Gå til innhold

Wedges og tights, fint eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke samtidig da selvfølgelig. Eller jo både hver for seg og sammen. Hva synes dere om tights og hva synes dere om wedges? Altså sko med kilehæl :D

Synes begge dela er fint selv om jeg var veldig skeptisk til wedges i begynnelsen.

Anonym poster: 05119629a10775e88722571cfa951933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker wedges, har rundt 10 par. Wedges med tights eller tette strømpebukser gir gjerne en "klumpete" effekt på beina, som jeg synes er herlig.

Tights kan funke, men da med lang topp. Ellers synes jeg man kan ta på seg en bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Jeg er og glad i wedges.

Det kommer jo an på antrekket om wedges kan være fint til tights. Det kommer jo også litt an på type wedges du velger å bruke til tightsen og antrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kilehæl er vel ikkje det finaste (det finst jo ulike variantar), men eg brukar det ofte. Perfekt om ein vil opp i høgda utan å lide for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wedges er så behagelig alternativ til høye hæler. Var ikke så begeistret for det før, men nå er det ene paret jeg har yndlingsskoene mine :)

Tights er fint dersom man bruker det til en overdel som dekker rumpa og helst litt av lårene også. Tights som bukse er ikke ok :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjeld tights, så er dette noko eg er ganske lei av. Det er finare med strømpebukse under diverse skjørt. Kun bruk av tights har aldri vore fint...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjeld tights, så er dette noko eg er ganske lei av. Det er finare med strømpebukse under diverse skjørt. Kun bruk av tights har aldri vore fint...

Haha, enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er ulekkert, stort sett. Tights med print kan være fett tho', men krever passende antrekk.

Wedges derimot, er vakkert. Bortsett fra de du får kjøpt på norske butikker. Sko med tre cm høy kilehæl kan ikke kalles wedges etter min mening, de er bare... vanlige sko med tjukk såle omtrent. Personlig synes jeg wedges skal være høye og med relativt høyt platå. Kjempeskuffende at det er ytterst få butikker i Norge som selger fine wedges. (Nå bor ikke jeg i noen storby heller, da. Kanskje florerer det av vakre wedges i Oslo og Bergen osv for alt jeg vet.)

Ufine:

https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRqhVEaH3WKjrcHLEQ9_kk_45NZD0tz-wR0MCV1i7rkPtSgtNT5

Fine:

http://www.shoefashionista.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/w/hw2_blk_l1_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wedges = stygt.

Tights = kanskje ikke "fint," men får alle menn du går forbi til å sleve (med mindre du er feit) så lenge du ikke dekker til med lang overdel.

Joggetights er forresten ikke et akseptabelt antrekk med mindre du jogger. Ikke gå med dem på jobb, vi blir distrahert og får ikke gjort noe.

Hilsen mann.

Anonym poster: de62992808db0867ba0dda04d0aee36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

I :hjerte: tights! Det er utrolig komfortabelt og enkelt. Det er trist at andre hater tights og syns at det er direkte stygt, osv, men jeg kommer ikke til å slutte med det. Jeg er hekta. Har sikkert 30 forskjellige. I forskjellige farger, print og stoff.

Wedges derimot, hater jeg. Jeg hater at det ser klumpete ut på foten. Jeg foretrekker omtrent alle andre sko enn wedges.

Føler at jeg går litt mot strømmen med disse synspunktene, men men. Er jo ikke noe jeg har valgt selv å synes. Bare er sånn det er :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

I :hjerte: tights! Det er utrolig komfortabelt og enkelt. Det er trist at andre hater tights og syns at det er direkte stygt, osv, men jeg kommer ikke til å slutte med det. Jeg er hekta. Har sikkert 30 forskjellige. I forskjellige farger, print og stoff.

Wedges derimot, hater jeg. Jeg hater at det ser klumpete ut på foten. Jeg foretrekker omtrent alle andre sko enn wedges.

Føler at jeg går litt mot strømmen med disse synspunktene, men men. Er jo ikke noe jeg har valgt selv å synes. Bare er sånn det er :gjeiper:

Du må jo like det du faktisk liker.

Jeg liker også tights, men jeg liker ikke å gå med tights uten å dekke til rumpa. Hver sin smak.

Hvis du føler for å gå med tights uten å ha en lang genser over f.eks, så er det ditt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Jeg er helt hekta på wedges, går nesten bare i det for tida.

Tights er veldig behagelig, så jeg slenger det ofte på meg hjemme når jeg bare skal chille, men går ikke ut i det. Foretrekker strømpebukser.

Har ikke sett noen gå i tights og wedges samtidig, og jeg klarer ikke se for meg at det er fint, men det kan godt hende det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morges så jeg en dame med sorte tights til midt på leggen (og lang overdel, som for meg er en selvfølge) og sorte tøysko med kilehæler, og hun så jammen oppsiktsvekkende bra ut. Det er ikke ofte kilehæler ser noe annet enn klumpete ut, men hennes var nette og fremhevet de pene leggene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wedges er hot !

Hva er det med at folk, gjerne veldig unge jenter, går i treningsbukse når de ikke trener?

Så noen ansatte på Wayne's Coffee Tjuvholmen gå i dette i går :spy: :spy: :spy: :spy: :spy:

så lenge tigthsen er dekket til lårene er jeg glad i dem.

Cameltoe er ikke pent.

5394_1292_500_Camel-Toe-Vs-Moose-Knuckle.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er blitt en trend med de treningstightsene. Lillesøsteren min (15) har begynt å gå med treningstight på skolen o.l. Hun har aldri løpt en meter, og langt mindre nærmet seg et treningsenter, så det er absolutt ikke fordi hun er så sporty av seg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uanonymbruker

I :hjerte: tights! Det er utrolig komfortabelt og enkelt. Det er trist at andre hater tights og syns at det er direkte stygt, osv, men jeg kommer ikke til å slutte med det. Jeg er hekta. Har sikkert 30 forskjellige. I forskjellige farger, print og stoff.

Wedges derimot, hater jeg. Jeg hater at det ser klumpete ut på foten. Jeg foretrekker omtrent alle andre sko enn wedges.

Føler at jeg går litt mot strømmen med disse synspunktene, men men. Er jo ikke noe jeg har valgt selv å synes. Bare er sånn det er :gjeiper:

Enig med deg.

Men tights som bukse uten en topp som dekker rumpa er fryktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg liker begge deler, så sant man ikkje bruker tights som bukse - man MÅ ha noe over som dekker foran og bak hvor beina møtes :gjeiper:

Edit: Eg liker tights fordi de er så gode å ha de dagene magen er trøblete og det er ubehagelig med stramme bukser.

Endret av X-1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Du må jo like det du faktisk liker.

Jeg liker også tights, men jeg liker ikke å gå med tights uten å dekke til rumpa. Hver sin smak.

Hvis du føler for å gå med tights uten å ha en lang genser over f.eks, så er det ditt valg.

Jeg dekker alltid til rumpa når jeg går med tights.. :) *

Endret av Fairydust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...