Gå til innhold

Forhold til gift mann.


frøkennesevis

Anbefalte innlegg

Selvsagt skjer det sånn innimellom.

Det er bare det at de aller, aller fleste ikke går fra sin kone når de har 'brent ut' med den nye erobringen.

Så ser jeg jo at her har han skutt gullfuglen dersom han får deg til å loveham full eksklusivitet.

Du binder deg da mentalt til en gift mann, og vil sende alle friere som er ugift rett på dør.

Slik kan det fort gå et år eller to, eller bare 2 måneder, og sannsynligheten er desverre veldig stor for at du sitter tilbake med kjærlighetssorg og et liv hvor du har ekskludert deg selv fra det sosiale livet hvor du kanskje ville møtt en minst like god ungkar.

Han er litt eldre enn deg denne gifte mannen?

Nei han er ikke det. Han er 36 jeg er 38. Hehe. Og med en gang høres det mye verre ut. Jeg har vært i forhold i 8 år jeg. Slutt i fjor. Har datet en i mange mnd før. Så en på 33 litt. Men nå er det dette som gjelder. Synes faktisk det er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts: Du har ikke nødvendigvis tråkket i baret. Det er nok av folk som har dårlige forhold som blir forelsket i andre enn de er gift med. Oppriktig forelsket, oppriktig i et dårlig forhold. (Det de kaller "elskerinnetalen" er likemye et produkt av forsmådde elskerinners oppfatninger.)

Men det er en vanskelig situasjon, det er ikke bare å la seg rive med, desverre. Les litt rundt på forumet: Trådene om de som er i samme situasjon, trådene til konene til de utro mennene etc. Så ser du et større bilde.

Og, igjen, overse de moraliserende angrepene. De er det lite hjelp i.

Lykke til.

Takk for kloke ord. Å være moraliserende og gå til angrep er lavmål.Jeg skal titte litt rundt. Og ja jeg ser nok det store bildet etterhvert. Akkurat nå er det så rosa og jeg er smitten kitten. Er absolutt ingen tøs. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har også retten til å si nei, just saying. (PS: Han er en komplett idiot som legger seg etter en dame når han er gift, just saying, det er vanskelig å si nei til noen når følelsene tar overhånd og fornuften blir en svak stemme som visner vekk.)

Joda du har rett. Jeg kan si nei. Men akkurat nå greier jeg ikke helt det. Er jo spennende også. Synd å si det. Jeg har aldri spurt om å sees eller møtes. Han har...han jakter på meg. Og senest for 10 min siden fikk jeg meld. Om hvor han gleder seg til å sees igjen. Jeg veit dette ikke er bra. Er ikke dum...:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han er ikke det. Han er 36 jeg er 38. Hehe. Og med en gang høres det mye verre ut. Jeg har vært i forhold i 8 år jeg. Slutt i fjor. Har datet en i mange mnd før. Så en på 33 litt. Men nå er det dette som gjelder. Synes faktisk det er vanskelig!

Brutalt sagt, tatt alderen din i betraktning så har du ikke så mange år å kaste bort hvis du ønsker å finne en partner...og da spiller du ihvertfall kortene dine dårlig ved å satse på en gift mann.

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nei han er ikke det. Han er 36 jeg er 38. Hehe. Og med en gang høres det mye verre ut. Jeg har vært i forhold i 8 år jeg. Slutt i fjor. Har datet en i mange mnd før. Så en på 33 litt. Men nå er det dette som gjelder. Synes faktisk det er vanskelig!

Nei, det høres ikke værre ut, - det hadde det gjort om du var 25 og han var sånn i 40-års krisen med unger i konfirmasjonsalder og kone med karriere og krav til ham.

Så betyr jo ikke det at han ikke kan være i den berømte 'krisa' hvor drømmen er en rød sportsbil og Harley.

Men, det overrasker at du som såpass voksen har gått i den klassiske fella, det må sies.

Litt isvann til kokende blod skal du få av meg; Barn i barneskolealder. Glem å kunne dra på feie med ham, - den vil tilbringes med familien.

Kanskje du kan få en liten langhelg en og annen gang... om han kan trikse det til.

De fleste kveldene og nettene vil du være mutters alene, ingen å spise midag med, ingen å gå tur med, teater, kino, konserter du har lyst til å gå på med en mann du er glad i (for i samfunnet er han en gift mann vet du).

