Gå til innhold

Mullah Krekar tvangsflyttes..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til et mottak i lille Kyrksæterøra i Sør-Trøndelag.

Hva i himmelens navn skal det være godt for?

Det kan ikke ha vært særlig gjennomtenkt?

Hva slags dritt får han liksom til å skape i Oslo, som at ikke vil få til fra annet sted..?

Kost, losji og lommepenger blir nå betalt av staten, i stedet for at han som før lever på kona....



Anonymous poster hash: 634ba...7f0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vet du, jeg lurer virkelig på hva dette skal være godt for? hva er vitsen? og hvor er alle løftene til FrP? Stakkars de i den bygda, som skal ha han som "nabo". Håper han ikke finner på noe gæli, jeg bor i Trondheim jeg da, ikke så veldig langt unna :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du, jeg lurer virkelig på hva dette skal være godt for? hva er vitsen? og hvor er alle løftene til FrP?

Det virker veldig poengløst og ufornuftig. Det gjør faktisk bare vondt verre. Tenk på de aller nærmeste, de som har det usikkert nok i sin hverdag på dette mottaket. Deres første møte med Norge blir Krekar.

Kan ikke se annet enn at det tryggeste hadde vært å la han bo i vante omgivelser i Oslo så lenge han må være i Norge.

Men Frp har vel ikke all verdens innflytelse på dette. Det de vil, er jo ikke helt gjennomførbart samme hva som skjer.

Anonymous poster hash: 634ba...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du, jeg lurer virkelig på hva dette skal være godt for? hva er vitsen? og hvor er alle løftene til FrP? Stakkars de i den bygda, som skal ha han som "nabo". Håper han ikke finner på noe gæli, jeg bor i Trondheim jeg da, ikke så veldig langt unna :fnise:

Løftene gjelder enda, dette er kun et midlertidig vedtak ut 2015. Imellomtiden skal man jobbe med å få endret loven slik at han kan fengsles frem til han kan sendes ut

Anonymous poster hash: 2e60c...5c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til et mottak i lille Kyrksæterøra i Sør-Trøndelag.

Hva i himmelens navn skal det være godt for?

Det kan ikke ha vært særlig gjennomtenkt?

Hva slags dritt får han liksom til å skape i Oslo, som at ikke vil få til fra annet sted..?

Kost, losji og lommepenger blir nå betalt av staten, i stedet for at han som før lever på kona....

Anonymous poster hash: 634ba...7f0

Jeg tenkte at når de først skal flytte han så synes jeg at de kan flytte han til Hammerfest eller aller helst Svalbard. Så får han kose seg med vakre og kalde Norge :) Og så kunne vi sett hvor lenge han hadde blitt her :)

Anonymous poster hash: 629e6...687

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde dere forventet av et parti ( FRP ) som gir barnslige løfter, og ikke setter seg inn i menneskerettighetsregler som gjelder alle land?



Anonymous poster hash: 76d69...cb8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til et mottak i lille Kyrksæterøra i Sør-Trøndelag.

Hva i himmelens navn skal det være godt for?

Det kan ikke ha vært særlig gjennomtenkt?

Hva slags dritt får han liksom til å skape i Oslo, som at ikke vil få til fra annet sted..?

Kost, losji og lommepenger blir nå betalt av staten, i stedet for at han som før lever på kona....

Anonymous poster hash: 634ba...7f0

De skal bare late som at de tross alt er et lite, minimums snev av handlekraftige.

Ellers ingenting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi er redde for terrorangrep, er det faktisk et godt tiltak å flytte ham ut av storbyene. Det er ikke like artig å sprenge en åker som å sprenge 1000 mennesker.



Anonymous poster hash: 5624a...ca4
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svalbard hadde vært et bedre alternativ. Da tenker jeg karen hadde dratt hjem fort.

Send mail til Erna og foreslå akkurat det.

Jeg syns det var et intenst bra forslag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

De skal bare late som at de tross alt er et lite, minimums snev av handlekraftige.

Ellers ingenting.

Du skal se det er noe i denne flyttingen for 'objektet' som flyttes har jo truet med rettslige skritt for å få vedtaket rettslig prøvet.

Ref. Aftenposten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal de først flytte ham et sted så bør det være et sted som er så jævlig kjipt at han ikke vil være der. Kanskje han da reiser ut frivillig til slutt?



Anonymous poster hash: ff971...516
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se det er noe i denne flyttingen for 'objektet' som flyttes har jo truet med rettslige skritt for å få vedtaket rettslig prøvet.

Ref. Aftenposten

Altså, hvis reisetiden med offentlige transportmidler er greia, så kan man jo undersøke videre om den Svalbard-løsningen ikke blir greiere. Hvor lang tid tar en flyreise dit? 4-5 timer?

Han kan få lov å forsøke seg på å bo i teltleir. Sånn som flyktninger.

Hvis han blir ensom kan vi sende Arfan Bhatti opp der for å bo sammen med han.

Så kan de sitte der med sånne selvskudd i en sirkel rundt seg og speide etter isbjørn.

Hvis kona hans mener det er traumatisk å ikke få bo der han gjør, så får hun flytte fra Oslo og opp dit, da.

Hun er vel ikke den eneste som flytter sammen med mannen et annet sted i landet. Djees.

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de først flytte ham et sted så bør det være et sted som er så jævlig kjipt at han ikke vil være der. Kanskje han da reiser ut frivillig til slutt?

Anonymous poster hash: ff971...516

Han reiser aldri herfra av den enkle grunn at Norge er det eneste landet i verden han kan oppholde seg i trygt og bli tatt på med silkehandsker..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han reiser aldri herfra av den enkle grunn at Norge er det eneste landet i verden han kan oppholde seg i trygt og bli tatt på med silkehandsker..

Sant.

Håper dette endrer seg fort.

Anonymous poster hash: ff971...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...