Gå til innhold

Han fikk ei dames telefonnummer.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann og jeg var ute i går sammen med mange andre. Vi sitter sjelden opp på hverandre da vi er på fest. Så vi så ikke hverandre så mye. Da det var tid for å gå hjem, så fant jeg han ved ett bord hvor det satt en fire fem personer. Han satt og lagret telefonnummeret til hun ene damen som satt der! Han vet ikke at jeg vet det, for jeg sa ikke noe da. Usikker på hvordan jeg skal si det til han. Og jeg vet at det var det som skjedde. Det er det ingen tvil om.

Hvordan skal jeg få sagt dette? Bør jeg si noe i det hele tatt?



Anonymous poster hash: ea874...f17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Hvis du er så nysgjerrig så kan du vel spørre hvem hun dama var, som han fikk telefonnummer av.

Men det kan jo være mange grunner til det, kanskje de kjente hverandre fra før, hadde en eller annen felles interesse o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremfor å sitte å gruble og tru de verste ting så spør du rett og slett fyren. Svarene på hvorfor trenger nødvendigvis ikke handle om det verste. De var barndomsvenner. De jobber innenfor de samme tingene. Det var nye dama til en kamerat osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør ham da, så finner du ut av hvorfor han gjorde det. Kan jo bare ha vært en barndomsvenninne av han el en tidligere studievenninne/kollega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørr rolig men rett ut: "du jeg så du laget telefonnummeret til hun damen ved bordet i går. Hvorfor gjore du det?"

Så tar dere derfra.

Anonymous poster hash: 3f16b...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brusmaskin

Jeg utveksla nummer med en gift fyr for noen uker siden. Aner ikke hvorfor, husker ikke helt, og har ikke hørt noe eller tatt kontakt selv.

Noen ganger lagrer jeg numra til folk som er veldig masete med at jeg må ha nummeret deres, bare for at det skal bli stilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke bransje jobber han i? jeg er gift, men tar ofte nummeret til menn (og kvinner) på byen om jeg føler jeg senere kan få brukt de i jobbsammenheng. Er heller ikke noe jeg pleier å informerer mannen min om (ikke bevisst).

Spør han;)



Anonymous poster hash: 49f5b...426
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo sannsynligvis noe med jobb å gjøre. Hvis han ikke er av den utro flørtete typen.



Anonymous poster hash: 11fd9...f60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager spørres det på et forum om hva man tror mannen gjør når osv...? :blink:

Har man ingen kommunikasjon i forholdet?

Anonymous poster hash: e4d52...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremfor å sitte å gruble og tru de verste ting så spør du rett og slett fyren. Svarene på hvorfor trenger nødvendigvis ikke handle om det verste. De var barndomsvenner. De jobber innenfor de samme tingene. Det var nye dama til en kamerat osv.

Eh... Det sa eksen min også, da han drev og samlet på telefonnumre fra damer han møtte fra byen. "Vi har vokst opp i samme nabolag, vi er venner, gamle bekjente" osv. Bullshit. Viste seg at han datet (og hadde seg med) henne bak min rygg. Er uskrevne regler for hva man ikke gjør og ikke gjør i forhold, og dette er en av tingene man ikke gjør. En opptatt mann som gjør sånt, har mangel på sosiale antenner, folkeskikk, modenhet og moral.

Anonymous poster hash: 915fa...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Det sa eksen min også, da han drev og samlet på telefonnumre fra damer han møtte fra byen. "Vi har vokst opp i samme nabolag, vi er venner, gamle bekjente" osv. Bullshit. Viste seg at han datet (og hadde seg med) henne bak min rygg. Er uskrevne regler for hva man ikke gjør og ikke gjør i forhold, og dette er en av tingene man ikke gjør. En opptatt mann som gjør sånt, har mangel på sosiale antenner, folkeskikk, modenhet og moral.

Anonymous poster hash: 915fa...393

Du bruker et enkelttilfelle og sier at alle som tar imot telefonnumre er lik din ex. Må jeg forklare hvorfor det er idiotisk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bruker et enkelttilfelle og sier at alle som tar imot telefonnumre er lik din ex. Må jeg forklare hvorfor det er idiotisk?

Det er iallefall idiotisk å være så naiv og tro blindt på det som mannen sier, når han mottar telefonnumre av damer ute på byen...

Anonymous poster hash: 915fa...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall idiotisk å være så naiv og tro blindt på det som mannen sier, når han mottar telefonnumre av damer ute på byen...

Anonymous poster hash: 915fa...393

Ditt syn på verden og dine folk rundt deg må isåfall være trist. Tenk å bo i et slikt svart/hvitt verden, og stakkars fyr som ender opp med deg som må betale for feil og mangler som dine ex'er hadde.

Det å møte på bekjente på byen er ikke akkurat uhørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...