Gå til innhold

Partibarometer (med alle de største partiene)


AnonymBruker

  

41 stemmer

  1. 1. Hvilket parti ville du stemt på om det var valg i dag?

    • Rødt
      4
    • Sosialistisk Venstreparti
      6
    • Arbeiderpartiet
      13
    • Senterpartiet
      3
    • Miljøpartiet De Grønne
      2
    • Venstre
      0
    • Kristelig Folkeparti
      0
    • Høyre
      2
    • Fremskrittspartiet
      10
    • Pensjonistpartiet
      0
    • Kystpartiet
      1
    • Demokratene
      0


Anbefalte innlegg

Siden ikke alle stortingspartiene var med i den forrige avstemningen, tok jeg meg den friheten at jeg lagde en ny.

Har tatt med de 12 partiene som fikk flest stemmer ved forrige kommunevalg.



Anonymous poster hash: f5cc5...576
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Libertyan

FrP

PS: TS burde kansje inkludere et punkt med "andre" for de som stemmer på de mindre partiene som ikke er tatt med. Bare et tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP

PS: TS burde kansje inkludere et punkt med "andre" for de som stemmer på de mindre partiene som ikke er tatt med. Bare et tips ;)

Ja, det ergret meg veldig at jeg ikke gjorde det, og siden jeg lagde den som anonym får jeg ikke fikse det. Man får eventuelt skrive det under her. :)

Anonymous poster hash: f5cc5...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse partiene er akseptable å stemme på for meg. Det er noe alvorlig galt med samtlige. Selv partier jeg kan være enig medi mange saker viser seg å være fullstendig ubrukelige i enkelte viktige saker.

De største partiene (med unntak av FrP) er f.eks. overvåkningskåte og ønsker at vi skal bevege oss videre inn i et fascistisk overvåkningssamfunn. FrP har derimot ikke tatt et internt oppgjør med vitenskapshat i klimasaken og homohat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De største partiene (med unntak av FrP) er f.eks. overvåkningskåte og ønsker at vi skal bevege oss videre inn i et fascistisk overvåkningssamfunn. FrP har derimot ikke tatt et internt oppgjør med vitenskapshat i klimasaken og homohat.

Hvilket homohat? FrP er for ekteskapsloven

Anonymous poster hash: fd7b2...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag vedtok nemlig Fremskrittspartiets landsmøte å fjerne alt som står om omkamp om ekteskapsloven i partiets handlingsprogram. http://www.nettavisen.no/3628809.html

Anonymous poster hash: fd7b2...796

De var ikke akkurat tidlig ute.

Anonymous poster hash: f5cc5...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterpartiet.

Skjønner ikke at det ikke er flere i landet som innser viktigheten av ren, norsk mat!

Og ang ekteskapsloven: det var senterpartiet som var først ute og kjempet for likekjønnet ekteskap.

Anonymous poster hash: aa7e3...bc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senterpartiet.

Skjønner ikke at det ikke er flere i landet som innser viktigheten av ren, norsk mat!Anonymous poster hash: aa7e3...bc9

Det er vel nettop derfor de ikke stemmer på SP, politikken deres med høye tollmurer, kaste subsidier på problemene og utbygging av landbruksbyråkratiet fungerer ikke og det var derfor rekordmange bruk ble lagt ned iløpet av deres regjeringstid. Eneste positive med partiet er at de er imot EØS og Schengen.

Anonymous poster hash: fd7b2...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel nettop derfor de ikke stemmer på SP, politikken deres med høye tollmurer, kaste subsidier på problemene og utbygging av landbruksbyråkratiet fungerer ikke og det var derfor rekordmange bruk ble lagt ned iløpet av deres regjeringstid. Eneste positive med partiet er at de er imot EØS og Schengen.

Anonymous poster hash: fd7b2...796

Nå snakker ikke jeg om ostetoll, men at vi i økende grad importerer mat med antibiotika-resistente bakterier, når vi selv produserer såpass ren og god mat. Jeg vet ikke med deg, men jeg vil ikke dø av lungebetennelse om 15 år.

Anonymous poster hash: aa7e3...bc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå snakker ikke jeg om ostetoll, men at vi i økende grad importerer mat med antibiotika-resistente bakterier, når vi selv produserer såpass ren og god mat. Jeg vet ikke med deg, men jeg vil ikke dø av lungebetennelse om 15 år.Anonymous poster hash: aa7e3...bc9

Norsk mat ren? Haha, det har blitt funnet e.boli, i norsk kylling bla. som har gjort mange resistente mot antibiotika. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/11/16/1-av-3-norske-kyllingsfileter-baerer-farlig-bakterie

Når SP vil mure igjen grensene og tvinge oss til å spise norsk mat full av sykdommer samt kreve at vi skal kaste stadig mer subsidier på et landbruk som knapt klarer å produsere noe er det ikke rart så få stemmer på de

Anonymous poster hash: fd7b2...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk mat ren? Haha, det har blitt funnet e.boli, i norsk kylling bla. som har gjort mange resistente mot antibiotika. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/11/16/1-av-3-norske-kyllingsfileter-baerer-farlig-bakterie

Når SP vil mure igjen grensene og tvinge oss til å spise norsk mat full av sykdommer samt kreve at vi skal kaste stadig mer subsidier på et landbruk som knapt klarer å produsere noe er det ikke rart så få stemmer på de

Anonymous poster hash: fd7b2...796

Kyllingfarmer er et stort problem da man må satse stort for å få det til å gå rundt, og med større bruk er det mer sykdommer.

Men ja, vi har faktisk den reneste maten :) Danmark bruker 10 ganger så mye antibiotika, og Tyskland hele 50 ganger mer antibiotika i matproduksjon. Dette er skumle tall!

Så om da bønder må bli subsidiert for å drive smått, så værsågod. Jeg kunne ikke tenkt meg bedre bruk av mine skattepenger :)

Anonymous poster hash: aa7e3...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Kyllingfarmer er et stort problem da man må satse stort for å få det til å gå rundt, og med større bruk er det mer sykdommer.

Men ja, vi har faktisk den reneste maten :) Danmark bruker 10 ganger så mye antibiotika, og Tyskland hele 50 ganger mer antibiotika i matproduksjon. Dette er skumle tall!

Så om da bønder må bli subsidiert for å drive smått, så værsågod. Jeg kunne ikke tenkt meg bedre bruk av mine skattepenger :)

Anonymous poster hash: aa7e3...bc9

Jeg er helt enig i dette, og derfor stemmer jeg på De Grønne. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er helt enig i dette, og derfor stemmer jeg på De Grønne. ;)

Hvorfor stemmer du de grønne da?,de vil jo legge ned norsk kjøttproduksjon.

Anonymous poster hash: cad99...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hvorfor stemmer du de grønne da?,de vil jo legge ned norsk kjøttproduksjon.

Anonymous poster hash: cad99...fe2

Hvorfor tror du det? De vil tvert om øke norsk selvforsyning og øke lønna til bøndene så de får samme inntekt som andre fagarbeidere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...