Gå til innhold

Oslo Treff sommer 2012


Wonders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cuntzilla

Men på sett og vis har du rett da. Bare på feil grunnlag. Jeg hinta etter litt bekreftelse på at jeg var velkommen siden 90% her inne skyr meg som pesten og jeg ikke ville trashe festen deres. Men nå er det helt uaktuelt uansett fordi jeg er milevis unna den dagen. Sånn er det med den saken.

Jeg ville gå fordi du skulle komme. Var nysgjerrig på hvordan en som deg var i virkeligheten, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt innpåsliten kråke.

Så feil tok vel sjelden selv komiske Ali

da kan vel jeg også innrømme at jeg synes det hadde vært litt stas om du hadde blitt med :tunge1:

Jeg skyr deg absolutt ikke som pesten. Og desuten så tror jeg ikke at du er helt slik i virkeligheten som du fremstår her til tider!

Søtt da. Det kommer nok flere muligheter nozzeliten

Jeg ville gå fordi du skulle komme. Var nysgjerrig på hvordan en som deg var i virkeligheten, hehe.

En som meg? Jaja, det kommer flere muligheter for deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææsj, også rett etter at jeg er ferdig med ferien da, har i tillegg vakt så jeg kan ikke reise så langt!

F asså, er veldig nysgjerrig på hvorda Blomsten lukter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gå fordi du skulle komme. Var nysgjerrig på hvordan en som deg var i virkeligheten, hehe.

Tipper han er et helt normalt menneske med mørkt hår. Det gjelder nok alle her inne (med mørkt hår), inkludert de som syns de selv er unike, særegne personer.

Ææææsj, også rett etter at jeg er ferdig med ferien da, har i tillegg vakt så jeg kan ikke reise så langt!

F asså, er veldig nysgjerrig på hvorda Blomsten lukter...

Hu lukter sikkert halm, så om du liker det, burde du faktisk komme!

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Ææææsj, også rett etter at jeg er ferdig med ferien da, har i tillegg vakt så jeg kan ikke reise så langt!

F asså, er veldig nysgjerrig på hvorda Blomsten lukter...

Du finner jo på unnskyldninger for å slippe unna hver gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner jo på unnskyldninger for å slippe unna hver gang.

Neimen i svarte da!

Legg treffene til en dag jeg har fri så skal jeg garantert komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen i svarte da!

Legg treffene til en dag jeg har fri så skal jeg garantert komme!

Enig med bud. Kun navklienter som rekker noe kl 17 på en torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med bud. Kun navklienter som rekker noe kl 17 på en torsdag

Det var, som det meste annet du skriver, litt drøyt, men for oss som bor endel mil unna og attpåtil er i full jobb så blir det fort litt krevende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne møtt opp, men jeg skraper allerede bunnen av veska etter småpenger til poteter x)

Pluss jeg hadde antageligvis brukt to timer på å finne fram til restauranten (med mindre jeg hadde gått meg VILL og endt opp i et lugubert strøk).

Blir gjerne med neste gang det arrangeres, da jeg har skaffet meg fulltidsjobb og stabilisert meg økonomisk :) (...må bare styrte to stramme før jeg begir meg ut døren for ikke å snu i restaurantdøra :P)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke likevel.

Sorry! Jeg vet hvor irriterende det er med vinglefolk når man prøver å få til noe koselig. Men jeg har innsett at formen ikke strekker til alle planene jeg har denne uken, og de andre planene kan ikke avlyses, så da er det KG-treffet som må sløyfes.

Kos dere masse dere som drar, og ta bilde®! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det kan virke som det er meldt bra vær. Vi skulle ikke flyttet treffet til et utendørssted hvis det viser seg at det blir sommervær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst fortsatt bare Blomsten og jeg som kommer så langt med rungende JA

Det er uteplasser der så klart. Jeg har sjekket med Yayas og de er klare for en real gjeng i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Det er visst fortsatt bare Blomsten og jeg som kommer så langt med rungende JA

Det er uteplasser der så klart. Jeg har sjekket med Yayas og de er klare for en real gjeng i morra.

Ok, visste ikke at de hadde uteplasser der, men da er det jo greit :) Ingen fler som melder seg på altså? Håper ikke folk er redd for å komme, for det er jo absolutt ikke skummelt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig Blomsten, jeg har vært med flere ganger, det er like mye å bable om hver gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff er bare koselig ja, det kan jeg skrive under på! Så håper ingen trekker seg av den grunn.

Og jeg blir veldig gjerne med en annen gang når jeg kan :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er hånda di lagd av Kløftfrid sine pupper?

Sosialangsten min er veldig bundet til Kløftfrid sine pupper, så jeg tørr rett og slett ikke komme, om hu ikke skal. Folk er såpass farlige at jeg det blir for skummelt for meg, om jeg ikke har noe å klamre meg til.

Hehe, er litt usikker på om dette er søtt eller sjukt :smilorange: Men eg klamrar meg ofte til dei sjølv når det bles som verst rundt meg, og eg er jo langt frå sjuk... :sminkedokke: Stakar, vetle Yme! Håpar det er nokon som kan vikariere på puppefronten! Ei hand er strengt tatt ikkje det same...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...