Du får et liv bak lukkede dører med ham, et liv hvor han kommer etter at mørket har senket seg (fordi naboene kunne se ham).

Og skulle han mot all formodning bestemme seg for å gå fra sin kone, så ville det være mindre lurt å flytte rett inn hos deg.

Karantenetid i største hemmelighet der også.

Spørsmålet du bør stille deg er jo om du ønsker å leve en slik skyggetilværelse?

Og om du ikke har barn, men ønsker deg, så har du ikke god tid. Har du tid til å vente, i skjul?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutalt sagt, tatt alderen din i betraktning så har du ikke så mange år å kaste bort hvis du ønsker å finne en partner...og da spiller du ihvertfall kortene dine dårlig ved å satse på en gift mann.

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

Brutalt ja - og ærlig :-). Alle svarene her får meg litt ned på jorda. Men man kan ikke styre følelser. Men prøve :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda du har rett. Jeg kan si nei. Men akkurat nå greier jeg ikke helt det. Er jo spennende også. Synd å si det. Jeg har aldri spurt om å sees eller møtes. Han har...han jakter på meg. Og senest for 10 min siden fikk jeg meld. Om hvor han gleder seg til å sees igjen. Jeg veit dette ikke er bra. Er ikke dum...:-)

Det er vanskelig. Du lar følelsene ta overhånd og lar fornuften visne bort. Prøv å lytte etter hva den sier?

Tenk deg også på om du vil kaste deg inn i dette. Sannsynlighetene sier at han kommer til å bli hos kona si, for hvis han ikke har det bra hjemme så hvorfor har han ikke gjort noe med det før? Vil du snike deg rundt med han? Er dette du vil investere tid og krefter i? Denne mannen?

Men jeg håper du sier nei til å være eksklusive. Han er ikke det så han kan ikke kreve det fra deg. Du har rett til å utforske alternativene dine så lenge han ikke vil satse på deg og fortsatt blir hos konemor.

Endret av Phoenix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeeen til info. Jeg har ikke lagt meg etter han. Det er omvendt. Han la seg etter meg. Han har invitert ut på alle ganger ikke jeg.

Du bør huske på hva det er du skriver.

Jeg møtte en gift mann for to uker siden. Første kveld vi møttes var ute. Jeg fikk vite han var gift. Vi snakket mye og vi klina.

Når man får vite at en mann er gift-og man likevel kliner med ham da GÅR MAN ETTER HAM tenk.

Anonymous poster hash: aaa64...0c6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutalt ja - og ærlig :-). Alle svarene her får meg litt ned på jorda. Men man kan ikke styre følelser. Men prøve :-)

Jo man kan styre følelser. Vi voksene mennesker er nødt til å styre følelser.

Spesielt i ditt tilfelle. Finn heller en singel mann som vil ha hele deg med det det innebærer; som vil gå all in og være i et velfungerende offentlig forhold med deg! Være sammen i helgene, ferier, sosiale sammenkomster, som du kan introdusere til venner og familie osv. Et sånt forhold må da være mye bedre?

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det kanskje også litt på hvis du tenker på datteren som trenger faren sin hos seg?

Anonymous poster hash: b1d99...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kvalmt at folk er villige til å holde på med noen som er i forhold. Hvor er samvittigheten din? Har ikke noe å si om de "har det dårlig i ekteskapet" eller om det er han som har prøvd seg på deg. Du er jo fortsatt med på det. Er ikke rart folk er utro når det finnes så mange som er villige til å hooke med gifte menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres ikke værre ut, - det hadde det gjort om du var 25 og han var sånn i 40-års krisen med unger i konfirmasjonsalder og kone med karriere og krav til ham.

Så betyr jo ikke det at han ikke kan være i den berømte 'krisa' hvor drømmen er en rød sportsbil og Harley.

Men, det overrasker at du som såpass voksen har gått i den klassiske fella, det må sies.

Litt isvann til kokende blod skal du få av meg; Barn i barneskolealder. Glem å kunne dra på feie med ham, - den vil tilbringes med familien.

Kanskje du kan få en liten langhelg en og annen gang... om han kan trikse det til.

