned, men ikke trykket på noe smilefjes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...