Gå til innhold

sønnen på 10, sover i samme seng som pappaen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er på jobb / nattevakt, så sover sønnen til samboeren min i vår seng. han er 10,5 år... Jeg føler at dette er litt rart, hva mener dere?



Anonymous poster hash: 63f16...fe6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge han ikke forventer å sove der når du er hjemme, er det vel ikke problem. Er en del unger som har stort behov for nærhet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det bare er når du jobber nattevakt syns jeg det er helt greit.

Jeg f.eks slet mye med mareritt i den alderen, og av og til var det ekstra trygt og godt å sove inntil mamma eller pappa.

For jeg tolker det som at det ikke skjer når du er hjemme? Hvis du måtte dele seng med gutten eller måtte finne deg et annet sted å sove hadde det gjort saken annerledes.

Anonymous poster hash: 64316...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en jente i familien min sov i samme seng som foreldrene sine til hun ble 14, ble ikke med på leirskole med skolen to ganger fordi hun var redd for å være borte fra foreldrene sine, og går nå til psykolog fordi hun er avhengig av moren sin



Anonymous poster hash: 79d65...97d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er bare når jeg er borte... Men er som dere sier, er vel kanksje en trang til nærhet.



Anonymous poster hash: 63f16...fe6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at han er en smuuuule avhengig av faren sin ja.

ts



Anonymous poster hash: 63f16...fe6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mener det er helt normalt.

mener også det er normalt å være avhengig av foreldrene sine når en er ti år.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov MELLOM foreldrene mine til jeg var ca 12... Det er hakket verre. Sov i "foreldresenga" når en av dem var borte omtrent til jeg flyttet ut, uten at det var noe rart med det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov i samme seng som mammaen min når vi var alene til jeg var ca 13. Hadde aldri noe problem med å overnatte borte og regner meg selv som rimelig normal og selvstendig som voksen.

Anonymous poster hash: ec59d...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi sov i samme seng som mamma til hun var 18, hver eneste freaking kveld.



Anonymous poster hash: b6976...4a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov inne hos mamma til jeg var 12 år i perioder. Jeg hadde panikkangst da.



Anonymous poster hash: 47a9d...e0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det bare var meg og mamma hjemme har jeg sovet sammen med henne og det hele livet. Gjør det fortsatt og jeg er 20 år! Det er bare koselig, spesielt nå som jeg har flyttet. Prater til langt på natt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 25 og sover i mammas seng når jeg er hos henne.. Dette har vi alltid gjort:-) som to venninder, prater om alt mellom himmel og jord før vi sovner. :-)

Anonymous poster hash: 110ec...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at mine jenter vil sove sammen med meg av og til, selv når de blir større! De er to år nå, og liker å kose med mammaen sin, håper det fortsetter!! Selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser..

Anonymous poster hash: 7c54f...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sov aldri i samme seng som mine foreldre etter jeg begynte på skolen, syns det er bare ekkelt!!

Anonymous poster hash: 65bc3...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du legger i "litt rart":

Noe et flertall av gutter på ti og et halvt år ikke gjør? Ja, antagelig, uten at jeg tror det føres statistikk. Hvis "rart" er alt utenfor det flertallet bedriver er det sikkert rart.

Noe å bekymre seg for? Nei, overhodet ikke. Han er ikke gammel, han klarer fint å sove for seg selv når du er der og det skader ingen som helst.

Synes ikke dette er noe å problematisere. Jeg er mann og var ute av sengen til mor og far lenge før fylte ti, enten en eller begge var hjemme, men dette høres likevel ikke bekymringsverdig ut i det hele tatt. Han er glad i fatter'n, trives med å sove i den sengen og klarer helt fint å sove alene også. Harmløst.



Anonymous poster hash: 93035...ae7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov i sammen med foreldrene mine til jeg ble 14. Var skikkelig pappajente og følte meg trygg når jeg lå på samme rom som dem. Men familien min har blitt utsatt for truing og har hatt noen veldig skumle hendelser, og dette resulterte i at jeg og min bror ikke turte å sove unna foreldrene våre. Vi har nå blitt eldre og broren min flyttet ut allerede som 16 åring og klarer seg helt fint! Ikke noe problem det :-) men var hjemmekjær og må si jeg hadde problemer med å sove borte når jeg var yngre

Anonymous poster hash: b4b47...746

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...