Gå til innhold

Hvorfor får jeg fine menn med bra personligheter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv stygg og kjedelig. Jeg er også kronisk syk, noe som gjør at jeg bare jobber deltid og har ganske dårlig råd (ingen utdannelse utenom vgs ennå). Jeg kommer fra en dysfunksjonell familie og har få venner da jeg er introvert. Har lite energi på grunn av sykdommen, så jeg trener ikke mer enn at jeg går turer på 30-60 minutter daglig. Har heller ingen spesielle hobbyer (bare sånt som alle andre også liker) eller noe jeg er spesielt flink til (med unntak av fotball som jeg ikke lenger kan drive med). På toppen av det hele er jeg usikker og småsjalu fordi jeg misliker meg selv så sterkt.

Hvordan har det seg da sånn at jeg har vært i forhold med tre fantastiske menn (en av dem til dags dato)? De har alle vært kjekke, oppegående, morsomme, interessante og snille menn, og jeg skjønner det ærlig talt ikke. Jeg er omsorgsfull - det er den eneste positive egenskapen jeg har. Den eneste! Og det finnes nok av kvinner som er både omsorgsfulle, smarte, pene, osv., så hvorfor meg? Alle mennene har behandlet meg bra. Ikke noe utroskap eller tull. Hvorfor faller disse mennene for meg? Jeg skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: e89c7...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det litt på samme måten. Jeg er ikke en superdame, men jeg har vært i forhold med bra menn.

Kanskje du vokste opp med en stabil og god far? Man tiltrekkes gjerne av menn som er som ham.



Anonymous poster hash: 4d6dd...ba0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det litt på samme måten. Jeg er ikke en superdame, men jeg har vært i forhold med bra menn.

Kanskje du vokste opp med en stabil og god far? Man tiltrekkes gjerne av menn som er som ham.

Anonymous poster hash: 4d6dd...ba0

Jeg skjønner jo hvorfor jeg tiltrekkes av dem, men ikke hvorfor de tiltrekkes av meg.

TS

Anonymous poster hash: e89c7...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok skrytepave ? :jolie:

Anonymous poster hash: 396ac...6a2

Hvor skryter jeg i HI? Jeg legger jo ut om hvor lite interessant jeg er og sier at jeg ikke skjønner hvordan flotte menn faller for meg.

TS

Anonymous poster hash: e89c7...189

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har et veldig forvridd syn på deg selv grunnet dårlig selvtillit og selvbilde.

Jeg har selvinnsikt. Det er derfor jeg har dårlig selvtillit.

TS

Anonymous poster hash: e89c7...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

9+

Jeg skjønner jo hvorfor jeg tiltrekkes av dem, men ikke hvorfor de tiltrekkes av meg.

TS



Anonymous poster hash: e89c7...189

Og om du spør ham du er med nå, hva svarer han da?

Han er vel en av de nærmeste til vite hva han falt for tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+

Og om du spør ham du er med nå, hva svarer han da?

Han er vel en av de nærmeste til vite hva han falt for tenker jeg ;)

Han sier at jeg er pen, søt, morsom, osv., men jeg VET jo at det ikke stemmer. Jeg går konstant rundt og føler at han på et eller annet vis har fått inntrykk av at jeg er bedre enn jeg egentlig er, og at han om ikke lenge vil innse det og finne seg noe bedre.

TS

Anonymous poster hash: e89c7...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg skjønner jo hvorfor jeg tiltrekkes av dem, men ikke hvorfor de tiltrekkes av meg.

TS

Anonymous poster hash: e89c7...189

Fordi du har kvaliteter som de verdsetter. Lær deg å dyrke de tingene din partner gir positive tilbakemeldinger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Han sier at jeg er pen, søt, morsom, osv., men jeg VET jo at det ikke stemmer. Jeg går konstant rundt og føler at han på et eller annet vis har fått inntrykk av at jeg er bedre enn jeg egentlig er, og at han om ikke lenge vil innse det og finne seg noe bedre.

