Gå til innhold

Hva er bra med IHERB, hva handler du der, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet en tråd om mine tørrhetsrynker i panna, merker at huden min er fuktfattig, og det vil jeg gjøre noe med! Fikk et tips i den tråden om Iherb og Jojoba olje der blant annet. Jeg bestilte den fordi den hadde jo bare gode tilbakemeldinger, ikke var den så dyr heller! Fikk også rabatt slik at jeg slapp billig unna.

Men jeg har aldri hørt om Iherb før, og lurer på hva mer som kan kjøpes der, prøvde å se litt rundt om, men fant ut at det må være lettere om jeg kan spørre folk om deres egne tips og erfaringer.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er opptatt av dyrevennlige produkter så derfor handler jeg mye kroppspleie og litt hårprodukter.

Liker veldig godt Dessert essence(elsker håndsåpene deres),noe av Aubrey organics,Alba botanica(dusjsåpene lukter godt også har de gode leppepomader med farge + at jeg fant en veldig god solkrem der i sommer)og Giovanni(mest til hår også elsker jeg kroppsskrubben som lukter sjokoladekake-aktig)

Ellers kjøper jeg litt tørrvarer som quinoa,polenta og krydder.

+litt diverse andre ting og tang :)

Det som er bra med iherb er at det er veldig billig der så man får mye for pengene.Man får mye der for en 200 lapp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avalon c vitamin serien er god http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Vitamin-C feks.

Alle produkter på iherb har vurderinger fra brukere som du kan lese.

Nå hadde jeg sikkert enorm uflaks, men jeg reagerte helt enormt sterkt på rensen i den serien - og jeg er ikke allergisk mot noen ting til vanlig.

Begynte å klø, svi, ble nuppete og kjentes faktisk ut som en appelsin (ja, jeg vet, ha ha...) i ansiktet. :flau:

Tror på at den er god om man tåler den, da, bare kutt den tidlig om noe føles rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Nå hadde jeg sikkert enorm uflaks, men jeg reagerte helt enormt sterkt på rensen i den serien - og jeg er ikke allergisk mot noen ting til vanlig.

Begynte å klø, svi, ble nuppete og kjentes faktisk ut som en appelsin (ja, jeg vet, ha ha...) i ansiktet. :flau:

Tror på at den er god om man tåler den, da, bare kutt den tidlig om noe føles rart :)

Den hudpleieserien er laget for å fornye huden. Den kan være litt for skarp for sart hud, og jeg kunne i hvert fall ikke bruke hudkremen i den serien, selv om den både hadde fin konsistens og greie ingredienser. Tror nok det er vitamin C syren i den som gjør at det er mange som reagerer?

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iherb har alt og er rett og slett helt fantastisk :) viss det er noe du vil ha tak i og de ikke har det, kan du sende inn å spør om de kan ta det inn. ofte tar de inn produkter etter kundenes ønsker :)

ellers finner du mange iherb tips inne hos hegeslivsstil.com, siljesreiser.com, lovelyliller.com....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mye lavkarboprodukter, for de som måtte være interessert i det. Atkinsbarer, mandelmel, kokosmel, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så det er både velværeprodukter, og MAT også altså? har vært inne og sett litt, og allerede svidd av litt cash :fnise: Kjøpte et par flasker Jojobaolje, en til meg og en til å gi bort, noe økologiske godterier der til bare et par dollar pakken, utrolig praktisk! Har venner som elsker økologiske ting, så de skal få de til jul, eller i juledagene om pakken kommer frem. Fant også en krukke Byggress til min treningsglade bror, BILLIG også! Og et par andre småting, kjøpte flere småpakker. Ble under 200kr, og billigst fraktalternativ også, supert :D

ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røkelse, masse herlig Yogi te, stevia med flere gode smaker, gojibær og goldenberries nam, nam, produkter til barn uten guffne stoffer, emuolje til vintereksem, yogamatter, vitaminer, eteriske oljer til bad, duftlaper el massasje, badesalt, vegetarprodukter, rå sjokolade, hundeshampo, vaskemidler, godteri, sminke.

For å nevne noe:)

Ang den c vitamin serien så kan det nok hende den er sterk, men det er fordi den innholder en god dose vit c, noe som gjør produktene effektive. Aktive produkter må en ofte venne seg til over litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp en masse te der. Glemte å sjekke leveringstiden da, noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar før jeg mottar pakken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper all hud, hår og kroppspleie der. Giovanni, Avalon, Alba og Shikai er merker jeg er glad i. Bruker q10 serien til Avalon, veldig fornøyd. E-vitamin olje og jojoba olje om natten. Giovanni har nydelige skrubber, dusj og lotions...ikke prvd shampo ennå. Avalon awapui sjampo og balsam er god. Avalon lavendel og ylang ylang produktene er gode. Shikai vanilla dusj og lotion lukter himmelsk. Alba kunuinut kroppsolje er yummi. Masse lipbalm å velge i..billige! God sjokolade, te,lavkarbo ting som stevia,sukrin, healthsmart food sine sjokolade barer og "cookies", atkins,agave og yaconsirup.navitas kakao, goldenberries, yaconslices,goji fra dragonherb, palmesukker, paranøtter, macadamianøtter,hempfrø,chiafrø, chiagodess( nydelig som strø over naturell yoghurt).and the list goes on.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her, tror jeg har blitt helt Iherb hekta, man finner jo alt mulig der. Jeg elsker økologiske produkter, og der finner jeg jo mye tøft. Takk til de som henvendte meg dit sier jeg bare, trodde ikke Iherb var så bra jeg, selv om jeg har hørt om det veldig lenge.

Iherb frelst :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg IKKE har hørt om det veldig lenge, mente jeg å skrive, forhåndsdømmende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...