Gå til innhold

Orakelet svarer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg møtte en mann før jul, som det dessverre så langt ikke har blitt noe mer med. Kan det bli noe alvor mellom han og meg?

Edderkoppen sier at du bør konsentrere deg om å bare flyte med, være deg selv og vise følelsene ærlig. Legg bort alle tanker og ønsker om å imponere ham eller påvirke han den ene eller andre veien, bare vær tilstede og la ham selv bestemme om han er med på notene eller ikke. Kanskje er han ikke like interessert som deg? Det finner du ut på en måte: kontakt ham. Edderkoppen liker det skrevne ord, så gjør det gjerne skriftlig.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han forelsket i meg?

Kardinalfuglen sier nei. Ikke akkurat nå i hvertfall, selv om fyren kanskje gir deg inntrykk av det. Enten gir han feil signaler eller så tolker du signalene feil fordi du så gjerne vil at det skal være noe der. Du rådes til å ta en liten pause fra denne flørten, ta et steg tilbake og se det litt an. Da får du mer perspektiv på det hele og ser litt klarere hva han vil. At han ikke er forelsket nå betyr jo ikke at han ikke kan bli det senere. Han virker usikker.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å gifte meg?

Geparden sier ja, men du må bare ikke nøle og la alt som tilsynelatende hindrer deg stoppe deg! Det er tydelig at giftemål er veldig sannsynlig og det er visst viktig for deg, så ikke gå deg fast i hverdagens snusfornuft og "burde ha/skulle ha først". Når du er klar er tiden inne. Du blir gift!

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner jeg noen gang mannen i mitt liv?

Edderkoppen sier at du i hvert fall kan møte en mann som passer deg, men da må du ikke være for opphengt i forhåndsbestemte forventninger. Kanskje vil du bli overrasket over hvem du ender opp med? Om det blir mannen i ditt liv er opp til deg.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må vi spørre under brukernavn, mens du selv kan være anonym?



Anonymous poster hash: d6114...79b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må vi spørre under brukernavn, mens du selv kan være anonym?

Anonymous poster hash: d6114...79b

Jeg vil ha spørsmål under brukernavn fordi jeg føler at folk tøyser mindre da og er mer ærlige.

Grunnen til at jeg ønsker å være anonym er fordi jeg ikke føler meg helt komfortabel med å dele den alternative, kortlesende siden av brukeren min. Jeg kan si så mye som at jeg er en bruker som har vært her i flere år og ingen ny tullebruker.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geparden sier ja, men du må bare ikke nøle og la alt som tilsynelatende hindrer deg stoppe deg! Det er tydelig at giftemål er veldig sannsynlig og det er visst viktig for deg, så ikke gå deg fast i hverdagens snusfornuft og "burde ha/skulle ha først". Når du er klar er tiden inne. Du blir gift! Anonymous poster hash: c47e4...ccc

perfekt :) takk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkoppen sier at du bør konsentrere deg om å bare flyte med, være deg selv og vise følelsene ærlig. Legg bort alle tanker og ønsker om å imponere ham eller påvirke han den ene eller andre veien, bare vær tilstede og la ham selv bestemme om han er med på notene eller ikke. Kanskje er han ikke like interessert som deg? Det finner du ut på en måte: kontakt ham. Edderkoppen liker det skrevne ord, så gjør det gjerne skriftlig. Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje fremover med mitt og min samboers forhold, noen endringer?

Geparden sier at det vil bevege seg fremover og utvikle seg. Dersom dere ønsker å ta et steg forover i form av forlovelse, giftemål og/eller barn så er det bare å gjøre det. Alt ligger til rette for det så lenge dere er enige og vil jobbe for det.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel ikke akkurat noe mirakel og dette er et vanskelig spørsmål å spørre kortene til råds om, men vi gir på og prøver læll. Nå hadde det vært morsomt å trekke Edderkoppen men det ble nok ikke det. du fikk Katten:

Den er nok der enda men den kommer ikke til å legge egg. Uansett bør du slutte å bekymre deg så mye over denne lille dingsen. Hvis du ikke liker den bør du ta den bort. Ikke la den ta opp for mye av din tid og energi. Når Katten sier bli kvitt den så mener den altså at du må gjøre det selv! Ikke vær avhengig av andre for å få ting gjort!

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Jeg mente Orakel, men skrev mirakel :ler:

Du hadde rett, den hadde ikke flyttet. Problemet er at til tross for at den er kjempestor, er den spretten og lynrask. Umulig å fange den uten å skade den. Så den får bli, til tross for at jeg frykter den skal snike seg inn døra mi en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarot er trolldom, man leker med demoner. Høres kjekt ut!

Det får du bare tro og mene så mye du vil. Jeg bruker forøvrig orakelkort her, ikke tarot.

Kardinalfuglen sier du ikke er helt i balanse. Du er arrogant og i overkant perfeksjonistisk. Faktisk litt for opptatt av materialistiske gleder. Du er mest opptatt av ting du kan ta og føle på og er overhodet ikke i kontakt med de mer åndelige sider. Det er sunt å være jordnær men vær forsiktig så ikke nesa di gror fast i jorda. Det kan være sunt å se litt opp og rundt seg av og til.

Men du er selvsikker, ansvarsfull og ganske så frisk av deg, det skal du ha. Du kan til og med være ganske fargerik og kreativ når du tør å slippe deg løs og miste litt kontroll :)

You've been orakelisert! Ingen årsak! :nigo:

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil jeg noen sinne møte på S igjen, som jeg møtte på psyk for 2 år tilbake og har vært betatt av siden?

Gorillaen sier at det kan se sånn ut! Men skal du komme inn på ham må du virkelig lytte til ham. Start med overfladiske temaer men gå etterhvert inn på mer personlige temaer. Han vil sette veldig pris på at du tar deg tid til å virkelig bli kjent med ham på et dypere plan. Han kan også ha endret seg siden sist så det er ingen garanti for at han er den samme som du ble betatt av.

Om ikke dere innleder et forhold, så kan det ligge an til å bli et vennskap. Du har alt å vinne og ingenting å tape.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gav han opp? Møter jeg han igjen, og isåfall hvordan vil det utspille seg?

Kameleonen antyder at du kanskje var litt for påtrengende og frempå. Kanskje du fremsto som litt for dominerende for hans smak?

Om du møter ham igjen klarer jeg ikke se noe klart svar på, du må bare holde deg litt i bakgrunnen og la ting gå sin gang uten å prøve å påvirke ting for mye. Skulle du møte ham igjen, bør du ta det med ro, være en god lytter og ikke ta initiativ for tidlig. Hvis du klarer å ta det med ro, skape tillit og så satse akkurat på riktig tidspunkt kan de hende det kan bli noe.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...