Gå til innhold

Kjæresten har dame!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Takk for fine svar og gode råd! :) Uansett hvor langt nede jeg er så føler jeg meg alltid bittelitt bedre når jeg leser fine svar og får et smil rundt munnen. Det er sant at en av grunnene til at jeg legger ut mine problem her for å få gode råd og fine svar. Så jeg kan føle meg litt bedre. For det finnes utrolig mange snille og gode mennesker også! Så igjenn takk!

Jeg har sagt til han at det kan dessverre ikke bli oss to pga det han har gjort, selv om jeg likte han kjempegodt og det føles jævlig å ikke få være sammen med han mer. Han spør om vi ikke kan fortsette å være venner, men jeg klarer ikke det nå. Før jeg har kommet over han og vårt forhold. Hvis jeg noen gang gjør det. Ser mørkt ut :(

Det dummeste jeg gjør nå er at jeg igjen går ut og inviterer folk til meg for ons. Det er liksom en måte for meg å trøste meg selv på.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for fine svar og gode råd! :) Uansett hvor langt nede jeg er så føler jeg meg alltid bittelitt bedre når jeg leser fine svar og får et smil rundt munnen. Det er sant at en av grunnene til at jeg legger ut mine problem her for å få gode råd og fine svar. Så jeg kan føle meg litt bedre. For det finnes utrolig mange snille og gode mennesker også! Så igjenn takk!

Jeg har sagt til han at det kan dessverre ikke bli oss to pga det han har gjort, selv om jeg likte han kjempegodt og det føles jævlig å ikke få være sammen med han mer. Han spør om vi ikke kan fortsette å være venner, men jeg klarer ikke det nå. Før jeg har kommet over han og vårt forhold. Hvis jeg noen gang gjør det. Ser mørkt ut :(

Det dummeste jeg gjør nå er at jeg igjen går ut og inviterer folk til meg for ons. Det er liksom en måte for meg å trøste meg selv på.

Ok, nå må du ta vare på deg selv her. Og det betyr at du ikke skal la den mannen flytte inn hos deg. Og det betyr at du må tenke deg om videre.

Det betyr også at du tar vare på deg selv langsiktig. Og ja, jeg vet det er kjedelig å tenke 5-10 år fram i tid, for der er du ikke nå!

Men det er det du skal gjøre. Du har ikke sjans til å bli noe annet enn en taper hvis du ikke går inn for noe mer langsiktig NÅ. Om du investerer 3 år nå på skolegang, så lover jeg deg at du har det bedre om 10 år enn du har det nå. Du har sjans på bedre damer, og du har god råd til det du har lyst til. Og om du ikke gjør det, så kan jeg også love deg at om 10 år så har du det mye verre enn du tror nå.

Jeg vet at det jeg sier nå mest sannsynlig ikke blir tatt opp av deg, fordi det føles dumt, for langt fram i tid, for uoverkommelig osv. Men du har faktisk en mulighet til å gjøre en forskjell for deg selv, du kan gå fra en intetsigende person til å bli en som folk hører på med kun 3 års skolegang. Med stipend, med studievenninner, og med folk som bryr seg på samme måte som du gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg har lest feil, eller at noe har endret seg i det siste, men bor ikke du hjemme? Vil han flytte hjem til hele familien din?

Uansett: Du har gjort det eneste fornuftige ved å kutte ut denne mannen :klem: Ikke gå ut og ha ONS nå, det gjør bare vondt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg har lest feil, eller at noe har endret seg i det siste, men bor ikke du hjemme? Vil han flytte hjem til hele familien din?

Uansett: Du har gjort det eneste fornuftige ved å kutte ut denne mannen :klem: Ikke gå ut og ha ONS nå, det gjør bare vondt verre.

Jeg bor i kjelleren hjemme. Kan vel egentlig kalle det en egen liten leilighet. Mamma bor oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå må du ta vare på deg selv her. Og det betyr at du ikke skal la den mannen flytte inn hos deg. Og det betyr at du må tenke deg om videre.

Det betyr også at du tar vare på deg selv langsiktig. Og ja, jeg vet det er kjedelig å tenke 5-10 år fram i tid, for der er du ikke nå!

Men det er det du skal gjøre. Du har ikke sjans til å bli noe annet enn en taper hvis du ikke går inn for noe mer langsiktig NÅ. Om du investerer 3 år nå på skolegang, så lover jeg deg at du har det bedre om 10 år enn du har det nå. Du har sjans på bedre damer, og du har god råd til det du har lyst til. Og om du ikke gjør det, så kan jeg også love deg at om 10 år så har du det mye verre enn du tror nå.

