Gå til innhold

Nye toll regler


Leanne

Anbefalte innlegg

Det kommer nye toll regler fra nyttår, hvis man bestiller fra ebay nå kommer jo ikke varen før i januar vil de da gå etter nye eller gamle (dagens) regler? Må jeg vente til 1. Januar med å bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker sikkert på nye beløpsgrensen for å slippe toll og mva på kr 350 ink frakt og avgifter.

Det er fortollingstidspunktet som bestemmer. Ankommer det landet etter 1. januar er det de nye reglene som gjelder.



Anonymous poster hash: f5e7e...8dd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker sikkert på nye beløpsgrensen for å slippe toll og mva på kr 350 ink frakt og avgifter.

Det er fortollingstidspunktet som bestemmer. Ankommer det landet etter 1. januar er det de nye reglene som gjelder.

Anonymous poster hash: f5e7e...8dd

Supert! Det meste man bestiller fra ebay tar jo litt tid før det ankommer.. Så da tar jeg sjansen på å slå meg løs i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de nye tollreglene er patetiske. nå skal til og med frakten være med på tollgrensa. idiotisk...



Anonymous poster hash: 103ab...643
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Det meste man bestiller fra ebay tar jo litt tid før det ankommer.. Så da tar jeg sjansen på å slå meg løs i kveld :fnise:

Mens jeg håper mine ting kommer i år. Før grensen blir endret. Dette er jo en forverring.

Anonymous poster hash: 92932...c81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens jeg håper mine ting kommer i år. Før grensen blir endret. Dette er jo en forverring.

Anonymous poster hash: 92932...c81

Kommer jo an på hva man skal kjøpe, men ofte er jo portoen høy så den økningen til 350 hjalp ikke stort.. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass nå på beløpene fordi voi har en krone som er svekket i forholdtil annen valutta.m

Anonymous poster hash: 3afcd...83f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lobbyistene har fått viljen sin og klart å i praksis senke tollgrensen i veldig mange tilfeller.

Anonymous poster hash: f5e7e...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens for meg som alltid bestiller med gratis frakt er det flott :-)

Anonymous poster hash: 12ae0...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens for meg som alltid bestiller med gratis frakt er det flott :-)

Anonymous poster hash: 12ae0...8e6

Samme her.

Anonymous poster hash: fcfcf...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...