Gå til innhold

mest attraktiv etnisk blanding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har møtt noen få multiracial mennesker der ute og personlig synes jeg hispanic blandet med andre er så fine

hvilken blanding synes du er mest attraktiv?



Anonymous poster hash: 90c99...543
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarte afrikanske damer har vanligvis aldri gjort noe for meg, men Haddy synes jeg er utrolig pen. Faren er vel fra Kongo (tror jeg), mens mora er norsk. Hvis man tar ei typisk pen norsk dame og bare gir henne mørk hudfarge, så blir det Haddy. Det forteller meg samtidig at det er ansiktsform / trekk hos typiske afrikanere som ikke tiltaler meg, og ikke fargen i seg selv.



Anonymous poster hash: 2b98a...3d9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en blanding av øst-asiater og "hvit" som ikke er langt over gjennomsnittet pen.

Anonymous poster hash: d950e...d59

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tiltrukket av asiatisk eller afrikansk, selv om det er 'halvt'.

Så og si alle menn jeg har datet er fra USA eller Vest-Europa og ser tilsvarende ut, med en blanding av noe tysk, fransk, irsk el.l. Litt farve på kroppen er pent, men det er det mange hvite som har.

Kjenner et par jenter som er helt skandinaviske og halvt meksikanske, russiske eller annet og synes de er veldig pene. Men jeg er ikke spesielt interessert i denne 'miksen' utseendemessig for menn.



Anonymous poster hash: 4560f...0a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tiltrukket av asiatisk eller afrikansk, selv om det er 'halvt'. Så og si alle menn jeg har datet er fra USA eller Vest-Europa og ser tilsvarende ut, med en blanding av noe tysk, fransk, irsk el.l. Litt farve på kroppen er pent, men det er det mange hvite som har. Kjenner et par jenter som er helt skandinaviske og halvt meksikanske, russiske eller annet og synes de er veldig pene. Men jeg er ikke spesielt interessert i denne 'miksen' utseendemessig for menn. Anonymous poster hash: 4560f...0a4

Hva er det du prater om?? Hvordan ser en mann fra USA ut?

Og hva mener du med å være helt skandinavisk og halvt meksikansk eller russisk?

Anonymous poster hash: d950e...d59

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som er blanding av asiat og hvit normann

Anonymous poster hash: 5d738...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

black and yellow black and yellow black and yellow



Anonymous poster hash: 00891...149
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du prater om?? Hvordan ser en mann fra USA ut?

Og hva mener du med å være helt skandinavisk og halvt meksikansk eller russisk?

Anonymous poster hash: d950e...d59

Jeg mente ser ut som han er fra vest-Europa, enten han bor her eller i USA med bakgrunn fra Europa. Dvs. hvite med blondt eller brunt hår (selvsagt er det alle slags mennesker her, refererte selvsagt til "typisk" utseende fra Vesten).

Nummer to var en skrivefeil, mente halvt skandinavisk.

Anonymous poster hash: 4560f...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig ikke blandede folk er så veldig pene da de trekkene jeg er mest tiltrukket av, dvs. europeiske ansiktstrekk, som oftest forsvinner med afrikansk eller asiatisk blanding. Noen tilfeller finnes jo, som Haddy, men de er ekstremt sjeldent.



Anonymous poster hash: dcb40...035
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har møtt noen få multiracial mennesker der ute og personlig synes jeg hispanic blandet med andre er så fine

hvilken blanding synes du er mest attraktiv?

Anonymous poster hash: 90c99...543

De absolutt peneste menneskene er selvsagt hvite, men det finnes en del pene øst-asiatere -f.eks. japanere (også de som er halvt japanske, og halvt hvite), sør-koreanere og kinesere som er ekstra hvite g høye i forhold til den jevne kineser.

Anonymous poster hash: f1a2d...22c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns egentlig ikke blandede folk er så veldig pene da de trekkene jeg er mest tiltrukket av, dvs. europeiske ansiktstrekk, som oftest forsvinner med afrikansk eller asiatisk blanding. Noen tilfeller finnes jo, som Haddy, men de er ekstremt sjeldent.

Anonymous poster hash: dcb40...035

Nettopp, Haddy er veldig pen og et unntak - det interessante er jo at hun er spesielt pen fordi hun så og si kun har hvite trekk. Kun hudfargen røper av hun har halv afrikansk bakgrunn.

