Gå til innhold

Varmt vær i November


Dine

Anbefalte innlegg

Har du noen bra reisetips til steder med varmt vær i november (som ikke har en kjempe lang flytur)? Vi reiser med en baby på rundt 10 måneder og ønsker derfor ikke at flyturen skal være for lang, samtidig som stedet er barne (vogn) vennlig :)

Vi har tidligere bodd på et hotell med eget basseng til rommet vårt og det er jo ikke dumt om det er der heller.. :sjenert: Vi bodde i Hellas da, men det er vel for kaldt i november??

På forhånd tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikker på om jeg kan anbefale noen plass men dersom du kikker på http://www.weatherbase.com kan du iallefall se snitt temperaturer for mange plasser rundt om i Europa og verden og det gir deg en indikasjon om hva du kan forvente deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Får vel titte litt nærmere på det ettersom det tar litt tid å konvertere fra Fahrenheit til Celcius. Men takk for tipset.

Er det andre som har tips om varme feriesteder i Europa i november måned tas det i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Får vel titte litt nærmere på det ettersom det tar litt tid å konvertere fra Fahrenheit til Celcius.

Du trenger ikke å konvertere. På weatherbase.com kan du velge å se temperatur i C eller F. Du velger det rett over flagget når du har klikket deg inn på en spesikikk by eller sted :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Egypt i slutten av oktober, der var det veldig varmt og fint, regner med det er varmt i deler av november også. Men flyturen blir kanskje litt for lang...? (5 timer ca, tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hva du ser på som for lang flytur, men jeg kan anbefale Dubai på det varmeste! Har ikke vært der i november, men regner med at været er bra da også - litt varmere enn Egypt og Kanariøyene tenker jeg. Vi reiste med vår som da var halvannet i februar iår, og han storkoste seg! Vi leide leilighet ute på Palmen, og hadde flott sandstrand rett utenfor boligkomplekset, og fint bassengområde i lukket beachclub - helt supert!

Norwegian har rimelige direkteruter som tar 7 timer. Litt i lengste laget, men din er jo mindre enn vår, så dere får det sikkert enklere, fordi h*n antakelig sover mer enn vår gjorde. På vei hjem flyr man dessuten om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...