Gå til innhold

Seks fot under


Miapia

Anbefalte innlegg

Seks fot under er ferdig!!! :-(

Den serien var bare så utrolig bra... Noen som vet om det skal sendes flere omganger? Eller hvordan det gikk med operasjonen til Nate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ihvertfall laget flere episoder. NRK sender de jo på helt merkelige tidspunkter (samme med Presidenten), så det er jo ikke så mange som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det går med operasjonen, men det er vel ikke noe gøy å få vite det før de sendes? ;)

NRK har vel vært smarte nok til å kjøpe inn andre sesong (og forhåpentligvis tredje), så det dukker vel opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden som ble sendt på fredag var slutten på andre sesong. Var så spennende, så jeg måtte gå på internett for å finne ut hvordan operasjonen kom til å gå.

Veldig synd at NRK sender den beste serien på fredag kveld, er så vanskelig å følge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I England har de kommet til fjerde sesong, tror jeg. Eller så er det tredje. De har i hvertfall kommet en sesong lenger enn oss. Så det er ikke helt ferdig enda. :) Og bra er det, for selvfølgelig lurer man jo på hvordan det går med Nate og resten av bulkegjengen!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har jeg gått så surr i sesongene? ;) Trodde operasjonen var sist i første sesong. Det er i alle fall tredje sesong som går i statene nå (ev. akkurat ble ferdig). Jeg mistet dessverre interessen tidlig i tredje sesong. Shame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en episode fra midt i neste sesong på kanal + her om dagen.

Nate levde i beste velgående... eller beste og beste... det var jo ganske kjipt for han at .....

og at ..... er død

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har begynt helt på nytt på nrk2 nå, så jeg anbefaler alle som ikke fikk med seg serien om å følge med. Handlingen kretser rundt familien Fisher, som driver et begravelsesbyrå. Serien er kjent for å ta opp kontroversielle(kanskje ikke her i norge) og touchy tema på en intelligent og ofte humoristisk måte.

Jeg synes personlig dette er den beste tv serien jeg har sett, i kategorien drama vel og merke. Så har også serien og skuespillerne mottatt en haug med priser.

Nrk har sent 2 sesonger og kommer forhåpentligvis snart med den tredje. For de som ikke kan dy seg:

http://www.hbo.com/sixfeetunder/episode/se...ea3_eps13.shtml

(HBO sin side med sammendrag av alle episodene, fra alle sesongene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...