Gå til innhold

innlegg for oss med avstandsforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler du deg alene, sliter med avstand o.l. ?

Noen som føler seg trist på en lørdagskveld pga avstand og null tid med kjæresten?



Anonymous poster hash: cc0da...8f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg føler meg alene nå når kjæresten sover (på skype) og han er 6000 km unna. Han har vært veldig travel i det siste med to-tre jobber samtidig der han bruker mesteparten av dagen sin, i tillegg holder han på med sport og møter venner. Jeg er selv veldig travel med eksamenstid, så vi har ikke hatt like mye tid på skype som vanlig. Nå er det heldigvis bare 1 måned igjen til vi sees!! Etter 7 måneder fra hverandre. Ser lys i tunnelen heldigvis!

Der da?



Anonymous poster hash: 6d97a...fa8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler meg alene nå når kjæresten sover (på skype) og han er 6000 km unna. Han har vært veldig travel i det siste med to-tre jobber samtidig der han bruker mesteparten av dagen sin, i tillegg holder han på med sport og møter venner. Jeg er selv veldig travel med eksamenstid, så vi har ikke hatt like mye tid på skype som vanlig. Nå er det heldigvis bare 1 måned igjen til vi sees!! Etter 7 måneder fra hverandre. Ser lys i tunnelen heldigvis!

Der da?

Anonymous poster hash: 6d97a...fa8

Veldig tamt nå som kjæresten er ute sammen med en kompis, og jeg har lite venner her jeg bor nå. Men er glad for at han kommer seg ut og får være sosial :) bare litt kjedelig når jeg nesten ikke har snakket med han i dag.. så venter bare på at han skal dra hjem for så ringe på meg ^^

Anonymous poster hash: cc0da...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bumper denne tråden da jeg sitter her og føler meg ensom og savner kjæresten på en fredagskveld. : ( Nå er det ca 6 uker til vi skal se hverandre igjen, etter 6 måneder fra hverandre! *hyl* Skal si en avstand på mer enn 8000 km tar på. Noen andre som skal se sin kjære igjen snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne tråden da jeg sitter her og føler meg ensom og savner kjæresten på en fredagskveld. : ( Nå er det ca 6 uker til vi skal se hverandre igjen, etter 6 måneder fra hverandre! *hyl* Skal si en avstand på mer enn 8000 km tar på. Noen andre som skal se sin kjære igjen snart?

6 måneder, det er lenge! Da er det jo ingenting igjen:D Jeg ser min annenhver måned, tough shit. Jeg er stuck i en by der jeg ikke kjenner noen også, det gjør det verre enn det hadde trengt å vært. Bare å telle ned for deg nå:)

Anonymous poster hash: b2c51...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 måneder, det er lenge! Da er det jo ingenting igjen:D Jeg ser min annenhver måned, tough shit. Jeg er stuck i en by der jeg ikke kjenner noen også, det gjør det verre enn det hadde trengt å vært. Bare å telle ned for deg nå :)

Anonymous poster hash: b2c51...523

Ja, det er lenge! Flytter heldigvis snart tilbake til landet hans for å studere fulltid, så da blir det masse tid sammen på oss! Ser virkelig frem til det! Å se hverandre annenhver måned er også tøft, det har jeg full forståelse for! Synd du har det sånn i byen din, da! Håper det blir bedre tider for deg snart, heier på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bumper denne tråden da jeg sitter her og føler meg ensom og savner kjæresten på en fredagskveld. : ( Nå er det ca 6 uker til vi skal se hverandre igjen, etter 6 måneder fra hverandre! *hyl* Skal si en avstand på mer enn 8000 km tar på. Noen andre som skal se sin kjære igjen snart?

Jeg skal :-) på fredag reiser jeg ned til han og skal være der i 6 døgn. Vi har hatt et avstandsforhold i 4(!) år nå, har vært ganger hvor vi ikke har sett hverandre på 8 måneder. Men sist heg så han var vel for 2 uker siden bå, også blir det pluss denne uka så 3 uker. Noen ganger besøker vi hverandre titt og ofte andre ganger har det vært alt fra 5-8 måneder mellom hver gang.

Anonymous poster hash: 91501...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal :-) på fredag reiser jeg ned til han og skal være der i 6 døgn. Vi har hatt et avstandsforhold i 4(!) år nå, har vært ganger hvor vi ikke har sett hverandre på 8 måneder. Men sist heg så han var vel for 2 uker siden bå, også blir det pluss denne uka så 3 uker. Noen ganger besøker vi hverandre titt og ofte andre ganger har det vært alt fra 5-8 måneder mellom hver gang.

Anonymous poster hash: 91501...9ff

Så koselig! : D Imponerende lenge dere har holdt det gående også! Noen planer om å flytte nærmere hverandre i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Noen andre som savner kjæresten sin mer og mer, nå som det nærmer sommer? :cry: man ser andre sitte i parken, på kafeer, etc., og nyte godværet med kjærestene sine, og man drømmer om å gjøre det samme med kjæresten sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Savnet etter min kjære er til tider uutholdelig :( Når ser du din kjære neste gang?

