Gå til innhold

Innlegg for oss som savner eksen..


Breakeven

Anbefalte innlegg

Gjest LanaLane

Dyregod, han har det helt sikkert kjipt på en eller annen måte. Uansett om det var han som slo opp eller ikke, så har man endel man må venne seg til etter et brudd.

Jeg skjønner at du vil ha svar, men siden han ikke vil snakke med deg, kanskje han ikke har et? At han er feig, dust og alle de slemme superlativene i ordboka?

Min x begynner å vise interesse for meg, men jeg biter ikke på en skit. Jeg er ingen dokke som han kan kose med når han vil, ha sex med når det passer ham og forvente at skal høre på hvor fantastisk han er.

Det er han som sender meldinger til meg nå, han som ringer, han som lurer på om vi skal finne på noe. Jeg er bare likegyldig (prøver iallefall). Sender en mail til venninna mi eller ringer henne om jeg nesten sprekker, viser ikke følelser foran ham mer noe som tydeligvis får ham til å bli enda mer interessert. Jegerinstinkt fra helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest farge

Savner min ex mer enn noe annet..han er ingen drittsekk,og avstand skilte oss...han er og blir min største kjærlighet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Savner min ex mer enn noe annet..han er ingen drittsekk,og avstand skilte oss...han er og blir min største kjærlighet <3

Hvor lenge siden ble det slutt? Avstand skilte oss også, men det hadde ikke behøvd det om min x ikke var en selvgod, feig og empatiløs skitstøvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*

Hei. synes dere er heldige som hvertfall har greid å gjort alle disse mennene deres til ekser. Jeg er i et forhold jeg vil ut av,er sammen med en typisk egoistisk usympatisk fyr,men av en eller annen grunn er det jeg som alltid vil ha han tilbake.

Dere må være stolte av dere selv som greier dere uten di,som faktisk slipper de jæævli tunge krangløene hvor han gir faen og man sitter å gråter selv.

Dere har kommet dere ut av noe negativt,men er kun på vei mot noe mye mer positivt..skulle bare ønske jeg hadde hatt samme mot som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. synes dere er heldige som hvertfall har greid å gjort alle disse mennene deres til ekser. Jeg er i et forhold jeg vil ut av,er sammen med en typisk egoistisk usympatisk fyr,men av en eller annen grunn er det jeg som alltid vil ha han tilbake.

Dere må være stolte av dere selv som greier dere uten di,som faktisk slipper de jæævli tunge krangløene hvor han gir faen og man sitter å gråter selv.

Dere har kommet dere ut av noe negativt,men er kun på vei mot noe mye mer positivt..skulle bare ønske jeg hadde hatt samme mot som dere.

Hvorfor kommer du deg ikke ut av forholdet da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane
Hei. synes dere er heldige som hvertfall har greid å gjort alle disse mennene deres til ekser. Jeg er i et forhold jeg vil ut av,er sammen med en typisk egoistisk usympatisk fyr,men av en eller annen grunn er det jeg som alltid vil ha han tilbake.

Dere må være stolte av dere selv som greier dere uten di,som faktisk slipper de jæævli tunge krangløene hvor han gir faen og man sitter å gråter selv.

Dere har kommet dere ut av noe negativt,men er kun på vei mot noe mye mer positivt..skulle bare ønske jeg hadde hatt samme mot som dere.

Akkurat slik var mitt forhold også, men likevel har jeg det kjempevondt. Jeg vet innerst inne at det var for det beste og at om en stund kommer jeg til å omtrent ville takke x'en fordi han ikke ville bli sammen igjen.

Men nå gjør det så jævlig vondt at jeg omtrent ikke vil eksistere, så jeg skjønner deg veldig godt. Jeg synes ikke jeg er i en posisjon der jeg kan si "kom deg ut av det" siden det er så likt hva jeg hadde, men jeg ønsker deg lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. synes dere er heldige som hvertfall har greid å gjort alle disse mennene deres til ekser. Jeg er i et forhold jeg vil ut av,er sammen med en typisk egoistisk usympatisk fyr,men av en eller annen grunn er det jeg som alltid vil ha han tilbake.