Det er jo tilfelle for de fleste som er blandete - de som er ekstra pene er pene fordi de har hovedsakelig eller kun hvite trekk - med kun hudfarge og hår som er mørkt.

Anonymous poster hash: f1a2d...22c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, Haddy er veldig pen og et unntak - det interessante er jo at hun er spesielt pen fordi hun så og si kun har hvite trekk. Kun hudfargen røper av hun har halv afrikansk bakgrunn.

Det er jo tilfelle for de fleste som er blandete - de som er ekstra pene er pene fordi de har hovedsakelig eller kun hvite trekk - med kun hudfarge og hår som er mørkt.

Anonymous poster hash: f1a2d...22c

Ikke en politisk korrekt ting å si, men som regel korrekt.

Selv afro-amerikanske kvinner som har slått igjennom i media har som regel mer vestlige trekk, som f.eks. Kerry Washington.

Anonymous poster hash: 4560f...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulatter er ofte vakre. Både kvinner og menn.

Kvinner som er blanding av hvit og øst- asiatisk blir også ofte veldig vakre.

Har også sett noen som er blanding av nordisk og Iransk som er veldig vakre. Hun som spiller Chloe i Days of our lives for eksempel. Hun er blanding av svensk og iransk.

Endret av Shinigami
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nettopp, Haddy er veldig pen og et unntak - det interessante er jo at hun er spesielt pen fordi hun så og si kun har hvite trekk. Kun hudfargen røper av hun har halv afrikansk bakgrunn.

Det er jo tilfelle for de fleste som er blandete - de som er ekstra pene er pene fordi de har hovedsakelig eller kun hvite trekk - med kun hudfarge og hår som er mørkt.

Det er vel mer enn bare hudfargen, også håret røper afrikansk innblanding. Jeg tenker litt som deg, at blandede folk som er pene, er pene fordi de har europeiske ansiktstrekk - og da kan de likegjerne være europeere for min del. Europeere er mer proposjonelle enn andre folkegrupper, både mtp ansikt og kropp. Dessuten er lys hud, lyst hår og blå øyne vakkert :)

Ikke en politisk korrekt ting å si, men som regel korrekt.

Selv afro-amerikanske kvinner som har slått igjennom i media har som regel mer vestlige trekk, som f.eks. Kerry Washington.

Jeg har jobbet med politikere og skal si deg en ting: aldri la de diktere hva du skal si eller tenke. Politikere, især norske, er ikke særlig "skarpe" :)

Anonymous poster hash: dcb40...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer enn bare hudfargen, også håret røper afrikansk innblanding. Jeg tenker litt som deg, at blandede folk som er pene, er pene fordi de har europeiske ansiktstrekk - og da kan de likegjerne være europeere for min del. Europeere er mer proposjonelle enn andre folkegrupper, både mtp ansikt og kropp. Dessuten er lys hud, lyst hår og blå øyne vakkert :)

Jeg har jobbet med politikere og skal si deg en ting: aldri la de diktere hva du skal si eller tenke. Politikere, især norske, er ikke særlig "skarpe" :)

Anonymous poster hash: dcb40...035

Det var faktisk en interessant artikkel på trykk for en tid tilbake som, ikke overraskende, ble kraftig kritisert. Den tok for seg medias påvirkning og vårt syn på attraktivitet og etnisitet.

Artikkelforfatter mente at at det ofte er behov for at 'hvite' kjendiser, av klassisk tiltrekkende utseende, promoterer et visst trekk for at skal slå an.

F.eks. er det ikke veldig lenge siden trenden skiftet for at man skulle begynne å ha stor rumpe. Menn har alltid likt former, men 'fetishen' rundt en virkelig rundt bakende har tatt mer av etter Kim Kardashian og Jennifer Lopez.

Faktum er at afro-amerikanske kvinner har alltid hatt disse formene og store rumper, uten at det har bidratt til popularitet. På samme måte har svarte kvinner oftere store lepper, men det er kun hvite kjendiser som Angelina Jolie, Scarlett Johansson og Rosie Huntington-Whiteley som det siste tiåret har inspirert kvinner til å fylle leppene med restylane.

Trekk som finnes hos svarte kvinner er derfor kun ansett som attraktiv i moderat form, på hvite kvinner.

Det var en ganske interessant studie, men selve tema ble litt for betent for enkelte.

Anonymous poster hash: 4560f...0a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...