Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2015


ablaze

Anbefalte innlegg

Jeg er visst også på tjukka! Førstegangs. Tok test i forrige uke, som var negativ. I dag var det to streker på den ene, og 1-2 uker på den digitale testen. Jeg husker ikke nøyaktig første mensdag i forrige periode. Ikke har vi tatt eggløsningstester heller. Men ut ifra mine beregninger, må det være 14-16 dager siden unnfangelse.

Herregud. Jeg skal bli mor !

Så gøy, gratulerer så mye og velkommen i "klubben" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er visst også på tjukka! Førstegangs. Tok test i forrige uke, som var negativ. I dag var det to streker på den ene, og 1-2 uker på den digitale testen. Jeg husker ikke nøyaktig første mensdag i forrige periode. Ikke har vi tatt eggløsningstester heller. Men ut ifra mine beregninger, må det være 14-16 dager siden unnfangelse.

Herregud. Jeg skal bli mor !

Gratulerer, bomullstrusa :D så gøy at vi er flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, gratulerer så mye og velkommen i "klubben" :)

Takk for det, og gratulerer selv! :)

Hadde forresten satt pris på om noen gadd å lage en slags "ordliste" over de forkortelsene dere bruker. Jeg er ikke helt inne på det der. Trenger kursing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, og gratulerer selv! :)

Hadde forresten satt pris på om noen gadd å lage en slags "ordliste" over de forkortelsene dere bruker. Jeg er ikke helt inne på det der. Trenger kursing :P

Tusen takk :)

Hehe, det skjønner jeg! Skjønner at det er forvirrende med alle disse forkortelsene ja :)

Bare å spørre om du lurer på noen av dem (så kan jeg hjelpe så godt jeg kan iallefall :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg å fortelle hva jeg gjør galt når jeg lager gravid-ticker i signaturfeltet? :)

IKM er ikke kommende mensen, TR er tante rød(mensen), TB er to blå(positiv test) og EL eggløsning. Det er vel de mest brukte jeg har sett til nå som prøver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer, Bomullstrusa! :)

Frøkenanonym, måtte inn og teste selv, prøv den som heter PseudoHTML, UBBCode and BB Code. Funket hos meg. :)

Endret av *Joyce*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen hjelpe meg å fortelle hva jeg gjør galt når jeg lager gravid-ticker i signaturfeltet? :)

IKM er ikke kommende mensen, TR er tante rød(mensen), TB er to blå(positiv test) og EL eggløsning. Det er vel de mest brukte jeg har sett til nå som prøver :P

Takker :)

Kom gjerne med de som gjelder utover i svangerskapet også. Anyone?

Velkommen og gratulerer, Bomullstrusa! :)

Frøkenanonym, måtte inn og teste selv, prøv den som heter PseudoHTML, UBBCode and BB Code

Tusen takk, og gratulerer til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der lagde jeg meg visst en ticker, ja. Akkurat den samme som jeg har hatt to ganger før. :ler: Sånn passe uvirkelig fremdeles, dette her!

Lurer på om det ligger en sånn ordliste inne på prøverforumet, Bomullstrusa. Var ihvertfall det der for drøyt tre og seks år siden. ;)

Jeg prøver å huske ting fra tidligere. Hva jeg kan/ikke kan spise, andre ting som må unngås, huske å ta folat, osv. Mye som er glemt siden 2012, gitt...

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer, Bomullstrusa! :)

Frøkenanonym, måtte inn og teste selv, prøv den som heter PseudoHTML, UBBCode and BB Code. Funket hos meg. :)

Takk skal du ha, der funket den :) da har jeg ihvertfall lagt meg en, mulig litt kjedelig, kommer nok til å byttes ut :P

Din var fargerik og fin ;) gratulerer med barn 3 på vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, der funket den :) da har jeg ihvertfall lagt meg en, mulig litt kjedelig, kommer nok til å byttes ut :P

Din var fargerik og fin ;) gratulerer med barn 3 på vei :D

Bra du fikk det til! Den er fin den du har, jeg vil nesten si den er en klassiker i KG-sammenheng. ;)

Jeg liker farger! :nigo: Og takk! :)

Endret av *Joyce*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vi hatt en presentasjonstråd, kanskje?

Jeg vet ikke hvordan det fungerer - men jeg er med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, ligger i september/oktober-forumet nå. Nå må jeg mekke morgendagens barnehagematpakker og så komme meg i seng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Jeg vil også være med! 13 dpo i dag, og jammen er jeg gravid! Har hatt masse luft i magen, en liten blødning 9 dpo og mensmurringer etter det, så var ikke helt uforberedt. Skulle egentlig vente til lørdag med å teste, men klarte selvfølgelig ikke å la være. :fnise: Hadde puls i 170 da jeg begynte å skimte en ekstra strek på billigtesten min, en strek som etter hvert ble tydelig og fin. Brant like gjerne av en CB etterpå og fikk Gravid 1-2, så da kan det jo ikke være noen tvil! :sjokkert:

Jeg har bare jobb ut august neste år, så timingen er helt perfekt. Går ut i permisjon ca to uker etter at vikariatet mitt går ut. Hadde ikke hatt muligheten til å prøve så mange mnd til i denne omgang uten klaff på grunn av det, så overlykkelig over at den sitter nå i pp3. Så får jeg bare krysse fingrene for at den blir værende der inne helt til oktober...

Dette blir en veldig lite effektiv dag på jobb kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:goodbye:

Jeg vil også være med! 13 dpo i dag, og jammen er jeg gravid! Har hatt masse luft i magen, en liten blødning 9 dpo og mensmurringer etter det, så var ikke helt uforberedt. Skulle egentlig vente til lørdag med å teste, men klarte selvfølgelig ikke å la være. :fnise: Hadde puls i 170 da jeg begynte å skimte en ekstra strek på billigtesten min, en strek som etter hvert ble tydelig og fin. Brant like gjerne av en CB etterpå og fikk Gravid 1-2, så da kan det jo ikke være noen tvil! :sjokkert:

Jeg har bare jobb ut august neste år, så timingen er helt perfekt. Går ut i permisjon ca to uker etter at vikariatet mitt går ut. Hadde ikke hatt muligheten til å prøve så mange mnd til i denne omgang uten klaff på grunn av det, så overlykkelig over at den sitter nå i pp3. Så får jeg bare krysse fingrene for at den blir værende der inne helt til oktober...

Dette blir en veldig lite effektiv dag på jobb kjenner jeg...

Ååå så gøy! Perfekt timing da :jepp: gratulerer og velkommen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i tvil om jeg skulle "tørre" å bli med her, har prøvd en god stund og akkurat hatt en SA, så nervene er *litt* frynsete! Håper det går bra denne gangen, og at jeg får være med her til september/oktober. Er 4+1 idag. Pga prøvehistorikk + spotting har jeg tatt hcg prøve idag, skal ta ny prøve fredag + tidlig UL hos gynekolog. Tross spotting har testene stadig blitt sterkere, håper det er et godt tegn :P Gratulerer til dere andre gravide, kjekt at så mange er her allerede :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...