Gå til innhold

Fikk en ungjente til sengs - fikk et nytt syn på meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje den pene unge jenta akkurat nå sitter og ler sammen med venninnene sine om den halvgamle fyren hun pådro seg i helga ;.)

Bevares, hvis lykken er jenter i starten av 20-åra, så fint for deg. Men ikke driv og vær utro med hun du er sammen med! Gjør det slutt på en ordentlig måte, hun fortjener ikke en som driver og sjekker opp andre (det gjelder selvfølgelig uansett hvor gamle de er).



Anonymous poster hash: bb0a9...10d
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å giiiid! Kroppen min forfaller, men trening, helse og trivsel er svaret på alt.

Anonymous poster hash: d0e70...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tenker nok:jeg våknet opp med en eldgammel, heslig fyr.

Anonymous poster hash: d0e70...035

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ser kritikken hagler i kg-stil. Men for den som trener og holder seg i form, er det ingen stor sak å få et forhold. Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak. Beklager - er på farten. Men skal komme tilbake og svare mer utdypende senere.

Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

:skratte:

Altså om dette er det du har trukket ut av 30 år med dameerfaring, da tror jeg nok du bare skal holde på dama di :) MEN med dette sagt, skal det sies at jeg mener eldre menn har en større sjanse til å få yngre bytter som man kan holde på, enn eldre damer. Dette er en generalisering, men det er fordi menn ofte eldes bedre enn damer. Etter min erfaring blir menn kjekkere med alderen, mens damer ikke er fullt så heldig. Om du i tillegg er suksessfull og har mye penger etc. så vil jo sjansen øke ytterligere ;) Altså se nå bare på Hugh Hefner (han er et ekstremt eksempel, men an example no less)

Anonymous poster hash: 3bcce...d69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg bruker å si når damer på min alder rakker ned på ungjentene - unge damer holder meg ung.

Da kommer surleppa gitt!



Anonymous poster hash: 16e65...266
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun hadde nok øl-briller :fnise: ingen normal 20-23 åring ville vel vært sammen med en nesten 40åring-sex ja, forhold nei.

Tja, det finnes nok av kvinner der ute, bare se på Sandra Lyng Haugen.

Hun har jo vært sammen med en 40-åring og en på nesten 50...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen. Ser kritikken hagler i kg-stil. Men for den som trener og holder seg i form, er det ingen stor sak å få et forhold. Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak. Beklager - er på farten. Men skal komme tilbake og svare mer utdypende senere.

Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Hahahahhahaah 😂😂😂😂 jada! Du får nok et fast forhold til en 20-åring skal du se! Blir dritfett når hun tar deg med på fest med vennene sine og folk lurer på hvorfor hun kommer drassende på fatter'n! Utdatert er du også og du kommer neppe til å henge med i samtalen da du så vidt forstår kodene og uttrykkene de bruker. Også når hun begynner å studere og drar på fadderfester i ukedagene og fester med unge kjekkaser mens du må tidlig til sengs pga jobb blir det god stemning! Høhø nei du blir nok en klump om foten hennes temmelig rask helt til hun dumper deg for en ung og kjekk fyr som er på samme stadiet i livet som henne. En 40-åring midt i midlivskrisen er ikke så sexy for ungjenter som du skal ha det til ;)

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent med å dumpe hun du har. Greit å ha noen å dele utgifter med. Og kos deg videre med de yngre :)

Anonymous poster hash: 87cb9...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det finnes nok av kvinner der ute, bare se på Sandra Lyng Haugen.

Hun har jo vært sammen med en 40-åring og en på nesten 50...

ligger i setningen "HAR".

har selv vært med en nesten 40+ når jeg var 19, kunne aldri tenkt å dele livet mitt med han... skammer meg faktisk! skal ikke se at det ikke finnes unntak altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahhahaah 😂😂😂😂 jada! Du får nok et fast forhold til en 20-åring skal du se! Blir dritfett når hun tar deg med på fest med vennene sine og folk lurer på hvorfor hun kommer drassende på fatter'n! Utdatert er du også og du kommer neppe til å henge med i samtalen da du så vidt forstår kodene og uttrykkene de bruker. Også når hun begynner å studere og drar på fadderfester i ukedagene og fester med unge kjekkaser mens du må tidlig til sengs pga jobb blir det god stemning! Høhø nei du blir nok en klump om foten hennes temmelig rask helt til hun dumper deg for en ung og kjekk fyr som er på samme stadiet i livet som henne. En 40-åring midt i midlivskrisen er ikke så sexy for ungjenter som du skal ha det til ;)

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

Skal si du ble såret!

Anonymous poster hash: db0b1...33a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ser kritikken hagler i kg-stil. Men for den som trener og holder seg i form, er det ingen stor sak å få et forhold. Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak. Beklager - er på farten. Men skal komme tilbake og svare mer utdypende senere.

Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Hahhaha, morsomt. Man vil gjerne ikke ha et forhold til en man velger å ha ons med.

Jenta du møtte på var sikkert en av de med gammel mann-fetish, eller en som våknet med tidenes fylleangst dagen etter.

Er 20 selv, og verken jeg eller noen av de jeg kjenner ville hatt seg med en middelaldrende mann i midtlivskrisen. Tanken er faktisk frastøtende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahhahaah jada! Du får nok et fast forhold til en 20-åring skal du se! Blir dritfett når hun tar deg med på fest med vennene sine og folk lurer på hvorfor hun kommer drassende på fatter'n! Utdatert er du også og du kommer neppe til å henge med i samtalen da du så vidt forstår kodene og uttrykkene de bruker. Også når hun begynner å studere og drar på fadderfester i ukedagene og fester med unge kjekkaser mens du må tidlig til sengs pga jobb blir det god stemning! Høhø nei du blir nok en klump om foten hennes temmelig rask helt til hun dumper deg for en ung og kjekk fyr som er på samme stadiet i livet som henne. En 40-åring midt i midlivskrisen er ikke så sexy for ungjenter som du skal ha det til ;)

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var ung student, opplevde jeg ei dame som hadde våknet opp med en gamling. Hun hadde tidenes anger og fylleangst ever.....

