Gå til innhold

Hvis han gir deg gaver for sex og du stikker av med gavene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fyr på typ 52 år har lyst til å være med meg på shopping og kjøpe masse dyre klær, da snakker vi klær til flere 1000 kroner. Hvis jeg blir med han hjem etterpå for å ha sex, hva skjer hvis jeg stikker av med gavene før vi stikker hjem til han. Kan han anmelde meg for tyveri da? For uansett sum så kommer jeg ikke til å prostituere meg ut, han har tilbudt masse(100 000 i måneden).



Anonymous poster hash: f2ce3...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, han kan ikke anmelde deg for at du ikke vil være prostituert :P Så selvsagt kan du gjøre det :) Men det er ganske slemt.



Anonymous poster hash: 65021...3df
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo på en måte for å straffe han da om du skjønner, for jeg er under 18 år og derfor synes jeg ikke at han skal operere på den måten. Dessuten har han en årslønn på 5,1 mill så tror ikke å kjøpe litt klær til meg kommer til å skade han.



Anonymous poster hash: f2ce3...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi faen i å lure til deg klær på den måten. Skaff dine egne penger jente!! Du vet hvordan du får penger.

Endret av Hummels
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han KAN anmelde deg, men tviler på at han ville gjort det... Hva han skal si? At du tvang han til å trekke kortet?

Politiet vil nok uansett henlegge saken på grunn av 'bevistets stilling' (eller manglende 'stilling' i denne saken :fnise: )

Bare utnytt han, det han gjør er da totalt feil. Lær han det :D



Anonymous poster hash: eeb0c...2d8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan bli så forbannet at han skader deg og/eller voldtar deg.

Tenk deg om mange ganger før du risikerer dette!!

Anonymous poster hash: 9b2fe...7d3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fyr på typ 52 år har lyst til å være med meg på shopping og kjøpe masse dyre klær, da snakker vi klær til flere 1000 kroner. Hvis jeg blir med han hjem etterpå for å ha sex, hva skjer hvis jeg stikker av med gavene før vi stikker hjem til han. Kan han anmelde meg for tyveri da? For uansett sum så kommer jeg ikke til å prostituere meg ut, han har tilbudt masse(100 000 i måneden).

Anonymous poster hash: f2ce3...51f

Er dyre klær virkelig verdt sex med han her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke gitt mitt virkelige navn til han da så han vet ikke hvem jeg er, men er jo risky selvfølgelig.



Anonymous poster hash: f2ce3...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å ha sex me han eller noe seksuelt, greia var å stikke av før den tid!



Anonymous poster hash: f2ce3...51f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å ha sex me han eller noe seksuelt, greia var å stikke av før den tid! Anonymous poster hash: f2ce3...51f

Tror du ikke han er forberedt på at du kan prøve det? Du kjenner ham vel ikke så godt?

Anonymous poster hash: b77e7...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Jeg tenker mer; greit du ikke prostituerer deg til klær, men du utnytter allikevel en mann til å kjøpe klær og accessories til deg.

Det er jo tydelig at han gjør dette for å ha deg til sengs?

Du er mer bekymret for at du ikke vil ha sex med han og mulig anmeldelse fra hans sin side dersom du stikker av med handleposene.

Du bryr deg ikke om at du utnytter han i første omgang uansett?

Tjen heller penger og spar selv til eksklusive klær, enn å være med på å lure menn ;)

(Etter min mening lurer du denne mannen i denne situasjonen i håp om sex med deg, mot at han kan kjøper deg dyr garderobe)

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rik, pedo pervo som vil kjøpe seg til sex med en mindreårig? Har overhodet ingen sympati med han. Utnytt han alt du kan TS, ha i alle fall ikke sex med han! Regner med han er ganske stygg også, så desperat han er. Han skal kjøpe klær til deg med sine penger, selvsagt kan han ikke anmelde deg. Politiet vil være mer interessert i gamlingen som prøver å kjøpe ungjenter. Det du må vurdere er om det er praktisk mulig; hvordan og når kommer du deg unna? Vil du møte på han igjen? Er han farlig? For han høres jo ikke frisk ut.

Anonymous poster hash: a9339...0db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du ikke syntes det var ekkelt å ta imot noe fra han, uansett sex eller ikke? " kan jeg få den, kan jeg få den?"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har aldri møtt han, men tror blindt på at han har en årslønn på mange millioner?

Og han lokker med klær og dyre ting for å få til et møte?

Hva tror du egentlig kommer til å skje?

Du rissikerer å bli dratt inn i en bil, kjørt ut i gokk og voldtatt!

Det å kjøpe klær til deg er et påskudd for å treffe deg!

Det er som når ekle menn tilbyr småunger godteri og kattunger for å lokke de med!

Slett han, blokker han og glem han!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del hadde ikke følt meg komfortabel i klær jeg har lurt til meg, gammel gris eller ei. Ville følt meg skitten, da jeg vet grunnen til at jeg har klærne er at en gammel gris ville kjøpe meg med dem.



Anonymous poster hash: 65d3e...5cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du planlegger å utnytte og lure en gammel mann fordi du har lyst på noen fine klær? Tenåringer altså...



Anonymous poster hash: 20788...825
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, ikke tro på det med 100.000kr i måneden.. tror ikke det er sant. For det andre, vil det være verdt lureriet for noen stykker klesplagg? ikke smykker eller kontanter i stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...