Gå til innhold

Jeg HATER å gå ut på byen! Flere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, så er jeg ikke den som liker å gå ut på byen. I tankene virker det gøy, å dra ut og møte andre unge mennesker, men jeg syns det er helt forferdelig, og DEN følelsen jeg får når jeg kommer hjem, er ubeskrivelig. Jeg er den personen som ikke ser ut som en nerd, men på innsiden er jeg en nerd, jeg liker å lese og regne på fritiden, og å drive med aktiviteter som gir meg kunnskap. På utsiden ser jeg relativt normal ut, er slank, har langt lyst hår og stort smil - noe som av en eller annen grunn fører til at visse type gutter tar kontakt med meg, gutter som jeg ikke har noe til felles med, de litt mer "nerdete" guttene tar ikke kontakt, og det ender opp med at jeg prater med masse tullinger som gir meg hodeverk når jeg er ute på byen - og det gir meg helt avsmak. Jeg får absolutt INGENTING ut av å gå på byen.

I natt fikk jeg kommentarer som gikk ut på at jeg så litt oppgitt ut og at jeg ikke hadde det så gøy, vel, vedkommende som kommenterte det hadde rett, jeg hatet hvert eneste minutt jeg var ute på byen. Greit, så ser jeg overlegen og uinteressert ut, jeg prøver mitt beste for ikke å gjøre det, men det skinner likevel igjennom at jeg ikke har det så innmari gøy.

Jeg hater å gå ut på byen, og jeg håper det er flere som har det slik. Hva gjør dere når dere skal møte nye folk? Jeg vil jo gjerne møte nye mennesker, men ikke på den måten.



Anonymous poster hash: 0b102...808
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istedenfor å gå på nasch, gikk jeg hjem, logget inn på kvinneguiden og skrev et relativt langt innlegg om hvor mye jeg hater å gå på byen, og vet dere hva? Det er tusen ganger mer gøy enn å gå på nasch.



Anonymous poster hash: 0b102...808
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det er som å lese om meg selv! Jeg er aldri ute, kun julebord og spesielle anledninger. Hater det, akkurat som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere drar på byen når dere hater det?



Anonymous poster hash: c46c9...915
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere drar på byen når dere hater det?

Anonymous poster hash: c46c9...915

Du leste ikke svaret mitt ihvertfall skjønner jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor går ts ut på byen da? Ingen som tvinger deg. Eller går du på byen for å skaffe deg pulings?



Anonymous poster hash: 944d9...a91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo kanskje dere :)

Husk at vi er ulike mennesker, og noen liker osv osv. Kanskje de som drar ut på byen ønsker å møte nye mennesker eller å finne seg kanskje kjæreste..

I mine egne øyner her i Norge er "niightlife" alt for dårlig. Det er alt for dårlig festing på byen, og ser ikke om helgene at det er stappfullt med folk som shaker osv osv.

Det som er så rart at når vi kommer oss ut fra gamle Norge så er det helt sykt bra hvordan ungdommene fester/drikker.

Hvor bra vi har det her i Norge og alle har penger til å kjøpe seg drinker med alkohol eller uten alkohol hvordan man skal ønske seg.

Personlig synes jeg at det er så artig å se på i andre land hvordan de fester. Det er så artig å se på hvordan de fester på nattklubbene og i andre lokaler(steder).

Ikke kom med dumme kommentarer med feks. "Vet du hvor mye øl koster". Ja jeg vet hvor mye øl koster..

Vi i Norge har penger, og burde feste enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor går ts ut på byen da? Ingen som tvinger deg. Eller går du på byen for å skaffe deg pulings?

Anonymous poster hash: 944d9...a91

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte å gå ut når jeg var 18-19, men ikke på typisk discosteder. Det hendte jeg ble med venninner, men stakk ofte videre, f.eks. et sted de spilte blues/jazz eller en rolig pub. Enten alene, eller sammen. Ikke alle venninnene hadde samme musikksmak og noen forventet å møte "den rette" ute på byen, helt naturlig for unge jenter, men jeg likte å kunne føre en samtale eller høre på musikk, helst live.

