Gå til innhold

Forhold til gift mann.


frøkennesevis

Anbefalte innlegg

Vanskelig å si om TS er ute etter å provosere eller ikke, men jeg regner litt med at hun er det siden hun skriver at hun liker forumet godt, kjør debatt, at hun er ute etter hva folk syns, men at de skal holde det saklig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør deg selv den tjenesten og finn deg en singel mann.

Beklager. Men det vil være en singel manns tjeneste at ts ikke får tak i en.

Anonymous poster hash: aaa64...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er et troll og ikke ser bra ut osv. Det er lættis.Ingen her har sett meg. Det er faktisk øyet som ser.

:blink: Ingen voksne mennesker bruker ordet "lættis" med mindre de vil virke som om de er mye yngre enn de er, og for din opplysning så er det utrolig latterlig og patetisk av ei voksen dame å si det. Hadde jeg hørt ei voksen dame bruke ordet lættis så hadde jeg ledd høyt! :ler:

Hei

Det skrev jeg jo, prioriterer barnas lykke fremfor min egen. Ekteskapet er ett vennskap kun men vi krangler ikke så da vurderer jeg dette er det beste for barna.

Anonymous poster hash: 06f8d...2d0

Jeg tror ikke du skjønner helt. Tror du virkelig at barn er såpass "dumme" at de ikke merker at ting ikke er som det helt skal være? Et ekteskap er best når partneren blir prioritert, både som venn og elsker. Blir ikke partneren prioritert er skilsmisse det beste valget. Vennskap er ikke nok..

Anonymous poster hash: aaa64...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres ikke værre ut, - det hadde det gjort om du var 25 og han var sånn i 40-års krisen med unger i konfirmasjonsalder og kone med karriere og krav til ham.

Så betyr jo ikke det at han ikke kan være i den berømte 'krisa' hvor drømmen er en rød sportsbil og Harley.

Men, det overrasker at du som såpass voksen har gått i den klassiske fella, det må sies.

Litt isvann til kokende blod skal du få av meg; Barn i barneskolealder. Glem å kunne dra på feie med ham, - den vil tilbringes med familien.

Kanskje du kan få en liten langhelg en og annen gang... om han kan trikse det til.

De fleste kveldene og nettene vil du være mutters alene, ingen å spise midag med, ingen å gå tur med, teater, kino, konserter du har lyst til å gå på med en mann du er glad i (for i samfunnet er han en gift mann vet du).

Du får et liv bak lukkede dører med ham, et liv hvor han kommer etter at mørket har senket seg (fordi naboene kunne se ham).

Og skulle han mot all formodning bestemme seg for å gå fra sin kone, så ville det være mindre lurt å flytte rett inn hos deg.

Karantenetid i største hemmelighet der også.

Spørsmålet du bør stille deg er jo om du ønsker å leve en slik skyggetilværelse?

Og om du ikke har barn, men ønsker deg, så har du ikke god tid. Har du tid til å vente, i skjul?

Føler for å svare her. Du har veldig rett i hvordan det er å ha et forhold til en som er gift.

Jeg har vært i den situasjonen i 2 år nå, og er veldig enig i det du sier.

Vi startet forholdet kun med intensjonen om sex og prat, han sa han hadde det bra hjemme (så ingen elskerinne-tale fra ham), men i løpet av disse 2 årene, med utrolig mange konflikter oss imellom, og mange muligheter til å bare kutte ut, så er vi altså blitt oppriktig glade i hverandre.

Etter 2 år vurderer han å gå ut av ekteskapet, noe jeg aldri hadde trodd ville skje for 1 år siden.

(Det skal sies at han kun har vært gift med henne noen få år (de har begge barn fra før på hver sin kant, og er midt i livet - nesten alle barna er voksne nå)

MEN det har vært en lang modningsprosess hos ham, og den er enda ikke ferdig. Det handler om økonomi også her, ting som må på plass for at det i det hele tatt skal være mulig å gå.

Jeg er nå usikker, så lenge han sa han aldri kunne skille seg, så var det nesten enklere for meg, da datet jeg andre om det dukket opp noen. Men det har aldri fungert med noen andre enn ham. Jeg sammenligner alle, og de faller gjennom ift hans kvaliteter som menneske, og kjemien vi har.

Jeg har nå sagt at jeg må se en utvikling hos ham, for at jeg skal fortsette, han får heller ikke dra på ferie med henne, om jeg skal fortsette, noe han heller ikke har gjort siste halvåret.

