Gå til innhold

Orakelet svarer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer de til å være sammen lenge?

Kamelen sier ja. Men ikke vær lei deg, du kommer over det. Gå videre.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O kjære orakel, blir jeg noen gang frisk?

Jordgjøken (sånn der Bippe Stankelben-fugl) sier at du vil bli frisk. Etterhvert. Den råder deg til å trekke deg litt unna folk og være for deg selv når du er i de verste periodene. Ellers sier den at den beste medisinen er å se humoren i selv den svarteste situasjon. Det er kanskje ikke så lett når ting er på det mørkeste men det vil i hvertfall hjelpe deg til å holde ut og gir deg mer energi.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer forholdet til meg og min kjære til å vare livet ut?

Enhjørningen sier at det er meget mulig. Forholdet ser ut til å være preget av en god dose mystikk, ærlighet, inspirasjon, styrke, enhet, gode verdier og best av alt; det ser ut som at dere er i stand til å kunne klare å bygge opp igjen dersom noe går galt. Det er også barn involvert.

Og du; hvis du holder på med kunstneriske prosjekter eller går med tanker om å gjøre det så sier enhjørningen at du skal gjøre det! Du har det i deg!

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordgjøken (sånn der Bippe Stankelben-fugl) sier at du vil bli frisk. Etterhvert. Den råder deg til å trekke deg litt unna folk og være for deg selv når du er i de verste periodene. Ellers sier den at den beste medisinen er å se humoren i selv den svarteste situasjon. Det er kanskje ikke så lett når ting er på det mørkeste men det vil i hvertfall hjelpe deg til å holde ut og gir deg mer energi.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Neimen jøss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Jeg jobber mot et type yrke, vil jeg få alt til å falle på plass? Hadde vært artig om det kom frem hva yrket innebærer :)

Lurer også på om jeg vil få grønt lys på behandling hos riksen. Hadde vært interessant å se hva som kom frem der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Meg!
Kommer svigermonsteret til å bli en svigerMOR noen gang? Som ikke er en premenstuell fjortis i overgangsalderen som IKKE furter på rommet sitt for den minste ting?

OG, hva skjer med meg ang lærling eller å jobbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han jeg holder på med nå min store kjærlighet og min kommende ektemann?

Er det lov å spørre to spørsmål? for da lurer jeg på hvordan bestefaren min har det =)

Nå er ikke kortene sånn at jeg får direkte kontakt med bestefaren din, så det er et veldig vanskelig spørsmål. Vi tar første spørsmålet først:

Hvalrossen sier du må gå i deg selv for å svare på dette. Tenk nøye etter, lytt til følelsene dine, se etter signaler fra mannen din, ha alle sanser åpne. Han kan være den rette for deg men du må først avgjøre hva du krever av din store kjærlighet. Hvalrossen er et kort for det å være oppmerksom, observant og følge med på ting. Men det er også kortet for overganger i livet. Han du holder på med kan meget mulig være den du bør satse på og det å gifte seg er jo en slags overgang til noe nytt i livet.

Angående bestefaren din; Kondoren råder deg til å gi slipp. Det kan bli for mye av det gode når man legger seg for mye opp i ting og nærmest blir oppslukt av situasjonen. Bestefaren din har det antakeligvis veldig bra så du burde heller konsentrere deg om deg selv. Kondoren sier du burde være mer utadvendt og uttrykke deg bedre blant folk, så kan det skje interessante ting.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en mann før jul, som det dessverre så langt ikke har blitt noe mer med. Kan det bli noe alvor mellom han og meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å bli mer eller mindre fornøyd med livet etterhvert som tiden tikker og går?

Veldig godt spørsmål! Blekkspruten antyder i hvertfall at du kommer til å endre deg mye, både i utseende og i opptreden. Det virker nesten som at du har en liten rollespiller i deg og liker å teste andres reaksjon på dine forskjellige "personligheter" og stiler. Det må du gjerne fortsette med så lenge du alltid er tro mot deg selv, den du er innerst inne.

Du har kanskje ikke riktig helt funnet deg selv enda? Første steg er å definere for deg selv hvem du er og hva du vil. Så kan du jobbe mot det livet du vil ha. Dette vil kreve fleksibilitet, intelligens, effektivitet og du må selvsagt også regne med å ofre noe på veien. Uansett; ta vare på deg selv. Da vil du nok klare å bli svært så fornøyd med livet ditt.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje videre i livet mitt? Trenger du noe mer fra meg, fødselsdato eks? :)

wow, veldig vidt spørsmål! Dette krever et helt tarotlegg og vel så det. Hva som vil skje videre i livet ditt kan ingen, selv den mest synske, vite da hvert eneste bittelille valg du tar vil påvirke fremtiden og endre kursen bittelitt. Det som er planen nå kan endre seg raskt. Jeg trekker bare orakelkort i denne tråden, så her får du et veldig kort svar som bare gir noen små hint mer enn et skikkelig svar (som egentlig ingen kan gi deg):

Gåsa sier at du trenger en hvileperiode fra stress og vanskeligheter i livet, så hvis du er fornuftig bør det være det du gjør i nærmeste fremtid. Dette vil kreve at du logger av og fjerner deg fra internett, telefon o.l. og gjør det du føler gir deg mest ro og tid til nedstress. Du vet best om du slapper best av alene eller sammen med venner. Det trenger ikke bli noen lang periode men du trenger den så ta deg tid til å gire ned noen hakk, for din egen helses skyld.

Du flytter kanskje etterhvert til et nytt sted fordi du føler det er det riktige for deg.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge vil dette vare?