Jeg vet at det jeg sier nå mest sannsynlig ikke blir tatt opp av deg, fordi det føles dumt, for langt fram i tid, for uoverkommelig osv. Men du har faktisk en mulighet til å gjøre en forskjell for deg selv, du kan gå fra en intetsigende person til å bli en som folk hører på med kun 3 års skolegang. Med stipend, med studievenninner, og med folk som bryr seg på samme måte som du gjør.

Jeg tenker faktisk ofte på fremtiden, men for meg ser det bare mørkt ut. Jeg tenker bare at det blir verre, jeg vet jeg burde sette i gang å gjøre noe med livet mitt, men det er det å begynne. Eneste jeg vil ha akkurat nå er et fast forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker faktisk ofte på fremtiden, men for meg ser det bare mørkt ut. Jeg tenker bare at det blir verre, jeg vet jeg burde sette i gang å gjøre noe med livet mitt, men det er det å begynne. Eneste jeg vil ha akkurat nå er et fast forhold.

Det er mange som vil dele livet med noen, men du er ung, yngre enn meg. Livet venter på deg der ute, det er så mye mer enn en kjæreste. Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som vil dele livet med noen, men du er ung, yngre enn meg. Livet venter på deg der ute, det er så mye mer enn en kjæreste.

Ja er jo d. Jeg trodde virkelig jeg hadde funnet den rette, men lurer på hvor mange forhold jeg må ha før jeg finne h*n

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo d. Jeg trodde virkelig jeg hadde funnet den rette, men lurer på hvor mange forhold jeg må ha før jeg finne h*n

Hvorfor skrev du nettopp i en annen tråd at du ikke er singel? :klo:

Anonymous poster hash: 4a36d...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skrev du nettopp i en annen tråd at du ikke er singel? :klo:

Anonymous poster hash: 4a36d...682

Gjorde jeg? Hvor i all verden skrev jeg det? Jeg er singel jeg dessverre. SÅ jævla singel også!

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde jeg? Hvor i all verden skrev jeg det? Jeg er singel jeg dessverre. SÅ jævla singel også!

Trur dei meiner denne tråden her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=888925

Eg også reagerte. Men ser no at du kommenterte på den tråden på ettermiddagen den dagen du fant ut om dama til typen din :/

Sender deg ein stor klem! Husk at det ikkje er du som har vore utro, det er han som ikkje har vore ærlig! Du skal ikkje ha dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo d. Jeg trodde virkelig jeg hadde funnet den rette, men lurer på hvor mange forhold jeg må ha før jeg finne h*n

Om noen uker eller måneder så sitter du der, kanskje mer forbanna over måten du ble behandlet på... Dette har blir også en prøvelse for å øke selvtilliten. Vil du bli behandlet på den måten, er det akseptabelt eller kommer du til å gå videre uten han?

Nå spekulerer du om mye, men istedenfor å tenke på hvem kjæreste du skal ha, når du finner han/hun, så tenk heller på hva du skal gjøre for å få det bedre med deg selv! Investerer i skikkelig egentid. Hva kan du gjøre for å bli rusfri? Hva kan du gjøre for å få det bedre med deg selv? Hva kan du gjøre for å komme deg opp? Hva kan du gjøre for å flytte fra moren din? Du vet at rus kan gjøre at du blir deprimert så du kan få det bedre med deg selv om du velger å gi opp det, bare det kan hjelpe. Og det reflekterer jo litt om selvbildet ditt når du skriver i hovedinnlegget at du har ødelagt ett forhold når han var den som hadde dame, han var den som var utro.

Jeg har vært gift med en som sverget til rusen og døde på grunn av det, så jeg sier det igjen. Vær så snill å søk hjelp.

Endret av Phoenix
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at forholdet mellom meg og kjæresten var for godt til å være sant! :grine: Jeg har jo hatt han som fuckfriend lenge før vi ble sammen. Har ikke vert så veldig lenge sammen, men lenge nok til at jeg elsker han av hele mitt hjerte. Nei jeg er ikke homofil, jeg er bifil.

Han har vert borte i hele kveld, og er visst hos dama. Den såkalte dama hans ringte meg i dag og spurte hvem faen jeg er og hvorfor jeg stjeler kjæresten hennes. Jeg skjønner ingenting! Han har jo vert hos meg nesten hver dag/kveld. Hvorfor har hun ikke oppdaget noe før!!? Hun fant det ut tidligere i uka sa hun. Så sa hun at jeg bare kan beholde han. At vi jævla homser passer i lag, og at jeg har ødelagt forholdet deres. De hadde vert sammen i 7 år! Nå har hun tydeligvis kasta han ut fra deres felles leilighet(!). Har fått melding av han om det, og nå vil han flytte inn hos meg. Han påstår at han elsker meg. Ja jeg elsker han også og vil egentlig at han skal flytte inn her, men.. :(

Kommer ikke over at jeg tydeligvis har ødelagt et forhold :cry3:

Jeg skjønner ingenting om hvordan det går an å holde sånt så hemmelig, og hva skal jeg gjøre nå! Måtte bare få det ut!

