Gå til innhold

Kan dette året bare gå fort...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tenker jeg, og gråter litt mer. Jeg savner eksen så voldsomt, hver morgen, hver dag, hvert øyeblikk hvor jeg ikke er distrahert så er han der. Det har allerede gått noen måneder og jeg er på samme sted fremdeles. Jeg vet jo at det går over, men jeg orker ikke å ha det slik noe mer. Jeg prøver å si til meg selv at dette tar maks ett år og at jeg snart ikke tenker noe mer på ham, men det er så utrolig vanskelig.

Uff. Jeg ville bare få det ut. Jeg hater dette. Jeg skal aldri inn i noe forhold igjen. Jeg hadde ikke hatt noe forhold på mange år før denne mannen og jeg burde latt det hele være. De gode minnene gjør bare vondt å tenke på akkurat nå.



Anonymous poster hash: d1c54...2d9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*stor klem* det kommer lys i tunnelen, hold ut!! :)

Anonymous poster hash: f87d5...c15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stor klem* det kommer lys i tunnelen, hold ut!! :)

Anonymous poster hash: f87d5...c15

Uff, jeg vet. Men det føles slett ikke sånn. Jeg tror ikke jeg kommer til å treffe noen andre som vil ha meg.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet. Men det føles slett ikke sånn. Jeg tror ikke jeg kommer til å treffe noen andre som vil ha meg.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Jo :) du kommer til å treffe noen andre! Kjærlighetssorgen går over og før du vet ordet av det er du forelsket på ny! Tenk heller på det

Anonymous poster hash: f87d5...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuser på alle de negative tingene ved han!

Gjør noe hyggelig hver dag og fyll opp dagene dine med sosiale aktiviteter. Prøv å kos deg og slapp av. Bli vant til, og nyt frihetsfølelsen som kommer etterhvert. Smink deg og pynt deg litt ekstra bare for å føle deg fin. Selvom du bare skal i butikken. Tving deg til å smile til folk. Småflørt litt med en kjekk fyr bare for å booste selvfølelsen litt hihi ;) tiden kommer til å gå fortere og plutselig vil du innse at du er over eksen :)

Anonymous poster hash: f87d5...c15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille dere er. Jeg vet jo dette når jeg tenker rasjonelt, men jeg sitter nå her og griner igjen da. Selv om jeg er omgitt av mennesker jeg bor med i kveld føler jeg meg bare ensom.



Anonymous poster hash: d1c54...2d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille dere er. Jeg vet jo dette når jeg tenker rasjonelt, men jeg sitter nå her og griner igjen da. Selv om jeg er omgitt av mennesker jeg bor med i kveld føler jeg meg bare ensom.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Jeg vet hvordan det er! Det er så jævlig :( bruk litt tid på å sørge og gråt det ut.

Men ikke grav deg ned i sorg, det er fort gjort. Det var en grunn til at det ble slutt.

Du må virkelig fylle livet ditt med hyggelige ting; planlegg en jentetur, kjøp noe fint på nettet som du kan glede deg til kommer i posten, gå ut å spis med noen du er glad i og gjør deg superpen og dra på fest og dans hele natten :)

Hvis man tvinger seg litt i starten kommer man på gli også går det av seg selv!

Anonymous poster hash: f87d5...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er! Det er så jævlig :( bruk litt tid på å sørge og gråt det ut.

Men ikke grav deg ned i sorg, det er fort gjort. Det var en grunn til at det ble slutt.

Du må virkelig fylle livet ditt med hyggelige ting; planlegg en jentetur, kjøp noe fint på nettet som du kan glede deg til kommer i posten, gå ut å spis med noen du er glad i og gjør deg superpen og dra på fest og dans hele natten :)

Hvis man tvinger seg litt i starten kommer man på gli også går det av seg selv!

Anonymous poster hash: f87d5...c15

Jeg har ingen venninner jeg kan dra på jentetur med, det gjør det hele enda verre. Jeg kan heller ikke dra på fest og danse hele natten eller gå ut og spise med noen. Jeg har nesten ingen venner.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en hobby/aktivitet slik at du får noen nye venninner :) Nå vet jeg ikke hva du liker, men bli med i en treningsgruppe, kor, filmklubb, strikkeklubb eller lignende. Da får du tankene over på noe annet, samtidig som du får sjansen til å møte noen med samme interesser som deg og du kan få god kontakt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, men jeg nekter å la meg sitte og gråte over han. Det hender at tåreme fortsatt kommer innimellom selv om det nå har gått 4 mnd siden det ble slutt. Det er enklere enn sagt, men det er faktisk bortkastet tid i det dyrbare livet vårt. I dag er den dagen for min del, men det snur like fort. Jeg har bestemt i dag at heretter kommer jeg aldri mer ta kontakt med han. Det har jeg sagt mangen ganger før, men i dag slettet jeg han fra mailen min også. Det var det eneste stedet jeg har beholdt han til nå.

Varme tanker til deg. Det er noe bedre som venter på oss der ute når vi er klar for det!

Anonymous poster hash: 5c571...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet. Men det føles slett ikke sånn. Jeg tror ikke jeg kommer til å treffe noen andre som vil ha meg.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Utsett deg for andre opplevelser enn det å sitte hjemme å gruble. Ta en tur på byen og opplev oppmerksomhet fra folk igjen, så vil de tankene og følelsene forhåpentligvis overgå sorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort ta mer enn et år. Jeg har det sånn fremdeles, og det ble slutt i august i fjor. :\



Anonymous poster hash: 8e97d...06c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler også mye om å mentalt tvinge seg til å gå videre.

Leit å høre at du ikke har så mange venner :( hva med familie da?

Det kan jo være en fin mulighet å komme på andre tanker ved å komme i kontakt med potensielle venner :) finn en ny hobby/aktivitet og bli litt kjent med folk. Eller ta opp kontakten med gamle venner. Du kan jo også bli kjent med venner av de få vennene du har?

Anonymous poster hash: f87d5...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsett deg for andre opplevelser enn det å sitte hjemme å gruble. Ta en tur på byen og opplev oppmerksomhet fra folk igjen, så vil de tankene og følelsene forhåpentligvis overgå sorgen.

Jeg er tørrlagt alkoholiker, så byen er ikke helt stedet. Men jeg kan jo gå på møter.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler også mye om å mentalt tvinge seg til å gå videre.

Leit å høre at du ikke har så mange venner :( hva med familie da?

Det kan jo være en fin mulighet å komme på andre tanker ved å komme i kontakt med potensielle venner :) finn en ny hobby/aktivitet og bli litt kjent med folk. Eller ta opp kontakten med gamle venner. Du kan jo også bli kjent med venner av de få vennene du har?

Anonymous poster hash: f87d5...c15

Jeg har ingen nær familie.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingen nær familie.

Anonymous poster hash: d1c54...2d9

Det var leit å høre. Man trenger et godt støtteapparat rundt seg i en tung tid. Men desto større grunn for deg til å reise deg og bevise for deg selv at du klarer deg på egenhånd uten deg :) du kommer deg igjennom dette!

Også når du føler deg klar så prøv å bli kjent med litt nye folk. Forandring og endringer i livet fryder etter et brudd :)

Anonymous poster hash: f87d5...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er AB over. Skulle jo selvfølgelig stå klare deg uten han*

Anonymous poster hash: f87d5...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg klarer meg uten ham… Er bare så vondt nå..



Anonymous poster hash: d1c54...2d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for sutringen. Får bare ikke sove og gråter og gråter.



Anonymous poster hash: d1c54...2d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...