Dere må være stolte av dere selv som greier dere uten di,som faktisk slipper de jæævli tunge krangløene hvor han gir faen og man sitter å gråter selv.

Dere har kommet dere ut av noe negativt,men er kun på vei mot noe mye mer positivt..skulle bare ønske jeg hadde hatt samme mot som dere.

Å bli i et slikt forhold er jo å kaste bort livet sitt, vil du virkelig det?

Selv har jeg nå være singel i 3 måneder etter et destruktivt forhold, og det er bare deilig å slippe alt det negative som forholdet førte med seg. Det var såklart positive ting også, men de negative dominerte helt klart, og tok masse energi.

Det finnes menn der ute som ikke er slik, og om jeg aldri finner noen av dem, er jeg heller alene. Et forhold skal ikke bryte en ned.

Hopp i det og kom deg ut, vondt med en gang, men det er forbausende hvor fort det blir bedre. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Er det der seriøst det verste noen har behandlet deg?

Eksen min behandlet meg dårlig ja, han var utro og ødela meg psykisk uten at han forstod det selv! Det er ille for meg! Unødvendig å komme med sånne frekke svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Åh, nå har jeg en drittsekkhistorie!

Bestemte meg for å bryte helt med x'en i dag, og sa det til ham nettopp. Han var likegyldig og babla videre som om ingenting hadde skjedd. Så dro han, men ringte meg da han var nede i gangen og spurte om jeg kunne haste ned en paraply. Jeg sa da "hvilken del av "vi skal ikke ha kontakt" skjønte du ikke?". Han svarte "faen, jeg spurte bare om paraplyen, er du mentalt tilbakestående eller?".

Jeg la på, kasta paraplyen ned og sendte ham en melding der jeg takket for at han nettopp beviste at han ikke var verdt tårene mine.

Jævla drittsekk, hent din egen paraply. Ikke ring meg når jeg har bedt deg slutte med det så jeg kan komme over deg.

Jeg tror kanskje dette var den avslutningen jeg trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det derre der, å sitte og grue seg over eksen, er sjølpining og går bare utover en selv.

Det man man gjøre, er å straffe på en eller annen måte. Man må komme seg videre i livet og den eneste måten å gjøre det på er å rett og slett forakte eksen, tråkke på eksen mentalt, med mindre man har lyst til å straffe eksen ved å pule på mange andre.

Men da skaper du nye problemer, men hvis du spør de jentene her så er de vant med å "ligge med så mange at man ikke kan nevne" og de er bare i begynnelsen av tjueåra, så her vil du nok få en del gode råd om hvordan man kan ligge med mange og samtidig komme seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere snakker om er jo bare barnefortellinger. Dere må ha noe om det virkelige liv, inkludere en abort, ta med en utroskap, bruke rus, være kriminell og å involvere andre. Først da blir det en fortelling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere snakker om er jo bare barnefortellinger. Dere må ha noe om det virkelige liv, inkludere en abort, ta med en utroskap, bruke rus, være kriminell og å involvere andre. Først da blir det en fortelling.

Var ikke denne litt drøy Waco :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane
Hater å savne noen så mye at det gjør vondt..

Er det ikke rart det der? Jeg slutter aldri å forundre meg over at noe mentalt som kjærlighetssorg gjør fysisk vondt.

Vi må nok bare holde ut, det finnes noe bedre rundt svingen :) Og imens kan vi være fantastiske single mennesker som tuller så mye vi vil! (ja, jeg har en god kveld i dag ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_forvirret_*

Det ble slutt med min eks for 6 måneder siden og jeg savner han så enormt mye. Ser han omtrent hver dag pga. en leilighet sammen som vi prøver å få solgt. Han er fryktelig stolt og hver gang jeg sender melding om at jeg tenker på han, savner han osv. får jeg ikke svar tilbake så all ære til han da det var jeg som gjorde det slutt og han ikke ønsket brudd.