Skilpadden sier at det vil vare ei god stund så du må være tålmodig. Den råder deg til å ikke stresse for mye med det, det er ingen krise. Akkurat nå er du alt for stresset og besatt av situasjonen til å se ting klart, så ro ned og ta et skritt tilbake.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg en liten pause. Jeg skal prøve å svare alle etterhvert, nestemann (kvinne) etter pausen er Sabrina.




Anonymous poster hash: c47e4...ccc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, veldig vidt spørsmål! Dette krever et helt tarotlegg og vel så det. Hva som vil skje videre i livet ditt kan ingen, selv den mest synske, vite da hvert eneste bittelille valg du tar vil påvirke fremtiden og endre kursen bittelitt. Det som er planen nå kan endre seg raskt. Jeg trekker bare orakelkort i denne tråden, så her får du et veldig kort svar som bare gir noen små hint mer enn et skikkelig svar (som egentlig ingen kan gi deg):

Gåsa sier at du trenger en hvileperiode fra stress og vanskeligheter i livet, så hvis du er fornuftig bør det være det du gjør i nærmeste fremtid. Dette vil kreve at du logger av og fjerner deg fra internett, telefon o.l. og gjør det du føler gir deg mest ro og tid til nedstress. Du vet best om du slapper best av alene eller sammen med venner. Det trenger ikke bli noen lang periode men du trenger den så ta deg tid til å gire ned noen hakk, for din egen helses skyld.

Du flytter kanskje etterhvert til et nytt sted fordi du føler det er det riktige for deg.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Takk for svar:).Faktisk så er det et menneske jeg trenger en real pause fra. Ikke fra mannen min, men en venn som har laget mye sur stemning i det siste og tror at ingen har opplevd mer enn ho har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber mot et type yrke, vil jeg få alt til å falle på plass? Hadde vært artig om det kom frem hva yrket innebærer :)

Lurer også på om jeg vil få grønt lys på behandling hos riksen. Hadde vært interessant å se hva som kom frem der :)

Første spørsmål:

Jeg trakk isbjørnen som sier at du bare må gi på, være trygg på deg selv og snakke godt for deg. Ikke vær redd for å be om det du vil ha og stille krav, og sett grenser i forhold til andre du møter gjennom jobben. Bare vær deg selv og vær klar på hva du vil ha, både overfor deg selv og andre, så skal du se at dette absolutt går i riktig retning :) Akkurat hva yrket innbærer klarer jeg ikke helt få tak i men skal jeg lese ut i fra kortet har det noe med ledelse og kommunikasjon å gjøre. Det er mye fryktløshet, lederskap, styrke, selvkontroll, intensitet og også en god porsjon lekenhet i dette kortet. Jeg får ikke helt følelsen av at du skal jobbe helt nede på golvet, for å si det sånn.

Andre spørsmål:

Her kom knølhvalen svømmende inn og var veldig vag men det ser positivt ut.

Dette høres litt teit ut men jeg skriver det nå likevel; synger du mye? Knølhvalen mener nemlig at du burde synge eller spille et instrument som en del av helbredelsesprosessen. Synging gjør at du puster bedre og musikk generelt gir deg gode vibrasjoner som øker humøret og dermed også helsen :)

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg!

Kommer svigermonsteret til å bli en svigerMOR noen gang? Som ikke er en premenstuell fjortis i overgangsalderen som IKKE furter på rommet sitt for den minste ting?

OG, hva skjer med meg ang lærling eller å jobbe?

Angående svigermoren din:

Her kom nebbdyret! Kanskje et tegn på at svigermor er litt nebbete? Neida, fra spøk til alvor... Det ser ut som at svigermor aldri kommer til å endre seg særlig mye. her er det nok du som må ta et valg; enten endre livet ditt og gjøre det som gjør det lykkelig, eller lære deg å bli mer lykkelig av det du har (selv om det du har innebærer en vanskelig svigermor). Det er ikke så mye du kan gjøre for å endre henne, så det beste for deg er å ikke ødelegge mer for deg selv ved å bruke for mye tid på å irritere deg over henne.

Lærlig/jobb-situasjon:

Kiwifuglen hadde ikke så mye fornuftig å komme med der. Den snakker om at du burde gå tur for å meditere og rense tankene. Tenke gjennom hvordan ting er og hva du vil. Jeg finner ikke noe klart svar men stikkord er det å være jordet, holde hodet over vannet (ha nok penger til å leve), klokskap, insprasjon, sikkerhet, hurtighet og det å oppdage noe nytt. Har du tenkt nøye gjennom en eventuell avgjørelse eller er du veldig usikker? Kiwien råder i hvertfall til å tenke godt gjennom valget og velge noe som er sikkert og trygt, selv om det kanskje er noe nytt du ikke har tenkt på før.

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil skje i mitt kjærlighetsliv?

Heisann, du fikk Kameleonen! Du bør holde deg litt bakpå og avventende. Selv om du tror du vet hvordan ting kommer til å skje, er det slett ikke sikkert det blir som du tror. Hold deg i bakgrunnen, vær tilstede og observer. Vent til det riktige tidspunktet for å stikke deg frem og gjøre et fremstøt. Når det skjer kan du med sikkerhet slå til og få ting til å skje. Inntil da bør du bare flyte med uten å prøve for hardt å påvirke situasjonen, for ting holder allerede på å skje. Snart kommer tiden for deg til å ta initiativ. Du kommer til å vite at det er riktig tidspunkt og det skjer endringer i kjærlighetslivet ditt. Hyggelige endringer :)

Anonymous poster hash: c47e4...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...