De fleste kveldene og nettene vil du være mutters alene, ingen å spise midag med, ingen å gå tur med, teater, kino, konserter du har lyst til å gå på med en mann du er glad i (for i samfunnet er han en gift mann vet du).

Du får et liv bak lukkede dører med ham, et liv hvor han kommer etter at mørket har senket seg (fordi naboene kunne se ham).

Og skulle han mot all formodning bestemme seg for å gå fra sin kone, så ville det være mindre lurt å flytte rett inn hos deg.

Karantenetid i største hemmelighet der også.

Spørsmålet du bør stille deg er jo om du ønsker å leve en slik skyggetilværelse?

Og om du ikke har barn, men ønsker deg, så har du ikke god tid. Har du tid til å vente, i skjul?

Ahhh hvorfor er du så klok da.:-)

Vi lever ikke i skjul. Alle dater har vært ute i Oslo. Vi har spist og drukket øl. Sitter sammen og prater og ler. Vi har også klemt hverandre og små kyssa. Så hvor bra kan han da ha det. Hvorfor er han ikke redd? Han skjuler meg jo ikke?

Vel ikke lett. Og nok en gang han legger seg etter meg. Men ja, jeg lar han. .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør huske på hva det er du skriver.

Når man får vite at en mann er gift-og man likevel kliner med ham da GÅR MAN ETTER HAM tenk.

Anonymous poster hash: aaa64...0c6

Husker godt jeg. Han la seg etter meg første kveld vi var ute. Det var han som sjekka opp meg. Vi satt og snakka of han gjorde tilnærmelsene.og etter det har han spurt om alle dater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kvalmt at folk er villige til å holde på med noen som er i forhold. Hvor er samvittigheten din? Har ikke noe å si om de "har det dårlig i ekteskapet" eller om det er han som har prøvd seg på deg. Du er jo fortsatt med på det. Er ikke rart folk er utro når det finnes så mange som er villige til å hooke med gifte menn.

Vel det er din mening. Og det respekterer jeg. Vi har nok bare litt ulikt syn på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En så perfekt parodi på hypernaiv elskerinne tror jeg ikke finnes i virkeligheten. Jeg er mann selv, og det er klart han er et utro svin som fortjener det verste. Det er også pinlig åpenbart at han selvsagt bare kommer med tomme ord for å "holde deg varm", og det er også åpenbart at du er blottet for godhet og like villig som ham til å pisse på både hans kone og datteren hans.

Men jeg tror dette er en spøk. Så klisjédumt blir det ikke i virkeligheten. Vi kan diskutere om han har et større ansvar enn deg eller om det er like stort, men det er igrunn ikke så interessant: Skikkelige folk vil ikke ta i noen av dere med ildtang. Heldigvis.



Anonymous poster hash: f57e0...3c2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker godt jeg. Han la seg etter meg første kveld vi var ute. Det var han som sjekka opp meg. Vi satt og snakka of han gjorde tilnærmelsene.og etter det har han spurt om alle dater.

Hvorfor er du så opphengt i at han er etter deg bla bla. Vi har forstått det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt jeg. Han la seg etter meg første kveld vi var ute. Det var han som sjekka opp meg. Vi satt og snakka of han gjorde tilnærmelsene.og etter det har han spurt om alle dater.

Og presis når fikk du vite at han var gift?

Anonymous poster hash: aaa64...0c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo man kan styre følelser. Vi voksene mennesker er nødt til å styre følelser.

Spesielt i ditt tilfelle. Finn heller en singel mann som vil ha hele deg med det det innebærer; som vil gå all in og være i et velfungerende offentlig forhold med deg! Være sammen i helgene, ferier, sosiale sammenkomster, som du kan introdusere til venner og familie osv. Et sånt forhold må da være mye bedre?

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

Ja jeg er helt enig. Men boblen jeg er i nå er rar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er feil på så mange måter!

For det første så vet du at han er gift. Har du ingen sympati med dette kvinnemennesket som han går bak ryggen på? Jeg mener ikke at det er ditt ansvar, da det er han som er gift, men syns du ikke det er litt slemt?

For det andre virker det som om han vil ha både i pose og sekk. Han vil at du skal være eksklusiv, men samtidig er han gift?

Kom deg vekk fra han du. Hvis du er ute etter et ærlig forhold med en mann du kan være sammen med i lang tid, er ikke han her noe å kaste bort tiden på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...