Grunnen til at det ble slutt er at han tok meg for gitt og egentlig ikke brydde seg hva jeg gjorde bare maten sto på bordet og leiligheten var ren. Ville helst finne på noe alene og tok litt avstand hvis vi møttes ute på byen. Følte meg mindreverdig. Gjorde alt for han følte jeg. Han er ingen drittsekk altså. Det er bare slik han er.

Vi var sammen i 7 år så det er jo normalt å savne han. Det som gjør så vondt er at jeg ikke gjorde det slutt pga følelsene mine for han, men fordi jeg føler jeg er verd mer enn han kunne gi meg. Jeg hadde kanskje ett håp at når det er slutt så innså han at det var meg han virkelig ville ha og var villig til å gjøre noe med dette. Da er det sårt når det ikke skjer.

Jeg har truffet en annen gutt for to måneder siden som er alt man kan drømme om. Likevel klarer jeg ikke å slutte å savne eksen og ønske at eksen hadde han nye sine kvaliteter. Vi er ikke kjærester ennå.

Er det meg det er noe galt med kanskje? :) Trenger noen råd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Savner også min ex innimellom, selv om d er to år siden d blei slutt.. vi var vel egentlig gangske enig om og gå vært til vårt også fortsette som venner. vi var jo verdens bestevenner, og forholde vi hadde var jo helt supert... desverre.. gikk en stund uten kontakt, så tok vi opp igjen kontakt, og hang vel sammen 24/7 en periode, følelsene begynte og bygge seg veldig opp igjen, og vi har vært ærlig mot hverandre.. han sa så mye nydelig og var så sjarmerende og viste sin "kjærlighet" til meg. vi ble ikke sammen igjen, vi var enig om å vente litt.. han bygde opp mine følelser veldig, og var super herlig. så etter to måneder som han da hadde gjort alt for og bygge d opp igjen, og vi satt og prata om og bli sammen igjen, sier han at nei har ikke følelser for deg, jeg er sammen med *********...

D er ordentlig råttent gjort..=( den svei ordentlig godt.

Han gjorde d rett og slett for og såre meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke rart det der? Jeg slutter aldri å forundre meg over at noe mentalt som kjærlighetssorg gjør fysisk vondt.

Vi må nok bare holde ut, det finnes noe bedre rundt svingen :) Og imens kan vi være fantastiske single mennesker som tuller så mye vi vil! (ja, jeg har en god kveld i dag ;) )

Jeg håper du har rett:) Savner han så mye for tiden..har jo egentlig gått ganske bra..kanskje fordi jeg gikk innom han på jobb i fylla, bare for og si hei, var så koselig, men samtidig vet jeg at det ikke er bra for meg og se han når jeg er så sårbar. Tenker fortsatt på han hver dag..etter 4 måneder.

For å trøste meg selv tenker jeg på alt det dårlige og at jeg egentlig hadde det vondere i forholdet for det var evig pining hver dag egentlig..ivertfall på slutten. Men jeg tenker selvfølgelig bare på det positive.

Er jo ulykkelig forelsket og det suger!

Igår kveld gråt jeg over han og det er det lenge siden jeg har gjort, rett etter bruddet var det jo hver dag, så stoppet det opp, og nå skjer det iblant=(

Vet at jeg bare må ta tiden til hjelp og håpe at jeg kan bli like forelsket igjen.

Men det beste er vel å ikke tenke på det, er ikke klar for noen ny uansett, og kjærligheten kommer når man minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Noe som har hjulpet meg er faktisk å lese andres historier om brudd. Og da tenker jeg, at om det er så mange gutter der ute som kan få en jente til å føle noe så sterkt at de blir ødelagt av å miste dem, så kanskje jeg finner en av dem? (Da snakker jeg som regel om de som blir enige om brudd, ikke passer sammen etc, ikke utroskap og mishandling).

En tror det kun finnes den ene man selv mistet, men tydeligvis er det så mange andre fantastiske gutter der ute en kan bli sykt forelsket i.

En ting jeg har gjort er å skrive dagbok (mener ikke den her på KG, har en privat en og), det har jeg ikke gjort på mange mange år.

