Gå til innhold

Film på tv eller dvd?


Silfen

Anbefalte innlegg

Fjortisen min måbber meg fordi jeg vil se film på tv. Men vi har den på dvd, sier hun.

Jada, vi har den på dvd. Men av en eller annen grunn liker jeg å se film på tv. Jeg har absolutt ingen gode grunner til at jeg liker dette.

Flere som blir ledd av der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Hvis filmen går på en kanal uten reklame kan jeg godt se på TV. Hvis ikke foretrekker jeg DVD, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Jeg er også sånn.

Her om dagen (i går kanskje) så kom jeg over Pulp Fiction på en kanal og tenkte bare YES for et lykketreff :bolledeig: Og ble sittende oppe mye lengre enn jeg hadde tenkt og gjespet og glippet med øynene, men jeg måtte få med meg hele.

Og den står rett her i DVDhylla mi, som den har gjort i 10 år.

Jeg benker meg også ofte ned for å se ting a la FEM sitt drittfilm-marathon på søndager og koser meg glugg ihjel, men jeg hadde aldri i mitt liv kjøpt eller lastet ned de samme filmene og satt dem på selv. De gangene jeg har prøvd meg på det så slår jeg av etter kort tid, B-filmer er liksom best på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det Vampyrens assistent eller hva den nå heter på Tv4. Det er vel reklamer der. Jeg liker en og annen reklamepause. Tisse litt, fikse litt ting. Men du kan jo bare ta dvd på pause sier fjortisen og ler. Nehei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Jeg pleier også å se film på tv selv om jeg har den på dvd, det er et eller annet med å se den mens den går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...