Gå til innhold

Liv Marit Vedvik, Jenny Jensen og Heidi Hauge.. Talentfulle?


linseluså

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Nå skal vi vel ikke være så kategoriske at vi sier det er dårlig musikk bare for at vi selv ikke liker det..

Smak er og blir individuellt.Men nei jeg liker ingen av dem.

Men noe må det jo være med dem ,siden de faktisk selger plater???

Jeg kan godt si at musikk er bra selv om det ikke er i den gata som musikken jeg hører på, men de synes jeg er helt talentløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt si at musikk er bra selv om det ikke er i den gata som musikken jeg hører på, men de synes jeg er helt talentløse.

Når har de sagt det til deg..? :ler:

Er litt enig med Leya, noe må det jo være.. Og som sagt, jeg har Liv sin CD. Pappa og en kusine av meg kjøpte Heidi Hauge sin CD og det er sikkert flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Når har de sagt det til deg..? :ler:

Er litt enig med Leya, noe må det jo være.. Og som sagt, jeg har Liv sin CD. Pappa og en kusine av meg kjøpte Heidi Hauge sin CD og det er sikkert flere ;)

Sagt hva til meg?? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Hehe' date=' Saga "misforsto", for det du skrev kan leses som at Heidi Hauge og Co synes du er helt talentløs..[/quote']

Å ja.. hehe.. Var ikke det jeg mente da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte bare på at siden du driver med musikk så hadde country damene tatt et oppgjør med deg og sagt at de synes du er talentløs eller noe, men det høres jo litt dumt ut :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Jeg tenkte bare på at siden du driver med musikk så hadde country damene tatt et oppgjør med deg og sagt at de synes du er talentløs eller noe' date=' men det høres jo litt dumt ut :oops:[/quote']

Har ikke akkurat hatt så mye med de å gjøre nei, litt annen sjanger det gitt :wink: Men jeg skjønner hva du mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen jenter, da.......

Denne har da vært oppe før, og endte da med en stooor hengelås fra Hege.....

Personlig er ikke dette tre artister jeg ville kjøpt noe av, men det må jo være en grunn til at de selger......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...