Jeg kjenner ikke til deres historie, men har kjæresten din alltid visst at han var bifil/homofil?

Kanskje han var i et forhold med henne ettersom han var usikker på legningen sin og at det derfor var vanskelig å dra fra dama. men at han nå har kommet fram til at han er homofil, og dermed vil ha deg?

(Det var bare en tanke som slo meg, ikke den mest reflekterte heller haha. Så beklager for det)

Uansett, så syntes jeg ikke at han har oppført seg bra verken mot henne eller deg. Så jeg hadde nok ikke latt han flytte inn hos meg før jeg i det minste fikk litt tid på å tenke over situasjonen. Han har jo tross alt vært utro mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai,ai Hummels! :(

Bra du var sterk og sa nei til denne mannen. Han bringer nok ikke så mye godt med seg, i hvert fall ikke med det første.

En fast kjæreste kan være en god støtte gjennom vanskelige tider, så jeg forstår godt at du ønsker en partner. Bare husk at det er lettere for både deg og partneren, jo mindre problemer du har med deg inn. Noen problemer vil det alltid være, ingen er problemfrie, og helt uten mørke sider :)

Håper det ordner seg for deg, og det var leit å lese at han ikke var god mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fine svar og gode råd! :) Uansett hvor langt nede jeg er så føler jeg meg alltid bittelitt bedre når jeg leser fine svar og får et smil rundt munnen. Det er sant at en av grunnene til at jeg legger ut mine problem her for å få gode råd og fine svar. Så jeg kan føle meg litt bedre. For det finnes utrolig mange snille og gode mennesker også! Så igjenn takk!

Jeg har sagt til han at det kan dessverre ikke bli oss to pga det han har gjort, selv om jeg likte han kjempegodt og det føles jævlig å ikke få være sammen med han mer. Han spør om vi ikke kan fortsette å være venner, men jeg klarer ikke det nå. Før jeg har kommet over han og vårt forhold. Hvis jeg noen gang gjør det. Ser mørkt ut :(

Det dummeste jeg gjør nå er at jeg igjen går ut og inviterer folk til meg for ons. Det er liksom en måte for meg å trøste meg selv på.

Du virker som en skikkelig sympatisk fyr, får alltid så lyst til å gi deg en klem når jeg leser noe du har skrevet.

Anonymous poster hash: 0db4f...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen uker eller måneder så sitter du der, kanskje mer forbanna over måten du ble behandlet på... Dette har blir også en prøvelse for å øke selvtilliten. Vil du bli behandlet på den måten, er det akseptabelt eller kommer du til å gå videre uten han?

Nå spekulerer du om mye, men istedenfor å tenke på hvem kjæreste du skal ha, når du finner han/hun, så tenk heller på hva du skal gjøre for å få det bedre med deg selv! Investerer i skikkelig egentid. Hva kan du gjøre for å bli rusfri? Hva kan du gjøre for å få det bedre med deg selv? Hva kan du gjøre for å komme deg opp? Hva kan du gjøre for å flytte fra moren din? Du vet at rus kan gjøre at du blir deprimert så du kan få det bedre med deg selv om du velger å gi opp det, bare det kan hjelpe. Og det reflekterer jo litt om selvbildet ditt når du skriver i hovedinnlegget at du har ødelagt ett forhold når han var den som hadde dame, han var den som var utro.

Jeg har vært gift med en som sverget til rusen og døde på grunn av det, så jeg sier det igjen. Vær så snill å søk hjelp.

Jeg har faktisk ikke ruset meg på lenge, prøver å slutte, og prøver å holde meg unna fristelser.

Jeg kjenner ikke til deres historie, men har kjæresten din alltid visst at han var bifil/homofil?

Kanskje han var i et forhold med henne ettersom han var usikker på legningen sin og at det derfor var vanskelig å dra fra dama. men at han nå har kommet fram til at han er homofil, og dermed vil ha deg?

(Det var bare en tanke som slo meg, ikke den mest reflekterte heller haha. Så beklager for det)

Uansett, så syntes jeg ikke at han har oppført seg bra verken mot henne eller deg. Så jeg hadde nok ikke latt han flytte inn hos meg før jeg i det minste fikk litt tid på å tenke over situasjonen. Han har jo tross alt vært utro mot deg.