Skriver ned alt jeg føler, når jeg er sint og lei meg, ting som irriterte meg med ham, ting han har sagt og hvordan han fikk meg til å føle meg.

Har jeg en dårlig dag så leser jeg igjennom dette og får "dosen" min. Da er plutselig ikke alt så ille likevel og jeg innser at sorgen er kun over den personen jeg skulle ønske han var, og ikke den han faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev ned mye følelser etter bruddet jeg også. Jeg skrev brev til han, ikke som jeg sendte selvfølgelig, men det hjalp for min egen del. Tror jeg burde lese igjennom det nå. Det er ganske rart å lese hvor langt nede jeg var, jeg er fortsatt lei meg iblant, men langt ifra så ille som jeg følte det. Den ene dagen er alt jeg vil og ha han tilbake, og den andre dagen hater jeg han, det er spesielt en dag der jeg var så forbanna, men det er jo sånn sorgprosessen er.

Tror jeg også savner den jeg ønsket han var, eller bare tanken. Han kunne være den skjønneste kjæresten, men han kunne også gi direkte faen i meg, han viste det ikke med ord, men med handlinger..det var på en måte indirekte, men det gjorde så vondt.

Jeg leser jo om mange som har vært igjennom tøffe brudd at når de møter en ny, eller kanskje etter det har gått 1 år at de er utrolig glad for at det ikke ble dem. Jeg håper jeg får et så klart perspektiv, selv om jeg vet hva som er rett, det er bare følelsene som står i veien og de kan man ikke styre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vinna

Er denne tråden tatt opp igjen ja, det fikk jeg ikke med meg !

Jeg er da samme person som "får han ikke ut av hodet", samme person som tok abort uten at eksen visste at jeg var gravid.. Fra nå av kaller jeg meg selv for vinna.

En av grunnene til at jeg ikke sa noe til han ang. det, var at jeg var sikker på at han ikke hadde brydd seg. Og jeg orket ikke mer dritt fra ham. Selv om, jeg var veldig close til å gjøre det da. Jeg satt der, gravid, lei meg, og tenkte at jeg måtte jo si det til han. Jeg hadde enda ikke slettet ham fra facebook, og jeg gikk inn på profilen hans.. Det var vel halvannen uke siden han dro, (og bare et par uker før han dro hadde han fortalt meg at det var ingen andre for ham enn meg, han hadde aldri vært så forelska før og BLABLABLA) og når jeg går inn på profilen hans har han plutselig et profilbilde av seg selv og ei jente.. Og en hel haug tagget bilder av ham sammen med denne jenta, og hvor hun skrev hvor glad hun var i ham osv. Jeg fikk lettere sjokk kan man si. Og da bestemte jeg meg hvertfall ikke for å fortelle ham noe som helst. Hva skulle det være godt for?

Det verste som er, synes jeg, er når jeg i perioder kan føle meg så og si over ham og så drømmer om ham. Drømmene er så virkelige, og jeg føler meg helt forferdelig på morgenen. Så er det på den igjen... Hater å drømme om ham! Da er alt liksom helt ok mellom oss, han er verdens beste osv osv. Drømmer aldri at han er slem.

Jeg skriver ofte mail til ham. Men som jeg da ikke sender. Forteller ham om aborten, om hvordan jeg følte meg, og alt det der. Avslutter med å skrive at jeg har det bra og er lykkelig nå, og glad for at ting skjedde som de gjorde. I andre mail avslutter jeg med at jeg aldri kommer til å glemme ham.

Når jeg da er ferdig med mailen, leser jeg gjennom den, og sparer på den. Men har ikke sendt noen mail enda. Selv om jeg har utrolig lyst! Neste dag tenker jeg at det var bra jeg ikke gjorde det.

Åhhh.. Akkurat nå er jeg inni en periode der jeg føler at jeg er ganske over ham. Men jeg vet jo hvor fort det plutselig snur. En drøm, noen tanker, etc etc, og jeg er back on track. SUKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...