Gå til innhold

Tips fra flyvertinner om sminke, rensing osv. Er det nødvendig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"- Ta en tur på toalettet og smør deg med bodylotion med jevne mellomrom under flyturen, råder flyvertinnene."

Say no more....



Anonymous poster hash: 954cb...e15
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri opplevd alle de problemene det snakkes om jeg. Huden ser helt lik ut etter en flytur



Anonymous poster hash: 277b7...9fd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte egentlig ikke helt hvorfor en flyvertinne skal komme med sminke/skjønnhetstips jeg. Vet de så mye mer om det enn andre yrkesgrupper altså ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte egentlig ikke helt hvorfor en flyvertinne skal komme med sminke/skjønnhetstips jeg. Vet de så mye mer om det enn andre yrkesgrupper altså ?

Tror poenget var at de har erfaring med å være mye på fly, der det er ekstra tørr luft..

Idiotisk artikkel, selv om jeg forstår at den snakker om svært lange flyturer :P Smøre seg jevnlig med bodylotion, rense huden og legge ny sminke før landing.. hysterisk :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel snakk om flyvertinner som er på "hele tiden" og ikke folk som foretar 1-2 flygninger i løpet av en helg? Jeg kan skjønne at det kan være et problem for flyvertinner og muligens piloter, men for vanliger pasasjerer så er det ingenting å bekymre seg for. Med mindre du heter Victoria Beckham kanskje

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel snakk om flyvertinner som er på "hele tiden" og ikke folk som foretar 1-2 flygninger i løpet av en helg? Jeg kan skjønne at det kan være et problem for flyvertinner og muligens piloter, men for vanliger pasasjerer så er det ingenting å bekymre seg for. Med mindre du heter Victoria Beckham kanskje

De mener nok lange flyturer, altså 11 timer and so on. skal love deg ting blir litt fucka når du reiser non-stop til australia med to mellomlandinger... :P

Anonymous poster hash: db55d...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mener nok lange flyturer, altså 11 timer and so on. skal love deg ting blir litt fucka når du reiser non-stop til australia med to mellomlandinger... :P

Anonymous poster hash: db55d...a1d

Jeg ser ut som et takras etter en lang flytur, men hva så? Det er da ikke som om jeg skal rett fra flyet til photoshoot eller TV-opptak. Selv for de som skal på sånt så er det da vanlig med en runde i sminken først.

Nei, jeg forstod heller ikke denne artikkelen. Jeg leser den ikke som sminketips, men som en bekreftelse på at enkelte flyselskaper stiller tøffe krav til flyvertinnenes utseende og forventer at de anstrenger seg for å opprettholde fasaden. Synd. Jeg som var så dum å tro at de var der på grunn av sikkerheten ombord. Hvis det blir nødlanding hjelper det meg fint lite at flyvetinnene har nylagt sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har flydd over 11-12 timer flere ganger, ingen forskjell på huden. Dette er nok veldig individuelt



Anonymous poster hash: 277b7...9fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få flere kviser flere kviser etter en flytur, og har flere venninner som opplever at huden deres blit veldig tørr etter en flytur. Så jeg synes artikkelen var fin!



Anonymous poster hash: 6ea8a...2e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjerne sminke og legge ny før landing? Er det ikke like greit å droppe sminken helt da?

Og tenk så mye kø det ville blitt til toalettene om alle skulle fulgt disse tipsene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et bevis på at klikk/KG-redaksjonen tror norske kvinner er hjernedøde, overfladiske idioter.



Anonymous poster hash: dff98...a46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når jeg reiser til Asia tar jeg som oftest av sminken og tar på meg en maske under den lengste flyturen. Sminker meg på nytt i setet, så jeg opptar ikke toalettet. Synes det er helt greit. Merker godt forskjell på huden de gangene jeg gjør det og de gangene jeg ikke har giddet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...