Det jeg tenker mye på her, er det du nevner, at om det tar for lang tid, så vil nok forholdet "brenne ut", mest sannsynlig hos meg, fordi jeg ikke har tålmodigheten som skal til.

Tenker også på det som nevnes her ang karantenetid, om han blir singel, så må vi fortsette å møtes i skjul, og jeg kan også risikere at han går på en alvorlig smell psykisk pga at han føler han gjør andre så vondt, og at det da ikke kan bli oss uansett.

Men så lenge jeg ikke finner noen andre som er single, med hans kvaliteter, og vår unike kjemi, så holder jeg det nok gående.

Om han modnes såpass at han klarer å gå, så er det kun hans valg, det har jeg også sagt til ham.

Ingenting er iallefall svart-hvitt, og man er ikke automatisk et dårlig menneske fordi man er sammen med en som er opptatt, og utro menn er heller ikke automatisk dårlige mennesker, tror de fleste kjenner noen sympatiske mennesker, som er utro, de vet det bare ikke, for dette holdes jo stort sett hemmelig.

Jeg har heller aldri rotet med noen som har vært gift før, og holdt igjen lenge, og kommer nok aldri til å gjøre det igjen heller.

Synes nok likevel at TS her er litt naiv, for den berømte elskerinne-talen, og forelskelsen kom veldig raskt, og det tenker jeg at ikke nødvendigvis er positivt.

Anonymous poster hash: 54093...0e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være ærlig å si at jeg skulle ønske det fantes fengselsstraff for folk som går inn for å ødelegge et forhold når man får vite at mannen er gift.

Jeg ønsker faktisk "den andre"/ "underdama" alt vondt og håper KARMA biter rævva av henne.

Anonymous poster hash: aaa64...0c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ønsker altså å være eksklusiv i form av å kunne pule ivei på både deg og kona? Unnskyld at jeg sier det - men har du overhodet tenkt på hva dette innebærer?

Hvilken utro person tror du vil si at forholdet til sin ektefelle/samboer/kjæreste er bra ? Her virker det som du klamrer deg til halmstrå.

Jepp dere har kjemi, seksuell kjemi, overfladisk kjemi. Eller har du for vane å falle for løgnaktige utro menn? Det er vel det sterkeste signalet du har fått fra denne mannen i forhold til hvilken personlighet han har og hvilke verdier han har.

Enten får du drite i fyren og glemme hele greia, akseptere at du blir elskerinna hans som kan krydre livet hans slik at han har to kvinner i sitt liv (som du vet om) eller si rett ut at han får ringe når han har flyttet ut og skilt seg fra kona.

Kloke ord kan ikke gjentas ofte nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler for å svare her. Du har veldig rett i hvordan det er å ha et forhold til en som er gift.Jeg har vært i den situasjonen i 2 år nå, og er veldig enig i det du sier. Vi startet forholdet kun med intensjonen om sex og prat, han sa han hadde det bra hjemme (så ingen elskerinne-tale fra ham), men i løpet av disse 2 årene, med utrolig mange konflikter oss imellom, og mange muligheter til å bare kutte ut, så er vi altså blitt oppriktig glade i hverandre. Etter 2 år vurderer han å gå ut av ekteskapet, noe jeg aldri hadde trodd ville skje for 1 år siden.(Det skal sies at han kun har vært gift med henne noen få år (de har begge barn fra før på hver sin kant, og er midt i livet - nesten alle barna er voksne nå) MEN det har vært en lang modningsprosess hos ham, og den er enda ikke ferdig. Det handler om økonomi også her, ting som må på plass for at det i det hele tatt skal være mulig å gå. Jeg er nå usikker, så lenge han sa han aldri kunne skille seg, så var det nesten enklere for meg, da datet jeg andre om det dukket opp noen. Men det har aldri fungert med noen andre enn ham. Jeg sammenligner alle, og de faller gjennom ift hans kvaliteter som menneske, og kjemien vi har. Jeg har nå sagt at jeg må se en utvikling hos ham, for at jeg skal fortsette, han får heller ikke dra på ferie med henne, om jeg skal fortsette, noe han heller ikke har gjort siste halvåret. Det jeg tenker mye på her, er det du nevner, at om det tar for lang tid, så vil nok forholdet "brenne ut", mest sannsynlig hos meg, fordi jeg ikke har tålmodigheten som skal til.Tenker også på det som nevnes her ang karantenetid, om han blir singel, så må vi fortsette å møtes i skjul, og jeg kan også risikere at han går på en alvorlig smell psykisk pga at han føler han gjør andre så vondt, og at det da ikke kan bli oss uansett. Men så lenge jeg ikke finner noen andre som er single, med hans kvaliteter, og vår unike kjemi, så holder jeg det nok gående.Om han modnes såpass at han klarer å gå, så er det kun hans valg, det har jeg også sagt til ham.Ingenting er iallefall svart-hvitt, og man er ikke automatisk et dårlig menneske fordi man er sammen med en som er opptatt, og utro menn er heller ikke automatisk dårlige mennesker, tror de fleste kjenner noen sympatiske mennesker, som er utro, de vet det bare ikke, for dette holdes jo stort sett hemmelig.Jeg har heller aldri rotet med noen som har vært gift før, og holdt igjen lenge, og kommer nok aldri til å gjøre det igjen heller. Synes nok likevel at TS her er litt naiv, for den berømte elskerinne-talen, og forelskelsen kom veldig raskt, og det tenker jeg at ikke nødvendigvis er positivt. Anonymous poster hash: 54093...0e6