Han sa faktisk han var homofil til meg, og ikke bi. Så det var sjokkerende at han hadde dame.

Ai,ai Hummels! :(

Bra du var sterk og sa nei til denne mannen. Han bringer nok ikke så mye godt med seg, i hvert fall ikke med det første.

En fast kjæreste kan være en god støtte gjennom vanskelige tider, så jeg forstår godt at du ønsker en partner. Bare husk at det er lettere for både deg og partneren, jo mindre problemer du har med deg inn. Noen problemer vil det alltid være, ingen er problemfrie, og helt uten mørke sider :)

Håper det ordner seg for deg, og det var leit å lese at han ikke var god mot deg.

Takk. Jeg prøver alltid å kvitte meg med problemer, men noen blir jeg aldri kvitt og så dukker det alltid opp nye!

Du virker som en skikkelig sympatisk fyr, får alltid så lyst til å gi deg en klem når jeg leser noe du har skrevet.

Anonymous poster hash: 0db4f...f4d

Takk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker faktisk ofte på fremtiden, men for meg ser det bare mørkt ut. Jeg tenker bare at det blir verre, jeg vet jeg burde sette i gang å gjøre noe med livet mitt, men det er det å begynne. Eneste jeg vil ha akkurat nå er et fast forhold.

Og det er der du tar helt feil! Framtiden blir verre for deg med årene, hvis du ikke gjør noe NÅ!

Ta det første steget, søk deg inn på utdanning!!! Jeg kan ikke få sagt dette sterkt nok! Du er en som har mye å gi til andre, særlig fordi du har opplevd mye selv, men også fordi du er så snill og god, og har empati. Bruk det aktivt i jobb. Søk deg inn på et 3-årig studie som gir deg kompetanse til å hjelpe andre. Eller sett deg det som mål mens du tar opp fag fra vgs.

Du KAN snu dette her, men du må gjøre en innsats. Når du begynner på skole, vil du oppleve at det krever mye av deg, men om du henger med fra uke til uke, så klarer du det fint. Gjør det du skal, og ta fri etterpå. Samtidig vil du få venner for livet. Både venner og venninner som du vil få et livslangt vennskap med.

Jeg regner med du har kun vgs fra før? Den gang måtte du lære litt om alt. Når du går videre på skole, lærer du om det du er interessert i, og det gir deg også LYST til å lære. Når du kommer ut i jobb etterpå, vil du kunne bruke din kompetanse på det du har lyst til. Å være på jobb, vil ofte gi deg like mye glede som du opplever i privatlivet. Så gi det en sjans, og ikke tenk at du er for sent ute! jeg tok min siste eksamen da jeg var 36, og jeg ser at det er mange som faktisk er i slutten av 40-åra som tar 3-årig utdanning.

Tenk over det. Jeg sier dette fordi jeg tror du har mye å gi til andre, og det bør du bruke i jobb.

Endret av Majott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd med i en jobb, men jeg måtte bare slutte. De på jobben var barer grusom frekke! Ellers aner jeg ikke hvilken utdannelse jeg skal ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke ruset meg på lenge, prøver å slutte, og prøver å holde meg unna fristelser.

Men søk hjelp så du har noen å fullstendig støtte deg på. Det vil komme fristelser, og faren for tilbakefall vil være der i lang tid.

Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du ikke at du hadde kjent ham lenge?

Har aldri spørsmålet "er du singel eller opptatt" kommet opp? Og hvis det har vært et tema, har han løyet om at han var singel når dere begynte?

Jeg syns det er så rart at du har kjent ham en stund, men aldri vært hjemme hos ham, møtt noen av familien eller vennene hans så de kunne avsløre det, aldri oppfattet at han hadde dame i det hele tatt?

Anonymous poster hash: dd771...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du ikke at du hadde kjent ham lenge?

Har aldri spørsmålet "er du singel eller opptatt" kommet opp? Og hvis det har vært et tema, har han løyet om at han var singel når dere begynte?

Jeg syns det er så rart at du har kjent ham en stund, men aldri vært hjemme hos ham, møtt noen av familien eller vennene hans så de kunne avsløre det, aldri oppfattet at han hadde dame i det hele tatt?

Anonymous poster hash: dd771...4b9

Vi var fuckfriends før vi ble sammen. Var som oftest hjemme hos meg eller ute et annet sted. Jeg har faktisk ikke tenkt over at jeg ikke har vert hjemme hos han. Har aldri brydd meg om det. Noe jeg skulle gjort :(

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...