Gå til innhold

Hatsang om tynne jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi mener det vi mener.

Og det er..? Du skrev jo bare "hvor sykt da?" Jeg mente sykt som i utrolig, latterlig osv. Var det bedre?

Anonymous poster hash: 09708...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er en hel del skinny bitches (bare ta en tur inn på trening og kosthold) som føler det er sin rett å rakke ned på feite mennesker.

Det har ikke ramlet dere hårsåre inn at det er disse bitchene hun synger om?

Det er i hvert fall slik jeg har tolket teksten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er..? Du skrev jo bare "hvor sykt da?" Jeg mente sykt som i utrolig, latterlig osv. Var det bedre?

Anonymous poster hash: 09708...7b6

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

Kanskje ikke så lurt starte en diskusjon dersom du ikke skriver en kommentar som gir mening engang.

Anonymous poster hash: 09708...7b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så lurt starte en diskusjon dersom du ikke skriver en kommentar som gir mening engang.

Anonymous poster hash: 09708...7b6

Jeg har ikke startet diskusjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke startet diskusjonen.

Du stilte et spørsmål angående kommentaren min, så jo.

Anonymous poster hash: 09708...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsang om tynnejenter? Hah, jealous much? Virker på meg som om noen føler seg tilsidesatt fordi noen som fram til nå har blitt oversett av populærkulturen begynner å få oppmerksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsang om tynnejenter? Hah, jealous much? Virker på meg som om noen føler seg tilsidesatt fordi noen som fram til nå har blitt oversett av populærkulturen begynner å få oppmerksomhet.

Hææææ?? Det er jo tynne jenter som er poppis. Vært siden Twiggy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicki minaj synger fuck you skinny bitches in the club. KILL!



Anonymous poster hash: c3523...926
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hører på den bare for å vente på at hun klikker mot slutten er vittig.



Anonymous poster hash: c3523...926
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hææææ?? Det er jo tynne jenter som er poppis. Vært siden Twiggy.

Si det til hordene av menn som digger duving. Spaghettilåra får faktisk kvinnehatende kvinner ta ansvaret for. Særlig de som ruger kontorstolene hos motemagasiner og den kulørte ukepresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til hordene av menn som digger duving. Spaghettilåra får faktisk kvinnehatende kvinner ta ansvaret for. Særlig de som ruger kontorstolene hos motemagasiner og den kulørte ukepresse.

Ja ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

http://www.youtube.com/watch?v=7PCkvCPvDXk

Meghan Trainor synger om "Tell them skinny bitches out" Ingen som reagerer. Men hadde hun synget om fat bitches hadde hun blitt boikottet på alle mediekanaler

Anonymous poster hash: c90eb...8ed

Det er klart hun gjør det. Alt i samfunnet tyder på at skinny girls er overklasse og desirable. Feite jenter er ikke høystatus, og det er dårlig reklame å tråkke på jenter som ligger nede.

At tynne jenter mobbes, skjer som en følge av at folk er misunnelige, og noen som skiller seg ut fra andre positivt, vil lett bli hakkekyllinger. Folk er drittsekker.

Sangen sier at om du er litt tjukk, så er du fortsatt seksuelt deilig, selv om det ikke er medie-synlig. Og så hiver alle feministfittekjerringene seg på og skal mele kake på det at hun bruker ekstern validering som selvfølelsesbygger. Ja, so what? Så kan heller noen andre lage en sang om å ha god følelse uavhengig av sosial status, lykke til med det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HeiHade

Det er da ikke noe å diskutere en gang. Folk blir tiltrukket av forskjellige kroppsfasonger. Mest sannsynligvis så er det store flertallet mer tiltrukket av sunnere, sprekere mennesker av biologiske årsaker, men med mange unntak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare til å innse det, mannfolk vil ha ekte kvinner med litt kjøtt på kroppen. Ikke ranglebein. Sorry skinny bitches, sånn er det bare!



Anonymous poster hash: 34b5c...526
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler alle sangene nå for tiden handler om kurver og feite romper. Som om det er det eneste som er bra , er de som lager press.

Nei det stemmer ikke at alle gutter vil ha de med ekstra kjøtt, haha :P Alle gutter ha forskjellig smak heldigvis !

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...