Gå til innhold

Hun er vakker og smart, men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hun er muslim!! Ikke at det har noe å si for det med smarthet og vakker, men saken er: Vi har en herlig muslimsk venninne som er vakker som sagt og herlig personlighet. Hun går med hijab og kunne tenkt seg en Ola nordmann som mann. Men saken er at hun sier ingen vil komme nærme henne når dem ser hun er muslim. Er dette sant? Ville dere norske menn der ute ta kontakt for å bli kjent med en muslimsk jente med hijab?



Anonymous poster hash: 3c012...6a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Ei som går meg hijab? Ikke om det var siste kvinnen på jord. Samme gjelder for bedehuskjerringer og andre religiøse raringer.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som går meg hijab? Ikke om det var siste kvinnen på jord. Samme gjelder for bedehuskjerringer og andre religiøse raringer.

er kvinner med hijab verdiløse for deg?

Anonymous poster hash: f1f77...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

er kvinner med hijab verdiløse for deg?

Anonymous poster hash: f1f77...58c

Deres meninger og holdninger er forkastelige for meg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville overhodet ikke datet en muslimsk mann og har ingen problemer med å forstå hvorfor norske menn ikke ville datet en muslimsk kvinne.

Dersom deres verdier krasjer med hennes er det vel ingenting rart ved det.



Anonymous poster hash: 8b5c6...034
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må finnes norske menn som dater muslimske kvinner og noen er sikkert gift.



Anonymous poster hash: 3c012...6a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som går med hijab vil nødig finne en Ola nordmann. Lukter troll dette her. Du vet hvor viktig hijab er i religionen. Det vil si, da gifter hun ikke seg med en ikkemuslim.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange menn ikke tørr å nærme seg kvinner med hijab. Ikke fordi de har noe i mot dem, men rett og slett fordi de automatisk tenker at en muslim kun vil ha en muslim og det er det eneste familien aksepterer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange menn ikke tørr å nærme seg kvinner med hijab. Ikke fordi de har noe i mot dem, men rett og slett fordi de automatisk tenker at en muslim kun vil ha en muslim og det er det eneste familien aksepterer.

Jepp, og det stemmer jo også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange menn ikke tørr å nærme seg kvinner med hijab. Ikke fordi de har noe i mot dem, men rett og slett fordi de automatisk tenker at en muslim kun vil ha en muslim og det er det eneste familien aksepterer.

Skjønner :)

Anonymous poster hash: 3c012...6a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange menn ikke tørr å nærme seg kvinner med hijab. Ikke fordi de har noe i mot dem, men rett og slett fordi de automatisk tenker at en muslim kun vil ha en muslim og det er det eneste familien aksepterer.

Signerer denne. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Jeg har veldig lite til overs for hijab og det det symboliserer, og svært lite respekt for islam og religion generelt. På den annen side er jeg åpen for at noe slikt ikke nødvendigvis dominerer dem som person, og at de kan være ålreite å være sammen med uansett. Velger også å tro at jeg er så dypt og inderlig overbevisende om at jeg kanskje hadde klart å få dem til å ta til fornuft til slutt.

Så ja. Om hun faktisk er vakker og smart (og reflektert, ikke bare en imampapegøye), kunne absolutt gitt henne en sjanse. Men klart, om religionen hennes hadde vært til hinder for fysisk intimitet hadde jeg neppe holdt på særlig lenge. Å vente til ekteskapet er fint lite aktuelt.

Endret av Okapi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deres meninger og holdninger er forkastelige for meg.

Er det forkastelig å ha en annen tro enn deg?

Jeg er kristen. Eneste personen jeg har datet som ikke er ateist er min nåværende samboer, men han er kun i statskirken pga tradisjoner. Ingen som har hatt noe i mot min tro i alle fall og at jeg ønsker å gå i kirken av og til.

Anonymous poster hash: cefce...a0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Er det forkastelig å ha en annen tro enn deg?

Jeg er kristen. Eneste personen jeg har datet som ikke er ateist er min nåværende samboer, men han er kun i statskirken pga tradisjoner. Ingen som har hatt noe i mot min tro i alle fall og at jeg ønsker å gå i kirken av og til.

Anonymous poster hash: cefce...a0f

Med tro følger det gjerne med meninger og holdninger som er ubrukelige. legg så til at for å tro så må en avvise alt som heter vitenskap. Da ender du opp med en person jeg vil slite med å respektere og ta alvorlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tro følger det gjerne med meninger og holdninger som er ubrukelige. legg så til at for å tro så må en avvise alt som heter vitenskap. Da ender du opp med en person jeg vil slite med å respektere og ta alvorlig.

ille er det ikke. I de aller fleste tilfeller er det ingen reell konflikt mellom tro og vitenskap. Det som gjerne skjer, er at religionen blir stadig mer erodert, og gudene bare fyller der vi ennå ikke har nok kunnskap. Det er tullete, men ikke nødvendigvis noen grisekrise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt urealistisk at muslimske kvinner er interessert i nordmenn. Kjenner mange som både bruker hijab og som ikke bruker, ingen av dem er interesserte i oss. Det at de benekter vitenskap stemmer ikke, i hvertfall ikke de jeg pleier å være med. Araberne er som oftest mer vakre enn norske kvinner, så om hun er normal og har en høy utdanning, hadde ikke jeg takket Nei ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en norsk lærerinne som er gift med en muslimsk mann, og de har to barn sammen. Men moren til denne mannen var ikke så fornøyd med dette mtp. religion osv. Men de har det kjempe fint sammen, og han skal være ganske så norsk, selv om han er muslimsk og har en annen tro :)



Anonymous poster hash: bf0bb...d04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk vet vel sikkert med en gang at jenta ikke vil kunne få en lys mann som er kristen.. Foreldrene vil mest sannsynlig ikke godta det.

En ting er hvis du som muslimsk mann finner en norsk dame, værre den andre veien.



Anonymous poster hash: 7fc3f...e5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For muslimer er det tillat for menn å gifte seg med ei ikke muslim, Dette gjeller ikke muslimske kvinner, dem er nødt til å gifte seg med ei muslimsk mann eller så går de til helvete. :trist:



Anonymous poster hash: bdb90...aea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...