Gå til innhold

Sykkel med på charterferie? Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi kunne tenkt oss og ta med syklene våre på ferie neste sommer. Det blir nok ikke sykling hver dag, men en tur i ny og ne. Har noen konkrete tips til reisemål (i Europa) hvor sykling er bra? Det eneste unntaket er Gran Canaria, hvor vi har vært mye tidligere år.



Anonymous poster hash: b3b76...e41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke leie sykkel på stedet..?



Anonymous poster hash: 9aac8...176
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke leie sykkel på stedet..?

Anonymous poster hash: 9aac8...176

Det kan vi så klart, men det har for så vidt ingenting med spørsmålet mitt å gjøre.

Anonymous poster hash: b3b76...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Kreta er litt kjent for sykkelferier.



Anonymous poster hash: 9aac8...176
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor viktig er det at det er charter?

Jeg anbefaler forøvrig Toscana. Fantastisk fint å sykle der, både landevei og terreng. Men jeg vet ikke hvor mye charter som går dit. Vi bestiller alltid fly og opphold selv, så charter har jeg dessverre ingen erfaring med.



Anonymous poster hash: 0fc9f...cd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor viktig er det at det er charter?

Jeg anbefaler forøvrig Toscana. Fantastisk fint å sykle der, både landevei og terreng. Men jeg vet ikke hvor mye charter som går dit. Vi bestiller alltid fly og opphold selv, så charter har jeg dessverre ingen erfaring med.

Anonymous poster hash: 0fc9f...cd1

Takk :)

Toscana, og Italia generelt, er vi absolutt åpne for! Har du noen tips til hotell også? Hvordan gjorde dere det med syklene? Leide dere, eller tok dere med egne? Lønner det seg å leie bil, eller kan man ta taxi fra flyplassen?

Anonymous poster hash: b3b76...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor viktig er det at det er charter? Jeg anbefaler forøvrig Toscana. Fantastisk fint å sykle der, både landevei og terreng. Men jeg vet ikke hvor mye charter som går dit. Vi bestiller alltid fly og opphold selv, så charter har jeg dessverre ingen erfaring med. Anonymous poster hash: 0fc9f...cd1

Oj! Det hørtes helt fantastisk ut. Hvor leier dere sykler? Hva koster det? Har dere bestilt alle hoteller på forhånd, eller går det an å ta det på sparket? Har du en rute å anbefale? Jeg bar innpå denne siden i dag også, men syntes det ble så dyrt http://www.merlot.no/sokeresultat-pakke 8200 for bare sykler?

Anonymous poster hash: 32b9d...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallorca er mye brukt utenfor sydensesongen for aktive sykkellag, og er i stor grad tilrettelagt for sykling. Vil tro det fungerer veldig bra for feriesykling også. Der er det uansett mange muligheter for å leie gode sykler, sykkelbutikker og sykkelklær.



Anonymous poster hash: 0e19c...989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...