Gå til innhold

Inntekts opplysning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er midt sagt dritforbanna, arbgiver påstår de har sendt denne opplysningen til nav siden jeg er sykemldt. Jeg har vært sykemeldt siden slutten av oktober å nå har det gått 2 måneder og enda ikke fått sykepenger. Min leder på jobb påstår de har sendt inn papirene men verken jeg eller nav tror det. Leder sa han ikke hadde tatt kopi av inntektsopplysningen men hadde sendt det til nav scanning, kan jeg gå over min leder å ta direkte kontakt med lønningskontoret??

Anonymous poster hash: 99bd1...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så jeg kan gå over min leder? mener dere?

ts



Anonymous poster hash: 99bd1...2e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå over leder er for det første greit i den situasjonen du skisserer. For det andre er det å ta kontakt med lønnskontoret ikke å gå over lederen din, hvis dere har et eget lønnskontor er de helt sikkert plassert på siden av organisasjonen ellers, og i alle fall ikke over lederen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lederen min forteller at inntekts opplysningen ble sendt som brev til han, han tok ikke kopi av brevet heller!! så blir påstand mot påstand.. men han påstår det ble sendt.. jeg jobber på en filial så lønningskontoret holder ikke til her, da tenker jeg å ringe imorgen å forlange en kopi av den opplysningen sendt på mail.. jeg regner med lønningskontoret kan gjøre dette på dagen siden det er de som har informasjonen jeg trenger!!

ts

Anonymous poster hash: 99bd1...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...