Gå til innhold

Utsteder med "egen" aldersgrense!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hello!

Jeg er en 20 år gammel jente som er lei av dunk-dunk-utestedene hvor musikken er så høy at jeg ikke kan høre meg selv tenke. I tillegg går det ikke an å danse til den musikken, annet enn om du skal gnukke deg innpå noen.

Det finnes jo utesteder for de som er ute etter noe annet - høy nok musikk til at man kan danse, men også med mulighet for å slå av en prat. Gulvet er ikke klissete, og det er en fin atmosfære der.

Eneste er at slike steder, som for eksempel Kulturhuset i Oslo, har satt en aldersgrense på for eksempel 23 år. Hvordan fungerer dette i praksis? Er de strenge på det, generelt sett, eller kan man komme inn om man "passer profilen"? Da mener jeg at man ikke ser ut som en fjortis som er ute på fylla på evig jakt etter ONS. De mister jo ingen bevilninger. Hvordan fungerer alt dette her? (Jeg er ganske ny, som dere sikkert merker ;) )



Anonymous poster hash: aded9...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns utestedene generelt er ganske strenge på aldersgrensen fordi det er såpass stor pågang at de har råd til å luke ut de som er yngre.. Jeg har ei venninne på 22 år som det fremdeles er vanskelig å få inn på steder, men da hun var 20 år var det tilnærmet håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns utestedene generelt er ganske strenge på aldersgrensen fordi det er såpass stor pågang at de har råd til å luke ut de som er yngre.. Jeg har ei venninne på 22 år som det fremdeles er vanskelig å få inn på steder, men da hun var 20 år var det tilnærmet håpløst.

Ah, ja det tenkte jeg ikke på. Søren altså. Haster ikke med å bli "voksen", men det er likevel kjedelig å måtte vente minst tre år til!

Anonymous poster hash: a321b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Siden jeg fylte 20 har jeg aldri blitt nektet inngang pga. alder. Jeg pleier ikke å gå på steder der det er lang kø ved inngangen da. Du kan jo bare prøve, men ikke la hele kvelden bli ødelagt om du ikke slipper inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil inn på Kulturhuset eller Youngstorget generelt, så burde du komme før alle andre kommer (altså før kl. 23). Utestedene er gjerne ganske strenge på aldersgrense, men dersom du blir kjent med mennesker i utelivsbransjen så er det ikke et problem å komme inn noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...