Gå til innhold

Den store Paris tråden!


frksølekopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg med på denne tråden! Skal også feire nyttårsaften i Paris i år, og tenker også å reise ut til parken for å feire kvelden der! :) Var i Disneyland i mars 2013, og der var det fantastisk fyrverkeri og lysshow hver kveld før stengetid, så håper det blir like bra på nyttårsaften! Vi opplevde ikke kø ved Eiffeltårnet da vi var der, vi kjøpte billett til å gå trappene opp, ved heisen var det mer kø :)
Spørsmål til trådstarter: Har du funnet en plass for å bestille billetter til parken på nyttårsaften? :)
Galeries Lafayette er et stor shoppingsenter jeg ikke fikk med meg sist gang, denn gangen skal jeg innom! Om så det bare blir for å oppleve stemningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med på denne tråden! Skal også feire nyttårsaften i Paris i år, og tenker også å reise ut til parken for å feire kvelden der! :) Var i Disneyland i mars 2013, og der var det fantastisk fyrverkeri og lysshow hver kveld før stengetid, så håper det blir like bra på nyttårsaften! Vi opplevde ikke kø ved Eiffeltårnet da vi var der, vi kjøpte billett til å gå trappene opp, ved heisen var det mer kø :)

Spørsmål til trådstarter: Har du funnet en plass for å bestille billetter til parken på nyttårsaften? :)

Galeries Lafayette er et stor shoppingsenter jeg ikke fikk med meg sist gang, denn gangen skal jeg innom! Om så det bare blir for å oppleve stemningen der.

Åh så gøy at du også skal! :) Jeg tenkte å bestille billetter til parken på hjemmesiden til Disneyland Paris rett å slett da det er tryggest. Slik jeg har forstått det på hjemmesiden så virker det ikke som om man må oppgi dato for ankomst, så bestiller to billetter til parken med ubestemte datoer. Tenkte å reservere bord på en resturant på nyttårskvelden, men det har jeg ikke funnet ut helt hvordan man gjøre enda :) Også om det går transport (tog, buss e.l) på kvelden/natten når parken stenger.

har lyst å gå opp i Eiffeltårnet, men det er ikke et must egt, må se ann været og køen :P

Shoppingsenteret kommer jeg også til å dra til :)

Endret av frksølekopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desse dagspassene som heter Super Magic er vel sånn at du kan bruke de den dagen du vil innen ett år etter du bestiller dem, og de gjelder på nyttårsaften så jeg på en kalender inne på hjemmesiden til Disneyland :) Det er vertfall en togstasjon som hører til parken så jeg håper der går et tog tilbake til byen etter feiringen på kvelden :)

http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-reservations/ Her er en link til hjelp for reservering av bord i en resturant i parken :) Men det det må visst vere under to mnd. til den datoen du ønsker å reservere, sånn jeg forstår.
http://www.disneylandparis.co.uk/dining/
Her er en link med alle resturantene som er i Parkene, dersom du ønsker å se på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desse dagspassene som heter Super Magic er vel sånn at du kan bruke de den dagen du vil innen ett år etter du bestiller dem, og de gjelder på nyttårsaften så jeg på en kalender inne på hjemmesiden til Disneyland :) Det er vertfall en togstasjon som hører til parken så jeg håper der går et tog tilbake til byen etter feiringen på kvelden :)

http://www.dlpguide.com/planning/dining/restaurant-reservations/ Her er en link til hjelp for reservering av bord i en resturant i parken :) Men det det må visst vere under to mnd. til den datoen du ønsker å reservere, sånn jeg forstår.

http://www.disneylandparis.co.uk/dining/

Her er en link med alle resturantene som er i Parkene, dersom du ønsker å se på det :)

ååh tusen takk for reservasjons linken! :D

Skal bestille billetter og reservere bord på neste lønning :) Jeg tenker at siden de har nyttårsfeiring i parken, så må de jo nesten ha noe alternativ til transport "hjem", eller til sentrum av Paris liksom, men det finner man vel ut av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Noen som vet om det går noen slags for for kollektiv transport fra Disneyland til Paris sentrum på nyttårsaften? Etter 00, før 01.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går noen slags for for kollektiv transport fra Disneyland til Paris sentrum på nyttårsaften? Etter 00, før 01.00

Det pleier å korrospondere ja.

Anonymous poster hash: 3316b...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere er i selve byen så hold dere unna Champs Élysées! Det er IKKE et sted å tilbringe noe særlig tid :)

Anonymous poster hash: 6755a...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ive Lina

Jeg syntes Versailles var en flott opplevelse da vi var i Paris.

Kjøpte endel billetter på forhånd fra denne siden, blant annet Versailles og Dinner Cruise. Dinner Cruise var kjempefint, fantastisk mat og masse fint å se ... skulle nesten ønske det varte lenger enn det gjorde.

www.parisbilletter.no var veldig profesjonelt og kan anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det innlegget var sikker til god hjelp for TS :ironi:

Har dere noe erfaring rundt hvordan helgen før julaften er? Skal dit nå om en uke, og har lyst til å shoppe litt. Erfaringer? :) Har ikke lyst til å bruke timesvis i kø...

Anonymous poster hash: 139f5...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er det noen som vet om karusellene går hele året? Eller er de stengt av i vinter sesongen? :)

Mener å ha lest at noen er stengt, men ikke alle - grunnet sikkerheten. Men er ikke sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om karusellene går hele året? Eller er de stengt av i vinter sesongen? :)

Mener du i Disneyland? Jeg tror de fleste går året rundt, og hvis noe er stengt for vedlikehold e.l. pleier det stå på nettsidene.

Anonymous poster hash: 2fabe...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvordan det er å reise til Paris i påsken?

Anonymous poster hash: 82f27...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

April-mai fineste tiden i Paris.



Anonymous poster hash: 99d01...98f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...