Gå til innhold

Forhold til gift mann.


frøkennesevis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er han i stand til å være utro mot sin kone, så er han i stand til å være utro mot deg også (dersom det blir dere to). Man kan desverre ikke styre følelser, men jeg synes du bør prøve å tenke nøye igjennom hele situasjonen med hjernen, ikke bare hjertet.

Det er ikke lett. Jeg sier kjemien er der. Og dette er en god ting. Det er bare det at han er noen andre sin. Prøver å bruke hodet. Men føles som å være i en slags Lykke rus. Forstå det den som kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med så masse positiv respons. Vel hadde ikke forventet så mye. Men uansett å kalle meg elskerinnetøs er dårlig stil. Og jeg har aldri vært oppi noe slikt før. Jeg er helt satt ut av hele greia. Men har det ikke skjedd at menn har gått fra kona. At det virkelig ikke er bra. Skal man dra alle under en kam og si det aldri skjer?

Akkuratt..Jeg spådde riktig hvordan svar du kom til å få etter å ha lest hovedinnlegget ditt. Typisk kvinneguiden-svar...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan foreksempel slutte å hore rundt med en ANNENS mann! Lavmål...

Horerundt...virkelig? Vel takk for godt råd. Da gjør jeg det. Har du tenkt at det finnes en mulighet for at det rett og slett ikke er noe mer med de? At det er som han sier. Ikke bra. Uansett takk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

Jeg synes du skal overse alt pratet om elskerinnetøs og all den sedvanlige hetsen mot utro menn, at de lyver osvosv.

Men du bør være obs på at noen menn lyver om slikt, selv om dette nok sannsynligvis bare er en fyr som er veldig forelsket og mener det han sier, men som går litt over styr pga forelskesesrusen. Kanskje var han klar til å forlate kona allerede før du kom inn i bildet, kanskje hadde han bare begynt å vurdere det, men hoppet litt for fortfram fordi han ble forelsket i deg.

Det hender at folk faktisk finner hverandre på denne måten, det er sant, men ta det rolig, vær fornuftig, og, nei, ikke bry deg med å være eksklusiv. Vær skeptisk om han plutselig begynner å forlate kona.

Om det virkelig er over mellom dem ig han vil noe med deg, er det aller mest redelige at dere venter til skilsmissen er et faktum.

Endret av brusmaskin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Fint med så masse positiv respons. Vel hadde ikke forventet så mye. Men uansett å kalle meg elskerinnetøs er dårlig stil. Og jeg har aldri vært oppi noe slikt før. Jeg er helt satt ut av hele greia. Men har det ikke skjedd at menn har gått fra kona. At det virkelig ikke er bra. Skal man dra alle under en kam og si det aldri skjer?

Selvsagt skjer det sånn innimellom.

Det er bare det at de aller, aller fleste ikke går fra sin kone når de har 'brent ut' med den nye erobringen.

Så ser jeg jo at her har han skutt gullfuglen dersom han får deg til å loveham full eksklusivitet.

Du binder deg da mentalt til en gift mann, og vil sende alle friere som er ugift rett på dør.

Slik kan det fort gå et år eller to, eller bare 2 måneder, og sannsynligheten er desverre veldig stor for at du sitter tilbake med kjærlighetssorg og et liv hvor du har ekskludert deg selv fra det sosiale livet hvor du kanskje ville møtt en minst like god ungkar.

Han er litt eldre enn deg denne gifte mannen?

Endret av Lille-pus
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"If he will cheat with you, he will cheat on you"...

Kom igjen da TS, ikke vær så naiv. Du fortjener en mann som kun er med deg og som ser på deg som noe mer verdifullt enn noe han kan leke med på fritiden. Ha litt selvrespekt, jente!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint med så masse positiv respons. Vel hadde ikke forventet så mye. Men uansett å kalle meg elskerinnetøs er dårlig stil. Og jeg har aldri vært oppi noe slikt før. Jeg er helt satt ut av hele greia. Men har det ikke skjedd at menn har gått fra kona. At det virkelig ikke er bra. Skal man dra alle under en kam og si det aldri skjer?

Vil du gamble dine beste år på det? Vil du virkelig det?

Du driter tydeligvis i kona så kjør på. Men når du sitter der om 6 år, med knust hjertet og knuste illusjoner og skal jobbe deg igjennom en kjærlighetssorg og følelsen av å ha blitt brukt og utnyttet av en mann som alltid egentlig foretrakk kona så ikke opprett en tråd her og klag. Du får neppe noe særlig sympati

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt..Jeg spådde riktig hvordan svar du kom til å få etter å ha lest hovedinnlegget ditt. Typisk kvinneguiden-svar...

Takk :-) Det er rart med det. Jeg er singel uten barn og voksen. Jeg tenkte bare lufte emnet her. For er mange som er i samme situasjon. Det er jo ikke lett heller for meg dette. Jeg er ingen tøs- jeg har rett og slett falt for en opptatt mann. Og tror på det han sier. Det er følelsene som styrer meg nå. Ikke fornuften- er så ærlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horerundt...virkelig? Vel takk for godt råd. Da gjør jeg det. Har du tenkt at det finnes en mulighet for at det rett og slett ikke er noe mer med de? At det er som han sier. Ikke bra. Uansett takk igjen

Jepp, hore rundt! Det er jo fortsatt mann og kone. Eier du ikke samvittighet? Hvis de har problemer så gi dem iallefall sjans til å fikse det seg imellom. Hva får deg til p tro at han ikke vil være utro mot deg? Once a cheater...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du gamble dine beste år på det? Vil du virkelig det?