Du blir kanskje billetten ut av ekteskapet, men du skal leve med risikoen for at det samme skjer med deg.

Du må realistisk sett gå utfra at han vil være utro mot deg.

Anonymous poster hash: 62b37...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir kanskje billetten ut av ekteskapet, men du skal leve med risikoen for at det samme skjer med deg.

Du må realistisk sett gå utfra at han vil være utro mot deg.

Anonymous poster hash: 62b37...d50

Det har du helt rett i, og det tenker jeg endel på, men siden vi begge er ferdig med barn, og jeg selv har bestemt meg for å ikke bli samboer med noen igjen (ihvertfall ikke på lenge), så hadde det ikke vært noen krise. Men siden jeg veldig sjelden treffer noen menn det klaffer med mentalt og fysisk, så hadde jeg nok tatt sjansen. Man lever bare en gang, og jeg har nå levd ferdig et halvt liv allerede.

Men anser bare sjansen for at det kan bli oss noengang til kanskje 20%. For mye som må klaffe og på plass først.

Anonymous poster hash: 54093...0e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg håper TS og denne mannen blir sammen så hun kan lage tråd på KG etter han har vært utro mot henne. Slutt å tenk med vaginaen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere sier at han kommer til å være utro mot TS, så kan man jo likegodt si at han kommer til å være utro mot kona igjen.

Så ser ikke helt logikken i at han burde bli hos kona. Han kommer sikkert til å være utro mot henne igjen hvis TS drar. Kanskje det er hans neste elskerinne som får ham til mann istedet.



Anonymous poster hash: db91f...c71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere sier at han kommer til å være utro mot TS, så kan man jo likegodt si at han kommer til å være utro mot kona igjen.

Så ser ikke helt logikken i at han burde bli hos kona. Han kommer sikkert til å være utro mot henne igjen hvis TS drar. Kanskje det er hans neste elskerinne som får ham til mann istedet.

Anonymous poster hash: db91f...c71

Han er jo faktisk utro mot TS hver eneste dag med konen sin. De kysser, har sex, prater intimt og koser nok med hverandre flere ganger i uken.

Anonymous poster hash: 0acdb...274

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an. Hva tenker du med kvinne? Fitta? Tydeligvis! Bare bli sammen med han. Kona hans fortjener vertfall noe bedre enn den jævelen til mann. Men det høres ut som dere passer godt i lag. Så kan han være utro mot deg også :fnise: For tro meg. DET SKJER!

Hvis du er ei skikkelig kvinne så ligg unna han og ignorer han for godt!

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å avslutte hele affæren og be han gå fra sin kone? SÅ kan dere være sammen! Du vil vise deg som en sterk og attraktiv kvinne, snart begynner du åbli sjalu, gråter deg i seng fordi han går hjem å legger seg sammen med sin kone og ikke deg. Behold selvrespekten din for den begynner å få seg en alvorlig skral e som vil føre deg ut i sorg ( jeg mener virkelig ikke være ekkel)

Anonymous poster hash: 5ccfe...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på det slik, TS. Mannen er utro mot sin kone. Hva om rollene var snudd. At du var kona hans. Hva hadde du sagt da? Ville du ikke foretrukket en mann som i det minste har nok respekt for sitt ekteskap til å holde seg trofast? ( I gode, og i onde dager.) Hvis han har det så dårlig at han ønsker å gå videre med noen andre, hvorfor har han ikke separert seg?

Har du virkelig respekt for denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også sagt at han kunne komme tilbake når han ble singel. Blir han singel så er han kanskje seriøs med deg, hvis ikke ser du at det bare er tomme ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det veit jeg ikke noe om. Det jeg mener og si som folk ikke tåler høre. Er at det kan finnes en grunn til at folk er utro....