Vet ikke om jeg kan kalles en nerd, på mange måter kanskje, og ser ikke ut som en nerd jeg heller (vet ikke hvordan en nerd ser ut, da får jeg et bilde av en dame med tenna på tørk som har en rar frisyre, ganske kort, stritt kommunefarget hår som henger rett ned uten styling og ikke helt klippet i fasong)

Jeg gikk ofte på konserter sammen med venninner som også likte det samme. Når jeg fikk besøk av damer fra hjembyen min, ble jeg med på plikt-disco for å være hyggelig. Men jeg ble aldri mer enn en time eller tre, før jeg gikk videre. Da hadde de som regel møtt en eller annen kjekk fyr, ofte en de hadde en avtale med. De var flere, så jeg hadde ikke dårlig samvittighet. Hadde det bare vært en, ville jeg selvsagt ikke gått videre. Men de syntes det var kjedelig å bare sitte på en pub og prate og da var det greit å skille lag. Jeg utstyrte de bare med reservenøkkelen til leiligheten min.

Jeg har ikke den store troen på at man finner seg en mann man har mye til felles med på et discotek eller en nattklubb.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo kanskje dere :)

Husk at vi er ulike mennesker, og noen liker osv osv. Kanskje de som drar ut på byen ønsker å møte nye mennesker eller å finne seg kanskje kjæreste..

I mine egne øyner her i Norge er "niightlife" alt for dårlig. Det er alt for dårlig festing på byen, og ser ikke om helgene at det er stappfullt med folk som shaker osv osv.

Det som er så rart at når vi kommer oss ut fra gamle Norge så er det helt sykt bra hvordan ungdommene fester/drikker.

Hvor bra vi har det her i Norge og alle har penger til å kjøpe seg drinker med alkohol eller uten alkohol hvordan man skal ønske seg.

Personlig synes jeg at det er så artig å se på i andre land hvordan de fester. Det er så artig å se på hvordan de fester på nattklubbene og i andre lokaler(steder).

Ikke kom med dumme kommentarer med feks. "Vet du hvor mye øl koster". Ja jeg vet hvor mye øl koster..

Vi i Norge har penger, og burde feste enda mer.

Det er godt å se at KG besitter slike oppegående mennesker som deg. Berik oss gjerne med flere reflekterte og innholdsrike innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Bor du på et ganske lite sted? Kan til en viss grad forstå deg da. I en større by vil det finnes forskjellige typer utesteder, med ulikt klientell, alt etter hva man er ute etter.

Forøvrig har jeg det alltid mye gøyere når vi er en gjeng sammen ute på byen. Det kan være kjipt å gå bare et par stykker, hvis ingen er flinke til å komme i kontakt med folk (utover å bli lagt an på av irriterende gutter).

Handler mye om innstilling da. Er man innstilt på at det skal bli kjedelig, og at alle man møter er noen idioter, så blir det jo sånn.

Noe sier meg at du er relativt ung ;)...

Anonymous poster hash: 9e69b...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Bor du på et ganske lite sted? Kan til en viss grad forstå deg da. I en større by vil det finnes forskjellige typer utesteder, med ulikt klientell, alt etter hva man er ute etter.

Forøvrig har jeg det alltid mye gøyere når vi er en gjeng sammen ute på byen. Det kan være kjipt å gå bare et par stykker, hvis ingen er flinke til å komme i kontakt med folk (utover å bli lagt an på av irriterende gutter).

Handler mye om innstilling da. Er man innstilt på at det skal bli kjedelig, og at alle man møter er noen idioter, så blir det jo sånn.

Noe sier meg at du er relativt ung ;)...

Anonymous poster hash: 9e69b...1c1

stor by...lite sted...ett fett. 90% er ute etter det samme. Knulle

Anonymous poster hash: 944d9...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har det slik TS.

Jeg er 36 og liker heller ikke å gå på byen.

Når jeg først skal ut liker jeg å gå ut litt tidlig, sitte på en pub og ta noen øl og slikt, men da er det jo ingen andre ute her. ALLE kommer ca kl 1200-1230 og så er det full fart i 2 timer, og så slutt igjen. Bare kø, bråk, mas, slåssing og tull. Synes utelivskulturen her er helt bånn.

Jeg bor forresten ikke på et veldig stort sted.