TS

Anonymous poster hash: e89c7...189

Aha, du lider av vrangforestillinger rundt din egen person. Husk, når HAN mener dette så er det HAN som sitter på fasiten. Det er ALLTID en partner som kommer med positive og oppbyggende kommentarer som sitter på sannheten! Absolutt alltid! Du skal bare aksepter og nyte og sette pris på og la deg bli elsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever du på dem? Tror ikke du er like "ille" som du tror du er :)

Anonymous poster hash: 5bf99...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv stygg og kjedelig. Jeg er også kronisk syk, noe som gjør at jeg bare jobber deltid og har ganske dårlig råd (ingen utdannelse utenom vgs ennå). Jeg kommer fra en dysfunksjonell familie og har få venner da jeg er introvert. Har lite energi på grunn av sykdommen, så jeg trener ikke mer enn at jeg går turer på 30-60 minutter daglig. Har heller ingen spesielle hobbyer (bare sånt som alle andre også liker) eller noe jeg er spesielt flink til (med unntak av fotball som jeg ikke lenger kan drive med). På toppen av det hele er jeg usikker og småsjalu fordi jeg misliker meg selv så sterkt.

Hvordan har det seg da sånn at jeg har vært i forhold med tre fantastiske menn (en av dem til dags dato)? De har alle vært kjekke, oppegående, morsomme, interessante og snille menn, og jeg skjønner det ærlig talt ikke. Jeg er omsorgsfull - det er den eneste positive egenskapen jeg har. Den eneste! Og det finnes nok av kvinner som er både omsorgsfulle, smarte, pene, osv., så hvorfor meg? Alle mennene har behandlet meg bra. Ikke noe utroskap eller tull. Hvorfor faller disse mennene for meg? Jeg skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: e89c7...189

Fordi de har sett masse i deg som du tydeligvis ikke ser :)

Anonymous poster hash: f35e0...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv stygg og kjedelig. Jeg er også kronisk syk, noe som gjør at jeg bare jobber deltid og har ganske dårlig råd (ingen utdannelse utenom vgs ennå). Jeg kommer fra en dysfunksjonell familie og har få venner da jeg er introvert. Har lite energi på grunn av sykdommen, så jeg trener ikke mer enn at jeg går turer på 30-60 minutter daglig. Har heller ingen spesielle hobbyer (bare sånt som alle andre også liker) eller noe jeg er spesielt flink til (med unntak av fotball som jeg ikke lenger kan drive med). På toppen av det hele er jeg usikker og småsjalu fordi jeg misliker meg selv så sterkt.

Hvordan har det seg da sånn at jeg har vært i forhold med tre fantastiske menn (en av dem til dags dato)? De har alle vært kjekke, oppegående, morsomme, interessante og snille menn, og jeg skjønner det ærlig talt ikke. Jeg er omsorgsfull - det er den eneste positive egenskapen jeg har. Den eneste! Og det finnes nok av kvinner som er både omsorgsfulle, smarte, pene, osv., så hvorfor meg? Alle mennene har behandlet meg bra. Ikke noe utroskap eller tull. Hvorfor faller disse mennene for meg? Jeg skjønner ingenting.

Anonymous poster hash: e89c7...189

Om det du sier er sant så lurer jeg og på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok du har mye bedre utseende enn du selv ser.



Anonymous poster hash: 1f14e...498
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomsterert

Jeg har selvinnsikt. Det er derfor jeg har dårlig selvtillit.

TS

Anonymous poster hash: e89c7...189

Egentlig et morsomt svar,hvis det var ironi her :-)

Men hallo? Du er ekstremt kritisk til deg selv.

Har du ikke tillit til fks samboeren din ?

Du degraderer han som løgner,fordi du tror du er den som har rett. Du tar ikke til deg komplimenter,og det er ikke en ok egenskap. Det er nemlig like viktig å kunne ta imot,som det er å kunne gi bort.

Prøv å tro på komplimentene og vis glede ved å få dem. Det er ubehagelig å si pene ting til andre,og de ikke tar det til seg. En vil jo bli respektert for hva en mener.

Og du har jo mye bra,-det er bare du som ikke ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første! Så heldig du er :) Verdsett det og nyt det. Du fortjener lykke akkurat som alle andre. Mest sannsynlig har du et forvridd syn på deg selv, eller så er ikke du din egen type. Du er din verste fiende. Men de pene og kjekke guttene liker deg og syns du er flott. Du er deres type ihvertfall ;)

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...