Anonymous poster hash: 2b5a5...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ser ham annenhver uke, uka når jeg er på egen hånd har jeg det strålende. Deilig med noen avbrekk fra kjærestebobla. :)



Anonymous poster hash: 209bf...0f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var sammen med eksen pleide vi å prate hver dag og å skype så ofte vi kunne. Så egentlig var det en perfekt situasjon for meg, for jeg hater alt det innpåslitne tullet med kjærester. Det er klart det var tider der jeg ville møte han, men samtidig følte jeg meg lettet fordi jeg kunne bruke dagene på venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Savnet etter min kjære er til tider uutholdelig :( Når ser du din kjære neste gang?

Anonymous poster hash: 2b5a5...1c6

Om to måneder. :/ du, da? Ses dere ofte?

Må vel bare prøve å være tålmodige..:b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg ser ham annenhver uke, uka når jeg er på egen hånd har jeg det strålende. Deilig med noen avbrekk fra kjærestebobla. :)

Anonymous poster hash: 209bf...0f7

Da er du heldig. Kunne ikke forestilt meg å trenge avbrekk fra kjæresten min. Kanskje det blir annerledes når vi bor sammen, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg sier dette, men jeg føler meg faktisk litt "heldig" når jeg leser noen svar her! 6 mnd, 8000 mil!? Det er jo enorm avstand og tid fra hverandre!

Selv bor jeg to timer unna min kjæreste, og jeg vet det nesten ikke kan sammenlignes, men jeg kjenner veldig ofte på savnet! Av og til sees vi hver uke, men nå har jeg ikke vært med han på nesten en måned og det kjenner jeg for jeg er sprengkåt :fnise:

I dag pratet vi lenge på telefonen. Snakker generelt sammen hver dag, men ikke alltid vi får snakket på telefonen da han jobber turnus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om to måneder. :/ du, da? Ses dere ofte?

Må vel bare prøve å være tålmodige..:b

Nå vet jeg ikke når jeg ser han igjen. Sist var for en månede siden. Han bor i et annet land, så ikke bare en svipptur nei 😢😥

Anonymous poster hash: 2b5a5...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er i et avstandsforhold på 12 måned. Vi startet med avstandsforhold og har klart å holdt dette gående i straks 12 måneder og er like forelsket. Jeg tror nøkkelen er jevnlig kommunikasjon, tillit og at man har en dato å forholde seg til for når man skal treffes igjen og en dato for når man skal velge å flytte til samme by. Vi sender masse bilder og meldinger i løpet av dagen for å inkludere den andre i hva vi holder på med, og prøver å snakke på telefon de dagene vi kan. Vi har begge fulle timeplaner noe som gjør det enklere å takle savnet, men selvfølgelig så vil man jo tenke på den andre hele tiden likevel. Vi ser hverandre ca hver tredje uke, de fleste ganger over en helg, noen ganger over en langhelg/ferie.

Jeg tror fordelen med et avstandsforhold er at man lærer å kommunisere godt og skape et tillitsforhold selv om det er lang distanse, man holder nyforelskelsen vedlike ved kjenne på savn og når man møtes er det svært intenst. I tillegg får man god tid til å pleie vennskap og hobbyer uten at man får dårlig samvittighet over at det går ut over den andre i forholdet. Ulempene er at når man trenger en klem så må ord være trøst nok, og når savnet er for stort så må en aktivisere seg selv og takle det.



Anonymous poster hash: 7fcf4...433
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke når jeg ser han igjen. Sist var for en månede siden. Han bor i et annet land, så ikke bare en svipptur nei 😢😥

Anonymous poster hash: 2b5a5...1c6

Kjenner følelsen. Kjæresten min bor også i et annet land. Nesten tre måneder siden jeg så han..men sånn er det. Vi må spare, og det er verdt å vente en måned ekstra, så jeg får jobba litt før jeg drar dit i juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg sier dette, men jeg føler meg faktisk litt "heldig" når jeg leser noen svar her! 6 mnd, 8000 mil!? Det er jo enorm avstand og tid fra hverandre!

Selv bor jeg to timer unna min kjæreste, og jeg vet det nesten ikke kan sammenlignes, men jeg kjenner veldig ofte på savnet! Av og til sees vi hver uke, men nå har jeg ikke vært med han på nesten en måned og det kjenner jeg for jeg er sprengkåt :fnise:

I dag pratet vi lenge på telefonen. Snakker generelt sammen hver dag, men ikke alltid vi får snakket på telefonen da han jobber turnus :)

Du ER heldig :) min bor så langt unna at ikke engang google maps kunne si hvor langt det er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser han som regel 1 gang i måneden. Han er en friluftstype som ikke bryr seg noe om mobil og sosiale medier, noe som er litt mer viktig for meg. Det er ganske dårlig kommunikasjon mellom, bare noen snapper i ny og ne. Har sagt i fra at jeg gjerne skulle hørt mer fra han, en telefon en gang i blant, men det hjelper ikke.. Vi har det helt fantastisk når vi er sammen da, det er bare en syk berg-og-dalbane av følelser og overtenking jeg går igjennom de andre 3 ukene. Visste ikke jeg var slik! :-D

Anonymous poster hash: 05335...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...