Du driter tydeligvis i kona så kjør på. Men når du sitter der om 6 år, med knust hjertet og knuste illusjoner og skal jobbe deg igjennom en kjærlighetssorg og følelsen av å ha blitt brukt og utnyttet av en mann som alltid egentlig foretrakk kona så ikke opprett en tråd her og klag. Du får neppe noe særlig sympati

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

Skal ikke klage på det nei. Jeg bare luftet emnet. Ikke mer en det. Så klager ikke om det går åt skogen. Bare meg selv og takke da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så sier han det ikke er bra hjemme. Hadde det vært det 100 % så hadde han jo ikke vært med meg. Vel synes faktisk det hele er vanskelig.

Tror du han hadde sagt at det var bra hjemme? "Hei, jeg har det flott hjemme, men la oss fortsette med datingen." Det er ikke akkurat ett godt sjekketriks, men å si at det er dårlig hjemme så gir han deg håp om at det kan bli noe samtidig som han får sympati fordi at han ikke har det bra.

Som andre påpeker, er han i stand til å være utro mot kona så kan du ikke forvente at han er trofast mot deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :-) Det er rart med det. Jeg er singel uten barn og voksen. Jeg tenkte bare lufte emnet her. For er mange som er i samme situasjon. Det er jo ikke lett heller for meg dette. Jeg er ingen tøs- jeg har rett og slett falt for en opptatt mann. Og tror på det han sier. Det er følelsene som styrer meg nå. Ikke fornuften- er så ærlig.

Nettopp. Det er følelsene som styrer deg, ikke fornuften.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

Takk :-) Det er rart med det. Jeg er singel uten barn og voksen. Jeg tenkte bare lufte emnet her. For er mange som er i samme situasjon. Det er jo ikke lett heller for meg dette. Jeg er ingen tøs- jeg har rett og slett falt for en opptatt mann. Og tror på det han sier. Det er følelsene som styrer meg nå. Ikke fornuften- er så ærlig.

Fornuften er din beste venn her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, nek, skandale, horetøs. Bra med mye respons. Skjønner jo at jeg har gått fem på her. Og at det aldri blir oss etter alle innlegg her. Jeg la inn et åpent og ærlig innlegg. Og takker for ærlig svar. Meeeen til info. Jeg har ikke lagt meg etter han. Det er omvendt. Han la seg etter meg. Han har invitert ut på alle ganger ikke jeg. Han har spurt om å møtes ikke jeg. Jeg har vel strengt tatt tråkket i baret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alright, nek, skandale, horetøs. Bra med mye respons. Skjønner jo at jeg har gått fem på her. Og at det aldri blir oss etter alle innlegg her. Jeg la inn et åpent og ærlig innlegg. Og takker for ærlig svar. Meeeen til info. Jeg har ikke lagt meg etter han. Det er omvendt. Han la seg etter meg. Han har invitert ut på alle ganger ikke jeg. Han har spurt om å møtes ikke jeg. Jeg har vel strengt tatt tråkket i baret.

En smule. Fryktelig naiv er du iallefall.

Anonymous poster hash: 0acdb...274

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, nek, skandale, horetøs. Bra med mye respons. Skjønner jo at jeg har gått fem på her. Og at det aldri blir oss etter alle innlegg her. Jeg la inn et åpent og ærlig innlegg. Og takker for ærlig svar. Meeeen til info. Jeg har ikke lagt meg etter han. Det er omvendt. Han la seg etter meg. Han har invitert ut på alle ganger ikke jeg. Han har spurt om å møtes ikke jeg. Jeg har vel strengt tatt tråkket i baret.

Han har selvfølgelig hovedansvaret men du har et ansvar du og! Han har kone og ei lita jente. Ei lita jente som trenger pappa'n sin. En pappa hun kan se opp til og som er der for den trygge lille familien sin.

Walk away, jeg mener det virkelig. Spesielt for den lille jenta sin skyld siden du driter i kona.

Anonymous poster hash: 91d9b...86a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright, nek, skandale, horetøs. Bra med mye respons. Skjønner jo at jeg har gått fem på her. Og at det aldri blir oss etter alle innlegg her. Jeg la inn et åpent og ærlig innlegg. Og takker for ærlig svar. Meeeen til info. Jeg har ikke lagt meg etter han. Det er omvendt. Han la seg etter meg. Han har invitert ut på alle ganger ikke jeg. Han har spurt om å møtes ikke jeg. Jeg har vel strengt tatt tråkket i baret.

Men du har også retten til å si nei, just saying. (PS: Han er en komplett idiot som legger seg etter en dame når han er gift, just saying, det er vanskelig å si nei til noen når følelsene tar overhånd og fornuften blir en svak stemme som visner vekk.)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brusmaskin

Ts: Du har ikke nødvendigvis tråkket i baret. Det er nok av folk som har dårlige forhold som blir forelsket i andre enn de er gift med. Oppriktig forelsket, oppriktig i et dårlig forhold. (Det de kaller "elskerinnetalen" er likemye et produkt av forsmådde elskerinners oppfatninger.)

Men det er en vanskelig situasjon, det er ikke bare å la seg rive med, desverre. Les litt rundt på forumet: Trådene om de som er i samme situasjon, trådene til konene til de utro mennene etc. Så ser du et større bilde.

Og, igjen, overse de moraliserende angrepene. De er det lite hjelp i.

Lykke til.

Endret av brusmaskin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...