Anonymous poster hash: d0e70...035

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i et fast forhold i det 9. året med en kvinne som jeg er veldig glad i. Hun er 30, jeg 39. Jeg føler lilevel at det mangler noe i forholdet vårt - tiltrekning og begjær. Vi har mersom blitt venner. Og selv om jeg er glad i henne, så hender det ofte jeg tenker at hun kanskje burde ta litt bedre vare på kroppen sin. Hun er ikke direkte tykk, men det vises dessverre at hun aldri trener.

Til nå har jeg tenkt at dette er noe jeg bør finne meg i - vi er jo tross alt ikke 20 lenger noen av oss, og utseende er jo ikke det viktigste.

Men så skjedde det store. Jeg var på et utested og ei jente som nylig var blitt 20 flørtet med meg. Hun var slank , veltrent og tiltrekkende på alle måter. Jeg klarte ikke å motstå fristelsen , og ble med henne hjem. Selv om jeg sitter med en klump i magen nå, og har ekstremt vondt av min samboer, må jeg innrømme at jeg hadde glemt/fortrengt hvor herlig en kvinnekropp kunne være. Det gikk rett og slett opp for meg hva jeg har gått glipp av. Og det fikk meg også til å innse at jeg faktisk ikke trenger å "ta til takke" med noe. Jeg kan faktisk få en lekker ungjente om jeg vil. Må si at selvtilitten min fikk en "boost", og at dette kanskje var det lille som skulle til for å "dytte" meg ut av forholdet. Flere som har gått ut av et forhold pga. en slik aha-opplevelse?

Må legge til at jeg skjønner at det jeg har gjort er galt, men nå er jo skaden skjedd..

- hilsen "nyoppdaget" kjekk mann

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Høres mer ut som en tulling med ølvom, som synes det er kult å fortelle andre at han omsider greidde å være utro (som om det i utgangspunktet er noe å skryte av).

Idag kan faktisk de fleste få seg noe på byen – menn som kvinner. Tipper forøvrig du var full og ikke så at hun var ei burugle!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Ser kritikken hagler i kg-stil. Men for den som trener og holder seg i form, er det ingen stor sak å få et forhold. Jeg tror absolutt at jeg kan ha sjans til å få et forhold til en ung jente. Jenter ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak. Beklager - er på farten. Men skal komme tilbake og svare mer utdypende senere. Ts

Anonymous poster hash: 17a17...b5a

Joho! Jorda kaller på ts så han kan plante beina på jordet igjen :rope:

Du fikk deg en ligg med en 20 år gammel jente som mest sannsynlig hadde på seg ØLBRILLER!!! Også prøver du å fortrenge sannheten med å si at jenter ikke ligger med menn de ikke ser på som kjærestemateriale. ÅH joda! det gjør unge damer, såvel som eldre. Skal innrømme at jeg selv i mine yngre dager hadde meg med en eller to jeg overhodet ikke ville spist frokost med resten av livet. Kan sikkert få deg en 20 åring du, men er ikke sikkert hun er like flott som ons`en din. Dessverre så er heller ikke de som er 20 i dag, 20 så lenge. Men da er det vel bare til å bytte henne ut? Pass på deg selv også da og tren regelmessig. Sies visst at menn holder seg bedre enn damer med alderen, men det må være reinspikka løgn som menn forteller seg selv for å holde motet oppe, for jeg ser dem nesten aldri. Men derimot ser jeg mange flotte damer som er flinke til å ta vare på seg selv og ser fantastiske ut, "40,50 åringer :danser: (så det så)

Endret av wintergirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal si du ble såret!

Anonymous poster hash: db0b1...33a

Såret? Jeg er tidlig i 20-årene så hvorfor skulle jeg bli såret over at TS puler ei på 20? Sorry Mac, prøv igjen når jeg er 45!

Ser fortsatt for meg TS på studentfest med "dama" - tidenes kleinar 😂😂 gir han to uker på å keep up med en 20-åring før han føler seg gammel. Veldig veldig gammel.

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sorry men "kvinner ligger stort sett ikke med menn de ikke ser på som kjærestemateriale, dette er en kjent sak" lol hvor gammel er du egentlig'a?? Kanskje det var sånn den gangen du gikk på "friertokt for å finne en ung pike å kurtisere" men i nyere tid, aka etter 60-tallet så har dette forandret seg. Newsflash.

Jenta pulte deg for gøy og i dag er du nok glemt. Evt kilden til en god latter i venninnegjengen! Hoho 😜😂

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såret? Jeg er tidlig i 20-årene så hvorfor skulle jeg bli såret over at TS puler ei på 20? Sorry Mac, prøv igjen når jeg er 45!

Ser fortsatt for meg TS på studentfest med "dama" - tidenes kleinar 😂😂 gir han to uker på å keep up med en 20-åring før han føler seg gammel. Veldig veldig gammel.

Anonymous poster hash: 1436d...d3b

Hvorfor heller ikke støtte han. Jeg skal ikle skryte av at han klarte å ligge med 20 åring, som om det er vanskelig. Men hvis det oppmuntrer han så burde vi ønske han lykke til. Hva skal han med en gammel dame?

Ts; er 19 selv og kan godt invitere deg på fester der det er fullt av 19-20 åringer. Du kommer til å kose deg ;) ;)

Anonymous poster hash: db0b1...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...