Gå til innhold

De ble rundtlurt


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du melder deg på et tvshow for å finne mannen i ditt liv, og hele konseptet går på at han er milionær, syns jeg det virker litt søkt og klage på at man blir fremstilt som "gullgraver" i ettertid. Jeg tviler mye på at noen av jentene hadde meldt seg på om programmet hadde hett "Fabrikkarbeideren"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde nå meldt seg på til ungkaren 2 da, så har tvnorge endret tittelen. Det jeg synes er rart er at vi har visst om dette konseptet lenge nå. De er ganske lenge siden det stod om Joe Millionaire i avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
De hadde nå meldt seg på til ungkaren 2 da' date=' så har tvnorge endret tittelen. Det jeg synes er rart er at vi har visst om dette konseptet lenge nå. De er ganske lenge siden det stod om Joe Millionaire i avisen.[/quote']

Det e dette jeg også har tenkt litt på.

Riktig nok ser det ut som om dette programmet er spilt inn en tid tilbake, men programet gikk for lenge siden på amerikansk tv- og det er stått om det i aviser i lengere tid.

Jeg tror nok dette er mye juks og fanteri og at disse jentene vet mer en vi tror.

Taco- gutten er jo ikke kjekk engang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nytt konsept... "taco-gutten" :ler:

Jammen jammen, i bunn og grunn er det vel "taco- gutten" eller den vanlige mann i gaten som trenger å få hjelp til å finne den rette. Millionærer har sikkert ingen problemer med dette. Det som hadde vært morsomt, er å presentere en kjekk fattiggutt, som de i slutten av programmet røpes at han er mangemillionær... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Når fikk norske damer tilbudet om dette programmet? så aldri noen annonse på tv jeg, sånn som BB, 71 grader nord, temptation island o.l. JUKS! BEDRAGERI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når fikk norske damer tilbudet om dette programmet? så aldri noen annonse på tv jeg' date=' sånn som BB, 71 grader nord, temptation island o.l. JUKS! BEDRAGERI!![/quote']

De trodde de hadde meldt seg på ungkaren2. Aldri vært noen annonse for Milionæren i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fatter ikke at det virkelig finnes så mange som ønsker å være med på sånne programmer jeg...Det forundrer meg gang på gang.

Og disse programmene har pågått så lenge nå at det kanskje burde ringe en bjelle hos deltakerne når det er snakk om en millionær, en haug med jenter, sjekking og tv-produksjon...TVNorge er jo ikke akkurat den kanalen som tenker nyskapning, heller...

Ja, ja. La dem leke.

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men sikka' date=' jeg har ikke sett noe for Ungkaren2 heller... :wink: tror jeg...[/quote']

ikke jeg heller, men sist det var ungkaren hadde de sendt forespørsler til mange jenter som stod registrert i modellbyråer (vet om to stykker som ble "headhuntet")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

8) Tjaaaaaa... Helt alvorlig, ikke nå, kanskje da. Men jeg tviler på det, snakker Ungkar nå, ikke Millionæren. Ei venninne trua med å melde meg på, me gjorde det visst ikke... Nå er jeg glad, veldig glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...