Gå til innhold

Kjæresten min slår opp med meg om jeg ikke blir tynnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da kommer han hvert fall tiøå dumpe deg i løpet av/etter en graviditet. Med mindre man går helt ape bananas som fotballfrua, hardtrener fem dager i uka og klemmer ut en minibaby på 2 1/2 kg så er man nødt til å regne med noe kroppslig forfall etter gjennomgåtte svangerskap.

Anonymous poster hash: 9277f...e13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har lagt på deg endel etter dere ble sammen (5+++) så har jeg en viss forståelse for det, men ikke om du ser ut som du gjorde når dere ble sammen.

Min samboer har bestilt time for hårtransplatasjon i januar fordi jeg ikke tenner like mye på han lenger. Han hadde jo en fyldig hårmanke da vi møttes.

Anonymous poster hash: ef8ba...e01

Seriøst? Så når puppene dine blir litt mer hengete og slunkne så blir det en selvfølge for deg å legge deg under kniven for at kjæresten din fremdeles skal bli kåt? Huff jeg kan nesten love deg at innerst inne så er kjæresten din skuffa over deg, fordi du er så overfladisk og syna mindre om ham pga noe så banalt som han ikke engang kan noe for!

Anonymous poster hash: 9277f...e13

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har lagt på deg endel etter dere ble sammen (5+++) så har jeg en viss forståelse for det, men ikke om du ser ut som du gjorde når dere ble sammen.

Min samboer har bestilt time for hårtransplatasjon i januar fordi jeg ikke tenner like mye på han lenger. Han hadde jo en fyldig hårmanke da vi møttes.

Anonymous poster hash: ef8ba...e01

Newsflash: folk eldes! Å forvente at partner skal opprettholde utseendet sitt i år etter år er både naivt og ekstremt overfladisk. Hva om hårtransplantasjonen blir mislykket, noe som skjer relativt ofte, dumper du ham da? Hva om du ser annerledes ut nedentil etter 2-3 fødsler, greit at han går fra deg da?

Anonymous poster hash: 9277f...e13

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tingelinling

Tja. Vil du virkelig gi kjæresten valget om han skal slå opp eller ikke?

Ta grep og velg selv; enten slanker du deg for å beholde ham, eller så går du fra ham og har den kroppen du selv trives best med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newsflash: folk eldes! Å forvente at partner skal opprettholde utseendet sitt i år etter år er både naivt og ekstremt overfladisk. Hva om hårtransplantasjonen blir mislykket, noe som skjer relativt ofte, dumper du ham da? Hva om du ser annerledes ut nedentil etter 2-3 fødsler, greit at han går fra deg da?

Anonymous poster hash: 9277f...e13

Hvorfor skal ikke jeg kunne stille krav til han når det er så åpenbart at KG mener at kvinner skal stilles krav til. Vi skal brunes, slankes, trenes, farges og sminkes. Hvorfor skal gutta slippe unna med ingenting? Om det er greit for en mann å dumpe dama pga vekt, rynker, manglede forfengelighet osv. så må det være greit å stille krav andre veien å. Jeg gidder ikke eldes å jobbe hardt som faen for å holde meg mest mulig lik "utgangspunktet" om ikke han gjør akkurat det samme. Likestilling er det.

Anonymous poster hash: ef8ba...e01

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Så når puppene dine blir litt mer hengete og slunkne så blir det en selvfølge for deg å legge deg under kniven for at kjæresten din fremdeles skal bli kåt? Huff jeg kan nesten love deg at innerst inne så er kjæresten din skuffa over deg, fordi du er så overfladisk og syna mindre om ham pga noe så banalt som han ikke engang kan noe for!

Anonymous poster hash: 9277f...e13

Mange damer kan ikke noe for magefett feks. noen har en liten kul nederst på magen som ikke går bort samme søren hva du gjør om du ikke opererer den. Vi kan ikke noe for at det kommer rynker, at kroppen blir annerledes etter graviditet osv. Vi kan heller ikke noe for at tyngdekraften jobber i mot kroppen når man eldes, så hvorfor skal jeg jobbe hardt å ikke han?

Her slår vi ett slag for likestilling. Skal jeg, så skal også han ;)

Anonymous poster hash: ef8ba...e01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke grusomt å ønske seg en partner som deler ens syn på hva som er viktig her i livet.

TS sier jo at fyren hennes er en treningsnarkoman som hater fett. Han passer sikkert bedre sammen med en annen treningsnarkoman som også hater fett.

Og TS får det sikkert bedre med en fyr som hun har mer felles interesser med.



Anonymous poster hash: 6b1c6...6cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite problem, og trenger virkelig hjelp til å finne ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten min fortalte plutselig at han ikke ville være sammen med meg lenger og jeg ble selvfølgelig knust. Jeg skjønte det lå noe mer ved det her og fikk tilslutt ut at det er fordi han skulle ønske jeg var tynnere og så mer "fit" ut. Jeg har hele tiden vist at han virkelig hater fett, og at han skulle ønske jeg så bedre ut. Han er også en treningsnarkoman! Jeg har selvfølgelig litt for mye av det gode rundt magen, men er ikke overvektig. Jeg trener endel og prøver å spise sunt, men er vanskelig å gå ned i vekt. Jeg vil veldig gjerne gå ned i vekt også, så det hadde vært godt for oss begge. Men skal jeg godta dette? Er det greit? Og hva om det plutselig kommer noe nytt han ikke liker ved meg? Jeg elsker han utrolig mye og alt annet med oss er helt supert! Vi har det utrolig bra sammen og vi har en veldig god kjemi og alt stemmer. Derfor dette er veldig vanskelig. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: e2855...6a5

Da trener du mer, spiser litt mindre av det som gjør at du legger på deg. Bli slank, veltrent og lekker.