Har bodd noen år utenlands, og da var jeg ute 3-5 ganger i uken, men det begynner jo å bli noen år siden da.

Har vel vært ute 2-3 ganger siste året tror jeg, og det frister ikke til gjentakelse. Lurer på å begynne med frivillig arbeid de barnefrie helgene i steden, så slipper man fyllesjuken i tillegg ;)

Anonymous poster hash: 8b14b...04e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at KG besitter slike oppegående mennesker som deg. Berik oss gjerne med flere reflekterte og innholdsrike innlegg.

LoL!

Alle mennesker er ikke like som deg! Alle mennesker er ulike og håper på at du vet det?? :jolie:

Kanskje du er den person som liker å være hjemme bare ikke være sosial med andre mennesker hvor du bor.

Alle har lov til si sin mening til ulike ting.

Endret av xeno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuppesjura

Akkurat somdeg. Er 32 år og har aldri vært på byen! Drar ikke på bygdefester lenger (tror det er 15 år siden sist), drikker ikke alkohol og lurer meg stille hjem fra brylluper etc når festen kommer igang. Så henter jeg heller mannen senere når han er ferdig! Liker meg best hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LoL!

Alle mennesker er ikke like som deg! Alle mennesker er ulike og håper på at du vet det?? :jolie:

Kanskje du er den person som liker å være hjemme bare ikke være sosial med andre mennesker hvor du bor.

Alle har lov til si sin mening til ulike ting.

Nok et reflektert innlegg der du påpeker det åpenbare; at vi er forskjellige og at du har lov til å ytre din mening. En svært skarp observasjon. Gratulerer.

Jeg er den personen du sikter til, ja. Faktisk eksisterer det kun et ytterst lite knippe mennesker som jeg klarer å ha sosial omgang med. Festkulturen med dunkemusikk og crazy drinker har aldri vært noe for meg. Generelt sett er jeg ikke veldig begeistret for andre mennesker. De er stort sett dumme, lukter rart og synes det er jæævla fett å shake rumpeballene og drekka alkohol.

Bare en mening!!!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives som regel best alene hjemme med en bok eller en god venn/en gjeng som spiser god mat, prater, spiller brettspill e.l.

Flere ganger har jeg blitt med ut på byen, selv om jeg vet det ikke helt er min greie.

Hvor gøy jeg har det, varierer fra gang til gang. På et utested kan det være rå stemning en kveld, mens senere er det bare tamt.

Foretrekker definitivt rockebuler enn steder som spiller, hva kalles "musikken", house og trance..?

Men de beste kveldene jeg har ute, er fantastiske!

Møte nye folk kan man gjøre nærmest hvor som helst. Men har vel blitt kjent med flest gjennom skole og jobb. Samt reiser, og gjennom samlinger av noe slag for folk som har en felles interesse. Fotoklubb, frivillig arbeid, yogakurs osv.



Anonymous poster hash: b5380...9a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fallerifallera

Er delvis enig, men blir jeg full nok er alt gøy(med mindre jeg blir for full) :laugh: Er så teit at jeg liker oppmerksomheten, men det øyeblikket noen prøver å ta steget videre stikker jeg av. Er på byen for å ha det gøy med vennene mine og bli kjent med noen flere, ikke "hooke". Men har faktisk opplevd å ha interessante samtaler med karer jeg har møtt på byen, så der har du vel bare vært litt uheldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen er forferdelig kjedelig og meningsløs. Jeg liker å treffe folk, men på utesteder er det altfor mange fulle idioter og altfor høy musikk så det blir umulig å føre samtaler med folk. Legg til lange dokøer, skitne doer, lange barkøer, svindyre drikkevarer, manglende tilgang på mat og dårlig musikk, så ville jeg knapt gått på utesteder om jeg så fikk betalt for det.

Sammenkomster hjemme hos folk derimot, helt supert. Venner og venners venner, så ingen risiko for å måtte omgås idioter, passelig volum så man kan prate med folk og alle kan delta i morsomme historier, bra musikk fordi vi får bestemme selv, billigere drikkevarer, ingen grøftefyll, og god drikke kan kombineres med god mat og snacks hele kvelden.

Anonymous poster hash: e1b7e...5dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...