Gå til innhold

Fullstendig dilla!!


Isiselin

Anbefalte innlegg

Jeg er av den sorten som alltid har dilla på et par sanger. Jeg kan sitte og høre på to sanger eller bare en sang i 5-6 timer i strekk. Jeg er et dillemenneske. Er du et dillemenneske? Og hvilke sanger har du dilla på nå?

Akkurat nå er det disse to jeg ikke klarer å slå av. I dag har jeg hørt på den første av disse i 5 timer i strekk!!

* "Deceiver of Fools" - Within Temptation

* "Unwell" - Matchbox Twenty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dilla innimellom. Nå har det vært Breaking the law med Judas Priest leeenge. Og Team Antonsen har sørget for at jeg har Mexico med Lynni Treekrem inni hodet mitt. Er ikke helt takknemlig for det... :-?

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært Breaking the law med Judas Priest leeenge.

Åh, Judas Priest er jo helt herlig da!!! :headbangesmiley: Hvorfor har vi ikke en headbangesmiley? Bruker denne, jeg: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...nei, så tjukk du har blitt, nå må du jaggu meg slanke deg litt....." :o :ler: :o :ler:

Denne detter inn og blir der altfor lenge.... :-? :o

Gubben tilter snart.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme her, spesielt i bilen kan jeg høre på samme sang (eller de 2-3 jeg liker) om og om igjen. Samboeren min forstår meg ikke og synes dte er svært irriterende. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dilla på

michael jackson - i just can stop lovin u

Eric Clapton - Change the world

og dawsons creek - it's not easy to be me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Team Antonsen har sørget for at jeg har Mexico med Lynni Treekrem inni hodet mitt. Er ikke helt takknemlig for det... :-?

Amarone

Da jeg bodde hjemme hadde mamma den som yndlingssang, og den gikk om og om og om og om og..........igjen.

Sjøl klarer jeg den ikke!

Men dilla på sanger, ja absolutt!

Har vel og merke ikke noen sang akkurat nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...