Gå til innhold

Negleforsterker


*Lavendel*

Anbefalte innlegg

Noen som har noe BRA å anbefale???

Jeg har negler som så lett fliser seg opp og brekker, i tillegg er de tynne....jeg vil så gjerne ha pene negler!

Så på KappAhl at de hadde noe a la det man får når man legger kunstnegler. Noen som har prøvd det....En slags "gele" man smører oppå neglene, slik at de blir tykke og sterke....

Anyone....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har snakket varmt om ArtDeco's neglprodukter før, og gjør det gjerne igjen!

De har flere produkter tilpasset forskjellige skjøre negler, så sjekk at du får de som passer til din diagnose. Fåes kjøpt på Esthetique på Steen og Strøm i Oslo ihvertfall, men jeg ser du bor i nord så da har jeg ikke snøring på hvor du får tak i det...

Ellers har Solar Oil hjupet meg mye. Inneholder vesentlig mandelolje, som jeg tror du også kan kjøpe på apoteket. Masseres inn i negl og neglebånd så ofte du gidder, i "intensivbehandlingsperioder" gjør jeg det morgen og kveld.

Kjenner ikke til den geleen fra KappAhl, men ville foretrukket å bygge opp og pleie mine egne negler til å tåle mer, fremfor å "låse dem inne" under et gelé-lokk....

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Solar Oil! Har fått kjempesterke og fine negler etter at jeg begynte med den. Kjøpte en flaske før bryllupet vårt for to år siden, og den er fremdeles halvfull (og da har jeg mistet den på gulvet to ganger).

Du får køpt den på neglesalonger, jeg har aldri sett den på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også Solar Oil - den er bra for negler og neglebånd.

Ellers anbefaler jeg ikke å legge på noe gelelokk - det vil bare gjøre neglene dine enda skjørere når du tar det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får køpt den på neglesalonger, jeg har aldri sett den på apoteket.

Mente at mandelolje fåes på apoteket. Solar Oil får man bare i neglsalonger, ja. :)

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Jeg har brukt Malava sin en stund og er kjempe fornøyd. Det beste med denne er at den tørker i løpet av 30 sek, og at man kan bruke neglelakk eller annet rett over!

Neglolje synes jeg blir fort klissete for min del. Da må man nesten ha det om natten...

Anbefaler Malava sin som jeg har kjøpt på parfymeri. Koster ca 150 kr, men varer utrolig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starie: og hvor kan man få kjøpt Nailtiques?? (ser ut til at det blir et neglprodukt eller to på meg i helgen, gitt.........)

Lille Lotte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...