Gå til innhold

Festlige Dawkins


debatant

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan du ikke svare spørsmålet?

SÅ VÆR SÅ SNILL Å KOM MED ET ENESE EKSEMPEL PÅ DARWINSK EVOLUSJON.

Åjoda, det er bare du som ikke henger med i svingene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da burde jeg gi meg før jeg blir klassifisert som gal

Her får jeg bare personangrep fordi jeg ber om et eksempel på evolusjon?

Dette er helt urolig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at bakterier har bakterier til avkom, beviser at de ikke har nettopp det????

Det er ingen som tror en bakterie kan "føde" noe annet enn en bakterie, søta. Hadde du forstått hva evolusjon er, hadde du visst dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Så at bakterier har bakterier til avkom, beviser at de ikke har nettopp det????

Dette argumentet har du brukt nok ganger nå. Evolusjon er ikke at en bakterie plutselig får et helt nytt avkom- forandringene fra generasjon til generasjon er så små, men over tid være synlig. Det vil ikke være slik at en giraff plutselig føder en flodhest og dermed fikk verden en ny art.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda, det er bare du som ikke henger med i svingene.

takk for ditt ikke-svar. Det er hva en kan forvente om det ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde jeg gi meg før jeg blir klassifisert som gal

Det eneste han kan, er å repetere seg selv, overse ting som viser at han tar feil, og pådra seg en slags merkelig offerrolle.

Det er morsomt å se på da, så det er bare å følge med her ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_lakrispia

Her får jeg bare personangrep fordi jeg ber om et eksempel på evolusjon?

Dette er helt urolig....

Nei, jeg siktet til "galskap er å gjøre det samme om og om igjen og forvente et annet resultat". Ergo å prøve å overbevise deg med argumenter og forvente at du skal bli overbevist. Hvis du ikke hører på det jeg forteller deg kan jeg ikke forvente å overbevise deg. Derfor vil det vel være galskap å prøve.

Endret av lakrispia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for ditt ikke-svar. Det er hva en kan forvente om det ikke finnes.

Eller at jeg har kommet med to eksempler bare i denne tråden og at det går over hodet på deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste han kan, er å repetere seg selv, overse ting som viser at han tar feil, og pådra seg en slags merkelig offerrolle.

Det er morsomt å se på da, så det er bare å følge med her ;)

Definitivt underholdende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste han kan, er å repetere seg selv, overse ting som viser at han tar feil, og pådra seg en slags merkelig offerrolle.

Det er morsomt å se på da, så det er bare å følge med her ;)

Ditt eksempel på Darwinsk evolusjon er.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en evolusjonens pitbull, elsker Dawkins å fastslå at det finnes et overveldene bevismateriale for evolusjonsteorien.

Evolusjon er et faktum. Å tro at vi kom fra Adam og Eva er "nuts" for å si det pent.

Anonymous poster hash: 3ea4f...f33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Ditt eksempel på Darwinsk evolusjon er.......

Du har spurt nok ganger om vi kan gi eksempler. Noe vi har gjort. Nå spør jeg deg om du kan gi noen eksempler på hva enn du tror på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt eksempel på Darwinsk evolusjon er.......

Det var disse encellede organismene som utviklet seg til flercella organismer, med helt nytt reproduksjonssystem, husker du.

Uansett, det var du som starta denne tråden, så det er du som har "bevisbyrden" her... Selv om vi begge veit at du ikke greier å fiske frem en eneste verdifull kilde som støtter ditt synspunkt. Du har jo ikke kommet med en eneste grei kilde, i løpet av alle dine år som forumtroll.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan moderatorer får fjernet brukere som Debatant fra forumet? Det hadde gjort klimaet her inne langt bedre og jeg mistenker sterkt at han bare gjør det for å trolle. Det er en falsk bruker.



Anonymous poster hash: 84ee0...4e9
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan moderatorer får fjernet brukere som Debatant fra forumet? Det hadde gjort klimaet her inne langt bedre og jeg mistenker sterkt at han bare gjør det for å trolle. Det er en falsk bruker.

Anonymous poster hash: 84ee0...4e9

Istemmes.

Her blir debatant beskrevet meget bra.

https://www.youtube.com/watch?v=nEr8tBj5gsY

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har spurt nok ganger om vi kan gi eksempler. Noe vi har gjort. Nå spør jeg deg om du kan gi noen eksempler på hva enn du tror på?

Han kommer aldri med noe... Det har hendt et par ganger at han har prøvd, og da var det et kjendissitat av John Lennon, og en link til en artikkel som faktisk var uenig med debatant :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han kommer aldri med noe... Det har hendt et par ganger at han har prøvd, og da var det et kjendissitat av John Lennon, og en link til en artikkel som faktisk var uenig med debatant :ler:

Er det mulig at han mente den kristne matematikeren John Lennox, som har gjort seg bemerket i evolusjonsdebatter? Det er uansett ganske utrolig å navnforveklse de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har spurt nok ganger om vi kan gi eksempler. Noe vi har gjort. Nå spør jeg deg om du kan gi noen eksempler på hva enn du tror på?

Det var egentlig Dawkins og evolusjon som var tema her. Jeg tror på bibelen. De tusener som er satt fri fra forskjellige avhengigheter på f.eks. Evangeliesenteret er mine bevis.

Det er da noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig Dawkins og evolusjon som var tema her. Jeg tror på bibelen. De tusener som er satt fri fra forskjellige avhengigheter på f.eks. Evangeliesenteret er mine bevis.

Det er da noe......

Nei, det er faktisk ingen ting, med tanke på de som er satt fri fra forskjellige avhengigheter under andre religioner, av sin egen vilje, og ved hjelp av ikkereligiøse organisasjoner.

Endret av Yme
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig Dawkins og evolusjon som var tema her. Jeg tror på bibelen. De tusener som er satt fri fra forskjellige avhengigheter på f.eks. Evangeliesenteret er mine bevis.

Det er da noe......

Hvilken av de to motstridende skapelsesberetningene i 1. Mos. abonnerer du på: Kap. 1 eller 2? lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...