Så dumper du ham! :nigo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han er frekk og umoden. Hvis han elsker deg like mye tilbake så hadde han faktisk ikke tatt opp vekten din som et problem (?) i deres forhold. Du sier dere har god kjemi osv. Det ser ikke ut til at han bryr seg om det. Jeg anbefeler deg at du vurderer hele forholdet med han før han dumper deg for vekten din.

Mulig jeg tar feil, men dette er mine meninger..

Håper det ordner seg for deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange damer kan ikke noe for magefett feks. noen har en liten kul nederst på magen som ikke går bort samme søren hva du gjør om du ikke opererer den. Vi kan ikke noe for at det kommer rynker, at kroppen blir annerledes etter graviditet osv. Vi kan heller ikke noe for at tyngdekraften jobber i mot kroppen når man eldes, så hvorfor skal jeg jobbe hardt å ikke han?

Her slår vi ett slag for likestilling. Skal jeg, så skal også han ;)

Anonymous poster hash: ef8ba...e01

Så du legger deg altså gjerne under kniven innimellom for å prøve å opprettholde et ungdommelig utseende? Shit med slike verdier i livet så håper jeg du ikke planlegger å få barn.

Anonymous poster hash: 9277f...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke grusomt å ønske seg en partner som deler ens syn på hva som er viktig her i livet.

TS sier jo at fyren hennes er en treningsnarkoman som hater fett. Han passer sikkert bedre sammen med en annen treningsnarkoman som også hater fett.

Og TS får det sikkert bedre med en fyr som hun har mer felles interesser med.

Anonymous poster hash: 6b1c6...6cb

Signerer denne. Hadde en kjæreste en gang som ble skikkelig sur om jeg spiste en sjokolade, og som spiste grønnsakssuppe til middag tre daget i uka. hasta la vista baby...

Anonymous poster hash: 9277f...e13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal ikke jeg kunne stille krav til han når det er så åpenbart at KG mener at kvinner skal stilles krav til. Vi skal brunes, slankes, trenes, farges og sminkes. Hvorfor skal gutta slippe unna med ingenting? Om det er greit for en mann å dumpe dama pga vekt, rynker, manglede forfengelighet osv. så må det være greit å stille krav andre veien å. Jeg gidder ikke eldes å jobbe hardt som faen for å holde meg mest mulig lik "utgangspunktet" om ikke han gjør akkurat det samme. Likestilling er det.

Anonymous poster hash: ef8ba...e01

Ja for forumet på KG har jo fasiten på alt?

Anonymous poster hash: 9277f...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvor mye du veier?

Anonymous poster hash: 0d9ef...622

Ja, det kunne vært interessant å vite vekt og høyde.

Anonymous poster hash: 3ec3c...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Elsker du han egentlig når du ikke engang er villig til å spise litt mindre snop for han?

For en dustete kommentar! Når trådstarter ikke er overvektig (jeg forutsetter at hun har en normal BMI), så bør kjæresten hennes virkelig ikke være så overfladisk. Jeg mener trådstarter bør finne noen som virkelig elsker henne. Enig med de over her som mener hun bør slå opp med ham før han gjør det, og heller skylde på IQ'en hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Kan jeg spørre om hvor mye du veier?

Anonymous poster hash: 0d9ef...622

Det er jo ikke bare vekt som er interessant her. BMI er det viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ett forhold avgjøres på vekta til dama (eller mannen for så vidt), så er det ikke noe sunt forhold.

En ting er jo dersom den ene er sykelig overvektig, men når man er normalvektig og trener og gjør sitt for å holde seg i form (kontra a la seg 'forfalle') så burde det ikke vært noe forhold.

Fyren her høres ut til å veldig umoden og meget fokusert på det ytre.



Anonymous poster hash: 819fe...7e2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Dakar....

Ehm, jo takk... Eg sa aldri at det var synd i meg. Eg har gode gener som gjør det vanskelig for meg å legge på meg. Når det er sagt så har kroppen min forandra seg veldig fra eg var 19 år, aktiv, sunn, stram og var på grensa til undervektig sjølv om eg spiste alt eg orka. Det var sånn min kropp alltid hadde vore. No har eg ikkje kunne trene på nesten to og eit halvt år, eg har lagt på meg mange kilo (sikkert rundt 10 kg, eg veger meg nesten aldri) men er fortsatt ikkje lubben eller noko. Har gått opp ein-to klesstørrelser, har fått cellulitter, slappe lår og strekkmerker (trudde ikkje eg skulle få det før eg vart gravid siden eg slapp unna i tenårene). Så nei, eg er ikkje tjukk, er normalvektig, men har ikkje idealkroppen lenger heller.

Likevel elsker samboeren min meg. Med strekkmerker og cellulitter. Og det var det eg prøvde å si til TS at ho også fortjener! Alle fortjener nokon som elsker ein sjølv om kroppen forandrer seg i perioder!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare vekt som er interessant her. BMI er det viktige.

BMI er jo forsåvidt basert på vekt og høyde? Og jo jeg lurte på vekten, jeg bryr meg lite om BMI..

Anonymous poster hash: 0d9ef...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...