Gå til innhold

Innlegg for oss som savner eksen..


Breakeven

Anbefalte innlegg

Vinna..jeg kjenner meg igjen i følelsene dine. Jeg har trodd lenge at jeg har kommet langt, men i det siste har jeg savnet han mer enn vanlig..og jeg ønsker han så fryktelig tilbake. Men innerst inne gjør jeg ikke det..tror jeg savner mest å ha en kjæreste. Kanskje en som kan fylle det tomrommet, men det er jeg heller ikke klar for. Men jeg vil heller ikke være alene, så hva skal jeg gjøre? Jeg har gått rundt med denne følelsen i nesten et halvt år, det er utrolig slitsomt og jeg gleder meg til det slipper helt tak.

Jeg mener, jeg har det jo fint i hverdagen osv, smiler og ler, men som et ordtak sier; "it's a hard thing faking a smile, when you feel like you're falling apart inside'

Mitt mål er faktisk å bli 100% lykkelig alene, for jeg vet det er det jeg må, går jeg tilbake til eksen så er jeg tilbake i det samme gamle mønsteret, da har disse 4 månedene vært forgjeves. Jeg er vel bare utålmodig, det tar tid, men jeg har lei av å ha disse følelsene og tankene i bakhodet hver jævla dag.

Hva enn jeg gjør er han der i tankene mine, hver minste ting minner meg om han, jeg lever enda litt i fortiden, klarer ikke helt gi slipp. Når skal jeg klare å gi helt slipp på min første kjærlighet? Når skal jeg slutte å gråte og ikke minst innse at han ikke er verdt det? Hva om jeg alltid kommer til å tenke sånn her? Jeg er redd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjer med at eksen skal sende meg melding kl halv 4 om natta og spørre hva som skjer, men ikke svare når jeg svarer om morgenen..drit i å kødd med hodet mitt..argh, seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane
Skjer med at eksen skal sende meg melding kl halv 4 om natta og spørre hva som skjer, men ikke svare når jeg svarer om morgenen..drit i å kødd med hodet mitt..argh, seriøst.

Fylla har skylda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles utrolig godt å vite at andre føler det samme som meg. Kjenner meg igjen i masse av det som står her. Det er skikkelig vanskelig å komme over eksen, selv om han noen ganger var en kødd. Man tenker jo gjerne på de gode tingene...

Kommer sikkert tilbake senere og skriver noe dritt han har gjort. Men akkurat nå hjalp det bare å vite at jeg ikke er den eneste med disse følelsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylla har skylda?

Det var natt til mandag så tviler..

Edit: han svarte sånn 14 timer etter jeg hadde svart han..den fyren der ass, har fortsatt taket på meg. Hater det.

Endret av Breakeven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan ikke være mye tak i deg hvis DEN fyren har tak i deg. Kjerp egget og slutt å se ut som navlen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke være mye tak i deg hvis DEN fyren har tak i deg. Kjerp egget og slutt å se ut som navlen din!

Ehh..unnskyld? You don't know me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du er som en åpen bok lille jente.

Dramadronning med forkjærlighet for enegelske uttryk og null... selvinnsikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er som en åpen bok lille jente.

Dramadronning med forkjærlighet for enegelske uttryk og null... selvinnsikt!

Man lærer så lenge man lever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var natt til mandag så tviler..

Edit: han svarte sånn 14 timer etter jeg hadde svart han..den fyren der ass, har fortsatt taket på meg. Hater det.

Nå er du jo megatulling. det er jo du som først valgte å ikke svare på tekstmeldingen da den først kom, ergo så viste du jo at du ikke priorerte ham i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megatulling var litt brått. Men hallo, jeg mener hvis man ikke svarer med en gang på en melding man mottar, men heller venter mange timer så man jo selvsagt forstå at den andre parten også venter med mange timer med å svare. Det var jo ikke så viktig å svare med en gang for deg, så hvorfor skulle det være det for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du jo megatulling. det er jo du som først valgte å ikke svare på tekstmeldingen da den først kom, ergo så viste du jo at du ikke priorerte ham i hvertfall.

Jeg lå bare og sov, unnskyld meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Kan ikke være mye tak i deg hvis DEN fyren har tak i deg. Kjerp egget og slutt å se ut som navlen din!

Det er mulig jeg har tungt for det, men hva i all verden betyr "kjerp egget"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da så, hva var det han skrev i teksmeldingen da? Om du hadde gutter på besøk eller om du ville ha guttebesøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da så, hva var det han skrev i teksmeldingen da? Om du hadde gutter på besøk eller om du ville ha guttebesøk?

Nei, det var ikke noe big deal liksom. Han bare spurte hva som skjer og nå tekster vi og mimrer om sexlivet vårt..jadda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på de gode gamle dager hvor han strøk deg oppover armen og det kilte noe aldeles og dere lo og snakket lavt sammen. Joda godt å minne gode gamle dager.

Men først skriver han en sexfortelling midt på natta, - når du våkner neste dag så skriver du videre, - også venter du fjorten timer på å få høre slutten av fortellingen!! Skjønner godt at du blei skuffa. Jeg hadde blitt dritsur om jeg sendte dama en tekstmelding på natta hvor jeg minner henne på at det kiler i tissen hver gang jeg tenker på henne, - så må jeg vente over et halvt døgn på svaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte på de gode gamle dager hvor han strøk deg oppover armen og det kilte noe aldeles og dere lo og snakket lavt sammen. Joda godt å minne gode gamle dager.

Men først skriver han en sexfortelling midt på natta, - når du våkner neste dag så skriver du videre, - også venter du fjorten timer på å få høre slutten av fortellingen!! Skjønner godt at du blei skuffa. Jeg hadde blitt dritsur om jeg sendte dama en tekstmelding på natta hvor jeg minner henne på at det kiler i tissen hver gang jeg tenker på henne, - så må jeg vente over et halvt døgn på svaret...

Det begynte jo ikke med det da..vi snakket vanlig først så ble vi litt kinky og så begynte vi å mimre om steder vi har hatt oss osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vært kriminelt det der, - å sitte å mimre og godsnakke med eksen om gode hemmeligheter dere kun har til felles og som ingen andre menenske kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EmilyLane

Vanskelig det der... Men pass på at du ikke faller i fella min venninne gjorde.

Exen hennes begynte å sende henne slike meldinger, hun tok det som et tegn på at han var interessert igjen og valgte å møte ham. De hadde sex, og etter det behandla han henne som luft igjen, til det igjen var til for en runde.

Nå sier jeg ikke DIN ex er sånn, men vær forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han begynte å snakke om det ja, men jeg sa jeg ikke var intressert i mer tøm og røm. Jeg sa jeg vil ha sex med han, men jeg kan ikke fordi det kompliserer ting. Så sa han du kan jo bare sove hos meg, da sa jeg du vet det alltid ender med sex, og da sa han at han bare ville holde rundt meg. Men jeg stoler ikke på han og er utrooolig forsiktig når det gjelder han, det er som å leke med ilden. Jeg vet hvis jeg havner i en situasjon som gjør at det kan ende med sex så klarer jeg ikke stå imot, jeg er rett og slett for svak.

Jeg sa at jeg trodde han ikke mente det han sa, men han stod på det at han respekterte at jeg ikke ville ha sex med han og at han bare ville være med meg osv..men jeg tar det med en klype salt. Sa også at hvis han mener det han sier nå om 1 uke så kanskje vi kan møtes, men da blir det ute på en café eller noe, får først se hvordan det går. Da merker jeg fort om han er intressert i å henge med meg eller om han bare er kåt. Men jeg må innrømme jeg blir forvirra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...