Poenget er at en mann/kvinne som er utro, har dårlig karakter. Vil du ha en mann med dårlig karakter? En mann som er bittelitt reflektert, utstyrt med samvittighet og empati, rydder opp i det forholdet han har, eventuelt bryter ut, før han hopper på andre. Kan du klare å stole på en mann du vet er i stand til utroskap, til og med der det er barn inne i bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

Nå er vel dette med at menn og kvinner som er utro er onde, karaktersyke, notoriske etc gjentatt til det kjedsommelige, og samme med en gang utro, alltid utro.

Sannheten er vel (dessverre?) at dette er en altfor enkel (og bekvem?) forståelse av slike situasjoner. Mennesker er mennesker, men mange liker å klenge seg til et idealisert menneskebilde som desverre er kun akkurat det - et ideal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Føler for å svare her. Du har veldig rett i hvordan det er å ha et forhold til en som er gift.

Jeg har vært i den situasjonen i 2 år nå, og er veldig enig i det du sier.

Vi startet forholdet kun med intensjonen om sex og prat, han sa han hadde det bra hjemme (så ingen elskerinne-tale fra ham), men i løpet av disse 2 årene, med utrolig mange konflikter oss imellom, og mange muligheter til å bare kutte ut, så er vi altså blitt oppriktig glade i hverandre.

Etter 2 år vurderer han å gå ut av ekteskapet, noe jeg aldri hadde trodd ville skje for 1 år siden.

(Det skal sies at han kun har vært gift med henne noen få år (de har begge barn fra før på hver sin kant, og er midt i livet - nesten alle barna er voksne nå)

MEN det har vært en lang modningsprosess hos ham, og den er enda ikke ferdig. Det handler om økonomi også her, ting som må på plass for at det i det hele tatt skal være mulig å gå.

Jeg er nå usikker, så lenge han sa han aldri kunne skille seg, så var det nesten enklere for meg, da datet jeg andre om det dukket opp noen. Men det har aldri fungert med noen andre enn ham. Jeg sammenligner alle, og de faller gjennom ift hans kvaliteter som menneske, og kjemien vi har.

Jeg har nå sagt at jeg må se en utvikling hos ham, for at jeg skal fortsette, han får heller ikke dra på ferie med henne, om jeg skal fortsette, noe han heller ikke har gjort siste halvåret.

Det jeg tenker mye på her, er det du nevner, at om det tar for lang tid, så vil nok forholdet "brenne ut", mest sannsynlig hos meg, fordi jeg ikke har tålmodigheten som skal til.

Tenker også på det som nevnes her ang karantenetid, om han blir singel, så må vi fortsette å møtes i skjul, og jeg kan også risikere at han går på en alvorlig smell psykisk pga at han føler han gjør andre så vondt, og at det da ikke kan bli oss uansett.

Men så lenge jeg ikke finner noen andre som er single, med hans kvaliteter, og vår unike kjemi, så holder jeg det nok gående.

Om han modnes såpass at han klarer å gå, så er det kun hans valg, det har jeg også sagt til ham.

Ingenting er iallefall svart-hvitt, og man er ikke automatisk et dårlig menneske fordi man er sammen med en som er opptatt, og utro menn er heller ikke automatisk dårlige mennesker, tror de fleste kjenner noen sympatiske mennesker, som er utro, de vet det bare ikke, for dette holdes jo stort sett hemmelig.

Jeg har heller aldri rotet med noen som har vært gift før, og holdt igjen lenge, og kommer nok aldri til å gjøre det igjen heller.

Synes nok likevel at TS her er litt naiv, for den berømte elskerinne-talen, og forelskelsen kom veldig raskt, og det tenker jeg at ikke nødvendigvis er positivt.

Anonymous poster hash: 54093...0e6

Et klokt og veloverveid innlegg.

Det er mange som ville lære mye om de tok seg tid til å lese ditt innlegg sakte, ord for ord, og evnet høre hva du sier.

Det er svært få mennesker som er 100% onde eller 100% gode, vi kjenner alle mennesker som kommer til å overraske oss.

Takk for et svært godt og nyansert innlegg. Jeg håper mange leser det og innser at verden ikke er enten uskyldsrent hvit eller sort av ondskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien din er så klassisk som den kan bli, ned til minste detalj. Drittsekken skal til og med nekte deg og møte andre, mens han selv får i pose og sekk.

Ikke ka deg lure, kjære seg. Gjør slutt før du blir skikkelig såret.

Han vil aldri forklare kona si, tro meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...